Par godina kasnije
Sedim na lezaljci zajedno sa Petrom nasom cerkicom.Obe se suncamo,ona lista neki svoj magazin dok ja gledam sta momci rade.Glupiraju se i skacu po bazenu.
Sto se tice Mihaila porastao je sada pre par dana je napunio 7godina,dok ce moja Pekica za tacno mesec dana 3.Mihailo je odrasta u istog Dusana pravi smeker.Cim smo se preselili u Italiju Dusan ga je prebacio u skolicu fudbala juventus.Kako on kaze curice ga vec jure.Dusan ne moze biti ponosniji na svog sina prvenca,medjutim koliko voli njega toliko voli i Petru.Vec ju je razmazio dovoljan je jedan njen pogled ili poljubac u obraz i dobice sve sto pozeli.Medjutim koliko god Mihailo licio na njega Petra je moja ista kopija.Ima moje tamne oci,dugu tamnu kosu kao i tamniji ten.Prelepa je ima te velike usnice i rumene obrascice.Sto se tice psihe ista ja.Iako ima problema sa pricanjem dva tri put je obrusila Dusanau,a on joj naravno nista nije rekao posto je ona njegova princeza.
Toliko je divan otac,a dva puta bolji muz,tako je dobro ste culi u braku smo vec 2godine i moram priznati da su mi to najlepse dve godine u zivotu.Toliko je brizan,svaku sitnicu upamti.Kad sam ovo rekla vec sam se pokajala jer sam osetila dve mokre ruke ispod struka kako me dizu za lezaljke.Sledece osecam da ma potpio,medjutim cim sam izronila nisam mu imala nista rec jer me je sprecio poljupcem.U pozadini cujem petru kako vice fujjjj dok je mihailo prekida sa a nije vidi kako su slatki.Jednostavno ih obozavam i nikad necu prekinuti da zahvaljujem bogu za njih.
Pao je mrak mi smo legli decu u krevet.Sedimo vani i pricamo,dobro malo se vise ljubimo.Prebaca me u krilo i pocinje da mi ljubi vrat,osecam kako mu se digao.Nastavljamo da se ljubimo,skinuo mi je majcu i poceo da mi ljubi grudi.-Deca mirno spavaju mila,opusti se
Kao sto je i rekao opustila sam se i prepustila njemu.Ove nasne nocne igrice cesto su se desavale.Ali ja se ne bunim.
Mesec dana kasnije
Drzim test u rukamai svakog trenutka trebam da ga okrenem.
-Na tri cemo 1 2 3
-DVE DUSANE DVE
-Jaoj ljubavi pa dodji ovamoPoljubio me i zagrlio,a tako smo docekali i nase trece mezimce malu Ninu.Ona je bila neki miks,medjutim ono po cemu se razlikovala su bile njene oci.Bile su kristalno plave boje iste kao sto je imao moj otac.
Sedim na kaucu ususkana u dekicu i Dusanov zagrljaj.Sa moje strane sedi Petra,a sa Dusanove Mihailo dok je na fotelji Nina svi zajedno gledamo Sam u kuci.
-Ko bi rekao da cu od mafijasice doci do
ovoga
-Potpisao sam ugovor sa djavolom i pretvorio ga u andjela
-Volim te Dusane
-Volim i ja tebe_________________________________________
Zvanicno kraj jos jedne price,hvala svima na ogromnoj podrsci.Svaki dan bi ste mi ulepsali komentarima i neizmerno sam zahvalna na tome.Sutra ocekujte novu pricu koja ce zasigurno biti konkurencija svima do sada.A vama jos jedno veliko hvala.Voli vas vasa Atina🤍💋🫶
YOU ARE READING
Ugovor sa Ðavolom
Teen Fiction-Ti nisi normalna devojka ti si djavo djavo u formi devojke -Onda to znaci da potpisujes ugovor sa djavolom -Sa djavolom -Sa djavolom