Chapter 7

356 20 18
                                    

Sa njegovim rukama idalje oko mog struka smo polako usporili poljubac i razdvojili se.Gledao me je direktno u oci kao i ja njega.Ima prelepe okice.Samo sto me gledaju dosta drugacije nego ranije.Nekako sa nekim olaksanjem ne znam,a i moje njega sigurno.Blago sam se osmesila,a on me je samo privukao u njegovo narucje.Tako smo plivali u mestu zagrljeni.

-Meni je hladno
-Ajmo vani

Tako smo se ponovo nasli na jahti.Samo sto sam ja ovoga puta lezala na njegovim grudima dok mi je on ceskao ledja.Jako se neobicno osecam,presrecna sam,a i istovremeno zbunjena.Prvi put se osecam tako.

-Dusane sta je ovo
-Koje Gabi
-Ova osecanja
-Kakva
-Osecam se presrecno,ali i zbunjeno boli me stomak,ali ne ono boli nego kao neka nelagoda.Peku me obrazi i sve to zbog tebe.Kad me pogleda,uputis smesak i kad nam se koza dotakne.
-Gabi isto to se i meni desava
-Sta to znaci
-Znaci da si sada samo moja
-Samo tvoja?
-Da samo moja
-Samo tvoja Duci

Tiho sam sapnula i cvrsto ga zagrlila.Ponovo me obrazi peku,a usne traze njegove.Nakon jos par neznih poljubaca samo sam zaspala.

Dusan pov:
Lezi mi na grudima i spava.Tako je spokojna ocigledno je jedino mirna kad spava.Toliko je lepa neopisivo lepa i napokon mogu reci moja.Cuva cu je kao malo vode na dlanu.Ucinicu da se oseca voljeno i nikada vise u njenom zivotu zaboravljeno.Jer sam sada video koliko je zapravo bila u uzasnoj situaciji.Ne zna sta znaci zaljubljenost i biti zaljubljen.Zna da se ljubi i tekako,a verujem i da je u odnosima dobra.Kad je bila u velikom broju kombinacija i to mi malo smeta.Jeste velika cinjenica da sam joj prva ,,simpatija,, ali bi bilo jos lepse da joj budem prvi put.Mada mi je sada jedino bitno da je ona u mom narucju i da je samo moja devojka.

Gabi pov:
Budi me Dusan koji se igra sa mojom kosom.Podigla sam glavu i samo je spoio nase usne.U tom trenutku su naisli Dora i Fico.

-Op op op
-Hahha
-Seko sta je ovo
-Mislim da sam se zaljubila
-Mislis?!
-Da
-E pa ja znam i vidim i drago mi je da je sa Ducijem
-Ej sad samo ja mogu tako da ga zovem
-Dobro dobro izvinite
-A ti ne hvalis se
-Sta da se hvalim
-Cula sam vas
-Aa pa ovaj,zajedno smo
-E pa moja Dora dobrodosla u Kostice
-Haha hvala Gabi

Tako smo se do kraja dana zezali i pricali.Provod je bio sjajan.Stvarno ne znam kad sam se zadnji put ovako ismejao.

Gabi pov:
Sedimo u autu.Dala sam Filipu da vozi posto sam nesto umorna,ne osecam se najbolje.Tako da smo sada zamenili mesta.Dusan i ja smo sedali iza dok su njih dvoje bili napred.Naslonila sam glavu na Dusanovo rame i skrolovala po instegramu.Medjutim bas mi je doslo lose nisam htela nista da pricam da nebi dizala paniku.Tako da se meni voznja od 15minuta cinila kao najduza od 45.I tako napokon smo stigli.Prva sam uletela u kucu kao i u sobu.Ozbiljno mi se mantalo,plus sam osetila ogroman teret u predelu grudi i slabije pocela da disem.Ocigledno je bilo da sam imala napad astme.Trazila sam pupicu svudje po sobi,a ona kao da je propala kroz zemlju.Brzo sam ostajala bez daha,a i bez snage.U sobu je usao Dusan i odmah skocio kada me video takvu.Da njega nije bilo ko zna sta bi se desilo.Nasao mi je pumpicu i napokon sam normalno udahnula.Imam astmu ali ne neki tezak oblik.Ne secam se kada je zadnji put da sam imala napad zato i nisam znala gde mi je pumpica.

-Pa dobro reci mi dali si normalna
-Jesam
-Ne nisi,zasto mi nisi rekla da imas astmu
-Pa zato sto je neki blazi oblik i ne secam se kad sam zadnji put imala napad
-Sta da mene nije bilo,moras vise da brines o sebi,okej?
-Okejjjj
-Ajde sad sidji da jedes,Bleki nam je spremio veceru
-Bleki kuvao
-I ja se cudim

Sisli smo dole za sto i seli da jedemo pastu sa pestom.Naravno da je nije on spremio.Samo je skuvao pastu i ubacio teglicu pesta.Pricali smo cak izneli belo vino i karte.Poceli smo da igramo poker.Dusanu se ta idea nije svidela medjutim ja na drugu stranu sam kupila sve pare sa stola.Niko nije mogao nista da uradi a da me spreci.Na kraju su se samo predali.Svako je posao u svoju sobu,a ja u garazu.Imam jedan motor ovde,ali nesto steka pa rekoh da ga popravim i napravim krug mozda.
U pitanju je Yamaha r6.Sedim na podu garaze kao neko musko sa alatom i prljava od motornog ulja.Odjedan put me neko cvrsto zgrabio za ramena ja sam se mahinalno izvukla i Dusanu zviznula samarcinu.

-Jaoj Dusane izvini izvini izvniii
-Smiri zenska glavo ja sam
-Izviniii nisam znala uplasio si me
-Au kako jaku ruku imas
-Izvini|samo sam ga privukla u poljubac bilo mi ke bas krivo sto sam ga udarila stvarno nisam htela.
-E ovakvo izvinjenje mi se vise svidja,a sta ti radis
-Evo upravo popravila motor i idem jedan krug
-Ne ides ti nigde drugde nego u krevet
-A od kad si ti meni poceo da naradjujes
-Od sad

Nikada nisam voljela da mi neko sefuje uvjek sam ja bila sef.Uhvatila sam ga za kragnu majce i pribila uza zid.Drzala sam ga cvrsto da se jedva mogao pomerit.Na uvo sam mu lagano sapnula
Ja sam sef ovde,jel jasno?
Samo je klimnuo glavom.Pustila sam ga sela na motor.

-Oces samnom?
-Necu da ti smetam
-Dusane ne seri nego sedaj

Seo je iza mene,dala sam mu kacigu i stavila svoju.Krenuli smo da se vozimo uopste se nije drzao za mene sto mi je smetalo.Pridodavala sam gas i sto sam sve brze isla to mi je on bio blizi.Nakraju se uhvatio za mene oko mog struka.E vidis tako mi se dosta vise svidja.Vozili smo se,ali ne predugo samo mali krug.

Parkiram u garazu i penjemo se pud sobe.Ja ulazim u svoju,a on u svoju.Zavrsavam sa tusiranjem i legam u krevet.Lezim okrenuta vratima vec dobrih par minuta.Znam da on nije zaspao,cujem kako izlazi iz svoje sobe i polako otvara vrata moje.Leze pored mene u krevet i privlaci me sebi.Ja idalje glumim da spavam dok on svojim rukama prolazi kroz moju kosu i sklanja mi je sa lica.

-Ludo mala.Ti nisi svesna kako si mi se zavukla pod kozu.Kao droga si.Zarazna.Kad jedan put probas ne mozes da stanes.Djavolu moj mali svestan sam onoga sto sam uradio.Potpisao sam ugovor sa djavolom.

Nezno mi je poljubio usne i zaspao tako drzeci mene u zagrljaju.

_________________________________________
Izvinjavam se sto nije bilo parta sinoc.Prosto sam bila iscrpljena.Ali evo nas.Nadam se da vam se svidja.🫶

Ugovor sa ÐavolomWhere stories live. Discover now