Posto nam je ostalno jos par dana na Mikonosu odlucila sam da ih iznenadim i napravim nesto lepo za njih.To najvise radim zbog Filipa,jer mi je iskreno predrago sto smo se pomirili i vratili dobar kontakt.Tako sam isplanirala da ih povedem na svoju jahtu.Idem u sobu kod Filipa i ulazim unutra kao rambo.
-AJMO GOLUPCICI BUDJENJE
-Ao Gabi izlaziii
-Ne imam nesto isplanirano
-Ne seri sto nas zajebavas
-Kunem se u sve,ajde dizite se
-Jos pet minuta
-NE ODMAH
-Dobro dobroTako su se ustali.Sisli da doruckuju,na dorucku sam im objasnila sve i odmah su posli da se spremaju kao i ja.Odlucila sma da obucem jedan zuti kupaci sa cveticima.Novi mi je kupljan samo za ovo putovanje.Stoji mi kao sliven.Obukla sam ga i slikala se za stori.
Obukla sam neku rupicastu haljinu i u pradinu torbu za plazu ubacila par stvari.Spf,krema za suncanje,naocare snalice i jos par kupacih.I po meni najbitnije knjiga.Ugly love.
Na noge sam obukla slape i sisla dole.Svi su me cekali spremni da krenu.Usli smo u auto,pored mene je seo Dusan,a iza Filip Dora i Bleki.Do jahte smo slusali muziku pjevali.Atmosfera je bila top,stvarno smo se svi super osjecali.Stigli smo kod jahte i ukrcali se.Imam naravno i privatnog vozaca tako da smo se svi rasporedili da uzivamo.Golupcici su se odvojili,a Bleki je na kraju odustao nesto mu se smucilo pa smo mu zvali taksi i dali kljuc od kuce da se odmori.Ja sam rasirila peskir na samom vrhu jahte i legla na stomak.Kosu sam pokupila u mesi bun sa snalom i stavila naocare.Pocela sam da citam knjigu i uzivam u mirisu mora i zvuku talasa.Izgubila sam se u mislima i zagledala u daljinu,iz misli me trgao hladan osjecaj na ledjima.Naglo sam se okrenula i vidjela Dusana kako mi kremom maze ledja.
-Sta to radis?|rekla sam kroz smeh
-Jesi se namazala,izgoreces
-Pa hvala ti
-Znas vec odgovor
-Ne ne znam,reci mi
-Uvijek budalice|rekao je ostavljaju ci mi trag kreme na vrhu nosa,kada me prstom lupio po njemu.
-Dobro dobro,sad je moj red lezi
-Ne zelim
-To nije bilo pitanje vec naredjenje
-A jeli opasna
-Jeste,sad lezi
-Dobro dobro evoLegao je,a ja sam mu sela na dno ledja i pocela da ga mazem.Dok mu masiram ledja sa kremom osjecam svaki misic.Tako ima lijepa izgradjena ramena i siroka ramena.Lijep je.
Ma Gabi ne seri,i sta uopste radis.
Naglo sam skocila sa njega kao da me neko udario.-Sta je bilo,jesi okej
-MhmmSamo sam sturnula u unutrasnjost jahte.Zakljucala sam se u jednu od 5soba.U glavi mi se svasta manta.Ne smijem sebi dozvolit da se zaljubim da samu sebe ponovo povrijedim.Mada ja ni ne znam kako je osjecati zaljubljenost.Da li je to kad osjecam da mi se zeludac vrti kad njegova koza dotakne moju.Dal je to kad me zapeku obrazi kad njegove oci pogledaju moje.Dal je to kad mi se dlanovi znoje i kad ne znam sta da kazem kad mi da kompliment.Kad samo razmisljam o njemu mi se to desi.Mislim da je to to.Mislim da sam se po prvi put zaljubila.Mada mislim da su i Filip i Doria jer iz sobe pored cujem zvukove zadovoljstva.Izasla sam i vratila se kod njega.
-Jel sve okej
-Jeste jeste
-Jel ti mozda vruce
-Pa maloDigao se sa mog peskira,uhvatio me za struk podigao i bacio u vodu.Isplivala sam na povrsinu i videla njega kako se smeje.
-Platices mi za ovo
-Vazi se Gabi
-Uff vidjeces ti
-Bla bla bla bla blaUzela sam komad trave koji je plutao pored mene i gadjala ga.Iz iskustva imam dosta preciznu ruku pa sam ga pogodila po sred lica.Sad sam se ja smejala a on kukao.
-Sad ces me upamtit mala
Skocio je sa jahte odmah pored mene.Poceli smo da se prskamo i topimo.Dosta je jaci od mene,a i iz nekog razloga ima vise jacine u vodi nego na kopnu pa je gurnuo dosta u dubinu.Mi smo u sredinu otvorenog mora,a ja sam skoro dno dotakla.Nisam uzela dovoljno vazduha za to niti sam imala preterano puno energije.Nisam imala snage da isplivam,samo sam plutala dok nisam osetila sve snazne ruke kako me vuku na gore.Cim sam izronila odmah sam hvatala vazduh dok me je on pribio na svoje grudi u cvrst zagrljaj.
-Gabi Gabi jesi dobro,ja izvini molim te
-Da sve okej
-Izvini nisam mislio toliko jako da te gurnem dole izvini molim te
-Hoces li vise da ucutis i poljubis meSamo sam se odgurnula od njega i stavila ruke na usta.Izletelo mi je to.Izletela su mi sva osecanja.A on samo je poceo da se smeje.Za struk me privukao kod njega i prislonio svoje usne na moje.To nije bio bilo kakav poljubac bio je najljepsi u mom zivotu.Kao da mi je preo usana govorio sve sto oseca,a jezikom to pokazivao.Njegove ruke su me stegle jako oko struka dok smo poljubac sve vise i vise produzavali.
_________________________________________
Nisam vise mogla da ih gledam posvadjane.Morala sam tu umesati prste.A sta vi mislite?
YOU ARE READING
Ugovor sa Ðavolom
Teen Fiction-Ti nisi normalna devojka ti si djavo djavo u formi devojke -Onda to znaci da potpisujes ugovor sa djavolom -Sa djavolom -Sa djavolom