Chapter 2

453 24 0
                                    

Koka je vec pocela da udara.Nisam znala ni gde sam ni ko sam,al sam znala da se ludo zabavljam.Vec par sati igram i skacem bez prestanka mislim da me noge i stomak izdaju.Stomak u koji jedino sto sam ubacila danas je litar viskija i 3crte koke,a noge zato sto sjela nisam cjeli dan.Odlucila sam da pokupim stvari i izadjem iz svog kluba.Da jesam mafijasica,ali isto tako i gazdarica vise uspjesnih klubova u bg-pa cak i par njih u Grckoj na Mikonosu gde idem preksjutra,to jest vec sjutra posto je 4ujutro.Ulazim u svoj uragana i krecem prema svojoj kuci.Navikla sam pjana i uradjena da vozim jer je to donekle moj svakodnevni zivot,osim ako se ne ide na neko planirano ubistvo.

Dolazim kuci i toliko sam umorna da ga ni u garazu nisam parkirala.Vec sam samo usla u kucu i bacila se na kauc i odmah zaspala.

Budi me neko drmusanje.Nisam bila sigurna dal je zemljotres pogodio Bg i da je epicentar bio moj kauc sve dok nisam otvorila oci i shvatila da je to Doria.

-Kozo budi se
-Alo bre mala kome ti kozo
-Zakasnicemo na let ako se ne krenes pakovat
-Jaojjjj meni,kako si usla
-Imam rezervni kljuc sjecas se,za hitne slucajeve
-Jao da
-Ee brao aj se sad kreni pakovat

Doria je moja najbolja drugarica jos od djetinstva.Svako sranje zajedno napravimo i zajedno se iz njega i izvucemo.Ona je bila tu kad su svi napustili moju stranu.Kad me rodjeni brat ostavio na cedilu,ali necu o tome njegovo ime se u ovoj kuci vise ne spominje.Bila sam spremna da dam zivot za njega,primim metak za njega,i da mu pokazem koliko ga volim,ali nisam mogla.Bilo mi je zabranjeno jer su mi svugde pretili njegovim zivotom tako da sam morala da se udaljim od njega.Tada kada me je napustio i on je sve krenulo.Drogiranje,pusenje napijanje sve dokle ne zaboravim ko sam.Nosenje skoro 457zivota na dusi bez osjecaja empatije ili bilo koje emocije.Samo sam se ugasila.Medjutim Doria je ostala tu pored mene.I usla zajedno u sva sranja samnom probala sve sto i ja cak i htjela da ide na jedno ubistvo sto joj nisam dozvolila.Ona je sve sto imam ne smijem da je izgubim.

U toliko ona uskace u sobu.
-Dokle si stigla?
-Evo jos malo|rekla sam ubacujuci dva pristolja i par nozeva
-Kako mislis da to prodje carinu
-Platis ljude koji ce raditi taj dan,samo se ti nista ne brini
-Uredu kako ti kazes,vecera ti je na stolu
-Cekaj vecera?
-Planeta zove Gabrijeluu haloo 22h uvece je.Cijeli dan si prespavala
-Jaoj meni,nisam ni sat pogledala
-Gabi nisi ni kroz prozor pogledala
-NE zovi me tako
-Jaoj izvini zaboravila sam sori|tako mee Filip zvao.Moram mu se javit ovih dana porazgovarat sa njim.

Zavrsila sam pakovanje kao i veceru i sjela na kauc da gledam film dok se Dora tusirala.U tom trenutku vidim da mi je stiglo obavestenje od instegrama.
Ulazim i vidim da mi je neko poslao zahtev.
@vlahovicdusan sent you a follow requst

Ko je sada pa taj.Njemu je takodje zakljucan profil,ali po profilnoj vidim da je neki fudbaler.Moj brat ga prati kao i on njega.Ako on odobri razmislicu ocu li ja.Ne znam ni ko je momak.

Dusan pov:
Poslala mi je zahtjev.

-Rako sam ti da te nece pustit|rekao je Filip gledajuci mi u telefon
-Sta sad da radim?
-Odobri joj
-Jesi siguran
-100%
-Jesam
-Sjajno aj sad laku noc sjutra se rano dizemo.
-Laku noc

Ujutro se dizem prvi,budim Filipa i Blekija koji su prespavali kod mene.Doruckovali smo pregledali kofere jos jednom i krenuli prema aerodromu.Isli smo mojim autom Mercedes AMG.Stigli smo na aerodrom i krenuli da se cekiramo na let.

Toliko o tome.Doslo je do problema i avion je posao ranije bez nas.Medjutim sada ima jos jedan let za Mikonos,mada ga ja ne mogu naci na tabli rasporeda letova.Zena nam je rekla da ce javiti hoce li se to desiti sada ili tek popodne.

Gabrijela pov:
Doria i ja smo upravo stigli ispred aerodroma,naravno da cemo ici mojim privatnim avionom.Moram da se naspavam nista nisam spavala i previse sam nervozna.Tada mi stize poziv od zene koja radi na salteru.Tanje.Znam je od kako imam svoj avion.

-Gabrijela
-E Tanja
-Imamo problem
-Koji?
-Tri momka su ostala bez aviona poruka im se nije poslala da je let pomeren ranije,a isto idu za Mikonos.
-I sta je tu moj problem
-Molim te Gabrijela da podju sa vama
-Zasto bi
-Molim te uplatice ti kompanije dobrih 5milki ako budu posli sa vama
-Ne treba ju mi pare
-Molim te Gabi molim te
-Dobro ajde,ali me ne zovi Gabi
-Uredu,hvala puno poslacu ih ja sada pud aviona

Ja sam vec sedala u svom avionu,Dora preko puta mene i cekali smo ta tri idiota.Odjednom cujemo muske glasove i pojavljuje se on.Moj brat sa jos dva momka.

-Gabrijela?
-Cuti ne obracaj mi se i sjedi

Svo troje su se pogledali i samo sjeli u tisini.Doria je za razliku od mene veoma drustvena osoba i odmah je krenula da se upoznava sa njima.Dok sam ja spavala zimski san.

-GABRIJELA BUDI SE
-Dje gori Doria
-Zove te neko
-Ao meni sa vama,covjek nema mira ni 2minuta

Uzimam joj telefon iz ruku i javljam se.

-Molim
-Jesam dobio Gabrijelu Kostic
-Jeste
-Treba mi jedna usluga
-Recite
-Kada mi je cerka bila na Mikonosu bila je silovana od strane jednog mafijasa Aleksandra
-Znam ko je u pitanju
-E zelim da ga izbrisete sa povrsine zemlje
-Smatrajte to gotovim
-Hvala vam puno
-Nista za takve stvari se zasluzuje kidanje muda,a onda pistolj u celo
-Uredu,koja je cijena za to
-70miliona
-Uplacujem odmah na racun
-Smatrajte zavrsenim
-Hvala

Samo sam prekinula i bacila telefon na pod.

-Gabrijela neces to da uradis|cuo se Filipov glas
-A ko si ti da mi kazes
-Stariji brat
-Aaa znaci sad si se sjetio da si mi brat,a kad si trebao da mi budes brat i da budes pored mene ti si me odbacio.Gurnuo si me kao iskoriscenu maramicu.
-Zato sto si se predala narkoticima nisam mogao da gledam kako se unistavas
-Da si bio tu nista od toga se nebi desilo

Sad je ovo vec proilazilo u svadju i dranje,a ja be podnosim da se iko dere na mene.

-ZATO STO SI ME ODBACIVALA
-ODBACIVALA SAM TE KAKO BI TE SACUVALA FILIPE.PA JESI LI TOLIKO GLUP.ZNAS U KOJOJ SMO PORODICI ODRASLI.NA SVAKU STRANU SU MI PRIJETILI TVOJIM ZIVOTOM.RADJE BIH DALA SVOJ NEGO TVOJ FILIPE.ZATO SAM TE ODBACIVALA DA BIH TE SACUVALA.

Toliko sam se iznervirala da sam se digla i samo izasla iz tog dijela aviona.
Toliko sam se osjecala povredjeno i izdato.Izvadila sam cigare i upaljac iz dzepa i zapalila jednu.U tom trenutku se pojavio meni neobicno poznat momak.Nije mi jasno gde sam ga videla.

-Ejj
-E
-Gle Filipa je samo strah za tebe,nista vise
-A ko je tebe sta pitao,ne guraj nos u tudja posla
-Mala pazi kako pricas samnom

Aha znaci u pitanju je bio jos jedan utripovani fudbalercic.

-Kome ti bre mala
-Tebi mala
-Ovako ovo ti je zadnji put da si mi se tako obratio jel ti jasno.Nemas pojam sa kim pricas pisljivcu mali.Mozda jesi stariji,ali definitivno ne i zreliji.Aj se sad lijepo vrati tamo i nastavi sa nekom kurvom ovako samnom neces

Sve to sam mu rekla gledajuci ga direkt u oci.Unjela sam mu se u facu kao i on meni i na kraju ugasila cigar o njegovoj saci.Ostavljajuci mali trag opekotine.Samo se ustao i izasao.Nasao je sa kim ce tako da prica.

Nakon sto sam se malo izduvala sam se vratila tamo sjela pored Dore i zvala svoj tim da krenemo planirat ubistvo.
Filip me je samo mirno gledao i grizao se za jezik nesto da ne kaze.Znao je da sam upravu i da nema pravo nista da kaze.

Ugovor sa ÐavolomWhere stories live. Discover now