Ulazimo u klub.Samnom su Fico i Bleki moja dva najbolja druga.Blekija znam od kako znam i za sebe dok sam Filipa upoznao pre 3godine i dosta se zblizio sa njim.Trenutno smo svo troje na ljetnjem odmoru od fudbala.Dosli smo zajedno u Beograd na par dana da posetimo nase i jos neko drustvo.Ovo nam je predzadnje vece pred polazak u Grcku.U pitanju je neki noviji klub makar mislim posto prvi put i Filip i ja cujemo za njega dok je Nikola svaki put ovde kad je u Bg-u.
Sedamo za nas separe klub je poprilicno pun.Ljudi skacu plesu i pjevaju sa sjajnim pjesmama koje uzivo pusta i didzej.Narucili smo po pice.Nikola i Filip su uzeli po viski oboica su htjeli da se napiju dok sam ja na drugu stranu uzeo pivo jer nisam bio raspolozen za predstojecu glavobolju uz pakovanje.Uvijek sam bio takav.Tata drustva,roditelj svima.
Vec smo par sati u klubu,ljudi kao i didzej su se malo smirili kao da su ocekivali nekoga.Nikola isto tako iako je vec bio poprilicno pijan.Filip i ja smo ocigledno bili jedini trezni u ovom klubu.
-Sta se desava?|upitao je Fico Blekija
-Dolazi
-Ma ko bre dolazi?
-Tvoja sestra
-Sestra,ti imas sestru?|potpuno zbunjen sam se umesao u konverzaciju njih dvojice
-Da
-Kako ja za to ne znam
-Zato sto mi ona nije sestra
-Kako misl...
-Lijepo jeste po krvi po srcu i dusi nije
-Ne kapiram
-Objasnicu kasnijeU tom trenutku ispred kluba se cuo motor i zvuk auspuha jedne masincine od auta.Na 2000km bi prepoznao taj zvuk.To je bio Lamborghini Huracan.Moje auto iz snova.Nakon samo par minuta u klub je usla meni nepoznata devojka.
-Gabrijela...|izustio je Filip
Kako je zakoracila u klub muzika se jos vise stisala,ljudi u guzvi su joj napravili prostora da se popne do didzeja.Sapnula mu je nesto na uvo i dosla do separea koji se zadesio da bude odmah pored naseg.Samo sam je gledao.I da joj ljudi nisu napravili prolaz iskakala bi iz mase.Na sebi nije imala usku haljinu niti minic.Vec crnu nike trenerku iz koje su na kukovima provocirajuci izvirivali vrhovi crnih tangi.Gore je bila u kao nekom sporckom brusu nesto nisam siguran.Na licu nije imala ni gram sminke nista apsolutno nista.Imala je neke brze crne naocare na glavi,na ruci joj je sijao zlatni roleks,dok su joj na nogama bile krajske trcalice.Ili Nike air uptempo bijele patike.Crna duga kosa joj je prirodno padala preko ramena na kojem se nalazila jedna tetovaza.Ispod rebra joj se primecivao jedan oziljak,na kljucnoj kosti jos jedan i na celu malo iznad oka jedan.
Odakle joj svi ti oziljci pitao sam se.
Moje pitanje je prekinuo njen direktni pogled u moje oci.Njene su bile crne,tamne kao noc.Terale su trnce niz ledja i uterivale strah u glavi.Celi sam se najezio.Kada je vidjela moju prestravljen izraz ilca samo se krenula smejat i skrenula pogled ka konobaru dozivajuci ga do svog stola.Nisam osoba koja se lako uplasi.Sta vise momak sam od dva metra sa mnogo snage.Nije postojao taj koji bi me uplasio.Kako je jedna obicna devojka uspela samo sa pogledom.Kao da joj je iz ociju izlazio djavo.
Konobar joj je do stola donosio 4case duplog viskija.Sve ih je eksirala jedna za drugom.Sto sam je vise gledao to sam vise kapirao da lici na Filipa.Imali su isti nos i oblik usana.Kao i istu boju kose.Za razliku od mene Filip je bezao od nje kao djavo od krsta.Htio je da podje,a to je i ucinio.Izvukao se na to da ce povesti Blekija doma i vratiti se.
I tako ostao sam sam.Uzeo sam instegram i ukucao njeno ime.Ono sto sam i jedino znao o njoj.Nasao sam je.
Gabrijela.kosticU opisu zakljucanog instegram profila je imala dva citata.Jedan na engleskom dok je drugi bio na nasem.
,,I don't care
What you
Think about
Me.I don't
Think about
You at all"Dok je onaj na nasem pisalo
Potpisujes ugovor sa djavolom.
Pisalo je da ima samo par objava,ali je zato imala podosta pratioca.
Dok sam ja to sve skenirao ona je sigurno eksirala jos 3viskija,a Filip se vratio.
-Mozes li mi sada reci zasto ne znam da imas sestru|pitao sam dok je sjedao pored mene
-Zato sto se ne hvalim njom,vec pokusavam da sakrijem svo nase srodstvo kao i ona.
-Ali zasto?
-Dusane ne znam dal da ti kazem
-Burazeru znas da mozes da mi kazes da cu cuvat tajnu.Pa lutavom Blekiju si rekao
-Dobro da upravu si
-Slusam
-Ti znas da mi roditelji nisu medju zivima,ali ne znas zasto.Moji su se godinama unazad bavili mafijom.Bili su najveci mafijasi na balkanskoj regiji.Bilo je tu svega.Pucanja ubijanja,a najvise dilovanja.Ja nisam htio time da se bavim niti da imam veze sa time.Sa samo 6godina su pokusali da me nauce kako upravljati postoljem i sakriti kokain.Odbijao sam sve to,ali ona nije.Kada sam imao 3godine ona se rodila.I odmah posla tatinim stopama.Za 5rodjendan je dobila rozi glok17 nije je bilo srecnije.Sa samo 7godina je bolje rukovodila pistoljima nego mamin i tatin cijeli tim zajedno.Ja sam je naravno cijelo vrijeme pokusavao sputavat od toga,ali toliku kolicinu tvrdoglavosti i inata u zivotu nisam vidjeo.Samo bi me sutnula odgurnula ponekad i pljunula.Sa 9 je isla na boks casove i znala redovno da se pobije sa dosta starijim decacima iz kvarta i nekako pobedi.Sa 18sam odmah pobjegao iz kuce jer je stanje prigustilo.Pokusao sam nju da povedem sa sobom,ali ona nije slusala nije htjela.Kada sam pobjegao idalje sam ostao u kontaktu sa njom.Pola sata prije masakra se dopisivala samnom i rekla mi kako se spremila.Koje oruzje je ponjela i kako planira da se tuce,sve to samo sa 16godina.Te kobne veceri su nam ubili roditelje.Ona je skocila ocu u spas,ali je zavrsila sa metkom u rebrima.Vratila se kuci sa porazom tada je i ono malo empatije u sebi izgubila.Postala je kamen.Stena bez osecanja prema drugima i prema sebi.Sa 17se predala narkoticima i nastavila tatinim stopama.Od tada sam skratio svaki kontakt sa njom.Nisam mogao da gledam kako samu sebe unistava i ubija.I da slusam kako se hvali time sto je ubila 20ljudi.Ko zna koliko ih vec ima na dusi.Medju mafijasima nije poznata kao Gabrijela vec djavo u djevojackoj formi.Ona to nije.Ona nije to Dusane,ona je mala Gabi,malo dete zarobljeno u tom svetu drogi i mafije kojem samo hvali ljubav za koju ne zna da pita.|sad su mu vec lile suze niz lice.Zagrlio sam ga i stisao mu glavu uz moje rame.Preko kojeg sam gledao kako ona na stolu povlaci 2bele crte,ravna ih platinum karticom.Iz dzepa izvlaci ljubicastu novcanicu od 500eura rola je i pocinje da smrce linije belog.Okrecem se prema Filipu i svojim ledjima mu zaklanjam pogled na nju.
-Mislim da je vreme da krenemo
-I ja istoTako smo samo izasli iz kluba.Dok je ona vec bila na plesnom podijumu i igrala.Videlo se da je koka pocela da deluje.
_________________________________________
Dragi moji upravo ste potpisali ugovor sa djavolom.
YOU ARE READING
Ugovor sa Ðavolom
Teen Fiction-Ti nisi normalna devojka ti si djavo djavo u formi devojke -Onda to znaci da potpisujes ugovor sa djavolom -Sa djavolom -Sa djavolom