Polako se budim i vidim da Dusan lezi na mojim grudima i spava.Presladak je.Ko bi rekao da toliki covek moze da bude ovakva maza.Lezao mi je na grudima i cvrsto me drzao oko struka,kao da ce neko da me ponese od njega.Lagano sam se izvukla tako da mi je sada spavao na donjem delu stomaka.Uzela sam telefon u ruke i slikala ga.Toliko je bio miran i izgledao je veoma spokojno.Prelistala sam svoj instegram 16puta,a on se idalje nije probudio.Tako da je meni napamet pala sjajna idea.Uzela sam Dusanov telefon i lagano mu uzela ruku u svoju.Prislonila sam palac na telefon koji se nakon toga otkljucao.Lagano sam mu vratila ruku i uzela da mu cackam po telefonu.Prvo sto sam uzela je da proverim kako sam upisana u imeniku.
Gabi💗
Ne znam zasto bas roze srce,ali je slatko to ce od sada biti nase srce.Zatim sam usla da mu vidim ig.Pratio je sve normalne ljude najbitnije pratio je samo zauzete zena na ig ukljucujuci i mene.Onda sam shvatila da gospodin ima i privatni ig profil.Zapratila sam svojpriv profil preko njegovogi odmah sebi dozvolila pracenje.Nista strasno nije kacio,moj priv profil moze u robiju da me odvede.Osetila sam kako se meskolji i brzo vratila telefon na svoje mesto.Onda se u meni probudio jos neki cudan osecaj.Ovo je drugi put u mom zivotu da osecam ovako nesto.Znam da mi je Filip govorio da to nemam,ali se ne mogu setiti reci.Empatija!E to.Osecala sam se lose sto sam mu gledala telefon pa nismo ni 24hzajedno.U tom trenutku sam osetila njegove usne na mojima.Brzo sam se ukljucila u poljubac i produzilaga.Taj poljubac je zalecio to lose osecanje.-Sta je bilo cicka sto si se zamislila?
-Cicka?
-Da cicka
-Hahaha odakle sad pa to
-Tako doslo mi,nego odgovori na pitanje
-Ma ne znam izgubila sam se planirajuci nedelju
-Jaoj da pa mi se vracamo sutra
-Da,a Dusane sta cemo mi onda
-Kako mislis sta cemo
-Pa ti ides u Italiju
-Ides i ti samnom
-Ne Dusane ne idem
-Da Gabrijela ides
-Dusane imam da zavrsavam neke stvari
-Dobro,onda ces doci kad ih zavrsis
-Za to bi mi trebalo dobra 2meseca
-Slusaj me,ti ces biti u Srbiji zavrsavat sve to.Za ta dva meseca cemo se stalno cujati i biti u kontaktu,a onda ces doci kod mene
-Jesi siguran da cemo uspeti
-Nisam siguran nego znam
-Jojjj DuciSamo sam ga poljubila.Sada smo vec zamenili pozicije.On je bio na naslonu kreveta,a ja njemu u krilu.Ruke su mu putovale od mog struka do zadnjice pa gore.Malo sam se odvojila i samo ga gledala.
-Sta je lepa?
-Nista,samo mislim da ti lepse stoji duza kosa
-Molim?
-Mislim ti si mi prelep i ovako,ali nzm nekako si sladji sa duzom kosom ovako si vise bad boy|govorila sam igrajuci se i namestajuci mu kosu.
-Mislis
-Da
-E pa meni si ti perfekta takva kakva jesiPonovo smo poceli da se ljubimo.Nismo stajali nekako kao da smo nadoknadjivali svo izgubljeno vreme,a onda je u sobu upao Bleki.
-Uuu sori sto prekidam ali dorucak je na stolu
-Jesi ti kuvao
-Ne
-Tu smo za 5
-Ejj
-HahhaBrzo smo se spremili i sisli na dorucak.Na stolu su stajale moje omiljene palacinkeee.Odmah sam sela i krenula da mazem jednu.Dobitna kombinacija bjela linolada i plazma.
Pored mene seda Dusan.-Nikad nisam probao tu kombinaciju
-E pa izvoli probaj,moja je omiljena
-Mmm bogami srce znas sta radis
-Pa nisam ja od juceTako smo jeli i posle raspremili sto.Odlucili smo da danas malo cilujemo na bazenu jer se kasnije moramo pakovati.Dora i ja smo se suncale na lezaljkama dok su momci bili u vodi.Filip je izasao i uzeo Doriu u narucje.Potrcao je sa njom i skocio u bazen.Videla sam da je i Dusanu palo nesto na pamet.Izasao je i poceo da mi prilazi.
-Da ti nije palo na pamet
-Sto je Gabi ajde malo u voduPoceli smo da se gurkamo i ja sam njega gurnula u bazen umesto on mene.
-Vec sam ti rekla ja sam sef
-Vazi seficePoceo je da me prska,brzo sam bacila naocare na lezalju i uskocila u bazen.Odmah me je pribio uz sebe i poljubio.Bleki je stajao u tamo nekom levom cosku bazena i kukao kako je uvek bio treci tocak,ali mu je ovo prvi put da je 5.
Tako smo se lepo iskupali i sada vec poceli da se pakujemo.Sama sam u sobi i muka mi je da se spakujem.Ubacam sve nesto mrzovoljno.U sobu je onda usao Dusan.
-Cicka sta radis
-Jaoj evo se pakujem
-Ne ide ti to a?
-Ni najmanje
-Drzi doneo sam ti kafu
-Jaoj hvala
-Sad lepo sedi i pi je
-Bih ja ali se moram spakovat
-Samo sediSela sam na pod pored kofera i pila sjajnu kafu.Dok je on pakovao moj kofer.Nisam se bunila hvala mu.Kad sam popila kafu pripomogla sam mu i zajednickim snagama smo spakovali moj kofer.Nakon toga smo samo legli u moj krevet.Gledali smo neki film medjutim meni je to dosadilo,a onda sam se setila da imam dve maske za lice u kupatilu.Odmah sam skocila sa kreveta i posla po njih.Izlazim iz kupatila i samo masem sa njima.
-Aaa ne to nece moci
-Da da oce lezi Dudu
-Nema sanse pa nisam ja peder
-Ne ti si moj peder
-Tvoj peder
-Da moj
-Dobro dok sam tvoj mozeLegao je i sela sam na njega.Stavila sam mu masku pa zatim i sebi.Morali smo da se slikamo i okacimo na privatni.
YOU ARE READING
Ugovor sa Ðavolom
Teen Fiction-Ti nisi normalna devojka ti si djavo djavo u formi devojke -Onda to znaci da potpisujes ugovor sa djavolom -Sa djavolom -Sa djavolom