Vreme je proletelo i danas je vencanje.Naravno da se Gabrijeli sve moralo iskomplikovat i da ce ona kasniti na vencanje svog brata.Imam zakazan pregled koji ne mogu da odlozim.Za sada me Dora uspela ubediti da zadrzim bebu.Iskreno Filipu nisam planirala govorit,ali sam morala da bi znao da cu doci kasnije.Bio je presrecan bas me raznezila njegova reakcija.
Vozim se prema privatnoj klinici i jedva cekam da saznam pol,zbog toga je ova kontrola bila toliko neodlozljiva.Napokon stizem i ulazim u vec poznatu prostoriju.Klasicna procedura,sedam za sto doktor maze gel na stomak i gledamo bebicu na monitor.
-Jeste spremni da cujete pol?
-Nikad spremnija
-Imacete malog decaka
-Hvala vam mnogo doktor|glumila sam hladnocu ali su mi se suze skupile u ocima bila sam bas srecna.Brzo sam se obukla i vratila kuci gde me cekao celi makeup and hair tim da me sto pre spremi za svadbu.
Za sminku smo otisli neku light varijatnu posto ne volim puno da se sminkam.Frizura je bila slick back bun sa dva pramena sa prednje strane.Haljina je bila crvene boje.Bila je bez bretela do struka uska,a od struka blago pufnasta sto je sjajno posluzilo da se prekrije mali stomacic treceg meseca trudnoce.Na nogama sam imala crvene stikle.Oko vrata ogrlicu od cistog srebra,a na ruci takav prsten.Posto znamo koim se poslom bavim morala sam da se naorucam.U svoj pojas sam ubacila par pistolja i jedan noz.U pundju moj klasicni mali nozic i na dno stikli medaljon za lokaciju.Bila sam zvanicno spremna to ja na kraju izgledalo ovako nekako.Usla sam u auto i krenula prema sali.Ceremonija se zavrsila,a ja sam jedva cekala da zagrlim Fica i Doru.
Dusan pov:
Ceremonija se upravo zavrsila stvarno je bilo magicno jos prisustvovati tu kao kum najveca cast.Medjutim nisam video Gabrijelu,nemoguce da je nije pozvao,ali takodje vidim da ficka dere neka nervoza sto je sa jedne strane normalno,ali pozitiva nervoza,meni se cini da njega pojede ona negativna.Sedimo za stolom sa mladencima i stolica izmedju Dorie i mene je prazna u tom momentu u salu ulazi ona.
Afrodita boginja
Ego sija joj u ocima
Oci boje zlocina
Bas tako bih opisao njenu pojavu.U toj crvenoj haljini izgledala je kao afrodita boginja.Cak i lepse.Dosla je do stola i presrecna zagrlila Fica i Doru i sapnula oboma nesto na uvo,nesto od cega su oboje poceli da placu.A ja meni su leptiri u stomaku plakali na samu pomisao da je ona u jednom momentu bila moja.Placu jer je zele nazad,a to znaju da se nece dogoditi.Seda pored mene kao da nisam tu i nastavlja konverzaciju sa njima.Nikad se odbacenije nisam osecao.Vec je oko 23ipo uvece.Gabrijela drzi ovo veselje na nogama,plese skace i stvarno se vidi da se veseli za brata.Odjednom u plesu je prekida poziv.Od osmeha stvara joj se ozbiljan i zabrinut pogled na licu.Automatski izlazi iz sale,bolje reci trceci.Prilazim Filipu i kazem mu sta sam video,samo je pobledeo kao krpa i potrcao za njom.Izasli smi ispred sale i na podu je stajao mali medaljon.
Zakasnili smo...Gabi pov:
Na najsrecnijem danu u mom zivotu se desava bas ono cega smo se svo troje bojali.Ono zbog cega imam ovaj medaljon na dnu stikli.Poziv Gobovica.Vec smo u medjusobnim dugovima.Vec par sedmica dobijam pretnje.Istrcala sam trudeci se da me Filip ne vidi nisam htela da mu upropastim vece.Izlazim ispred sale i javljam se na telefon.Samo cujem hijensko smejanje sa druge strane poziv se prekida i odjednom samo tama.Stavljena mi je kesa preko lica koja mi je otezavala disanje.Dobula sam saku u glavu nakon cega sam se onesvestila.Budim se sa ogromnom glavoboljom.Polako otvaram oci i vidim da sam vezana za stolicu.Pocinjem da se migoljim i vicem,a nakon toga osetim hladanu cev pistolja direktno uz potiljak.
-Sta oces od mene?
-Ocu tebe,kraljicu smrti
-Zao mi je,ali nisam vlasnistvo koje mozes da kupis
-Cuti|dobila sam samar u facuLupkajuci stiklom shvatila sam da medaljona tu vise nema.Sad me vec hvata panika.Prilazi mi i pocinje da mi cepa haljinu.Vristim na sav glas da prestane.Medjutim samo dobijam jos jedan udarac pesnicom u lice,sada mi vec krvari nos.Vezana ostajem samo u brusu i donjem vesu.
-Jaoj Gabi ala si se uprasila|cutal sam,priblizio mi se i poceo da zagleda stomak.
-Cekaj cekaj,ti si trudna?
-Ne diraj me|siktala sam na njega
-Hahaha,simpaticno koji ti je ovo uradio |govorio je celo vreme udarajuci moj stomak pistoljem.
-Ne tice te se,i pusti me|vrisnula sam na njega i trgnula se toliko jako da je stolica poskocila.Jos jedna pesnica,samo sto je ovaj put bila u stomak.
-Cuti picko,nemas pravo glasa,a sada reci mi ko ti je ovo uradioGovorio je stavljajuci neki kais oko gornjeg dela stomaka,malo ispod zeluca.
-Ne tice te se|idalje sam siktala na njega
-A jeli|rekao je stezuci kais
-Da|jos jace ga je stegao
-A da nije onaj tvoj fudbaler
-Pusti me|jedva sam izustila ostajuci bez daha dok je on jos vise stegao kais.Mislila sam da ce mi se grudni kos i kicma spoiti.
-Pa da,kako ono bese D D D,aaaa Dusan
-Odjebi vise kretencino glupa|toliko je stegao kais naglo da sam momentalno iskasljala malo krvi,preso ja sa prednje strane i prislonio pistolj uz stomak,nategao je prekidac.
-Jedan pogresan korak i nece me biti briga ko je otac,a daaa njega nece ni biti hahahah.
U tom trenutku neko upada kroz vrata.Dusan pov:
Ona ona je trudna.Trudna sa mojim detetom.Filip i ja obilazimo sve lokacije na kojima bi mogla da bude.Ne gledam ni semafore ni nista samo lupam po gasu.Ako se ista desi njoj ili sinu,ubicu onog koji im zlo nacini.Obisli smo vec 3lokacije nje nema.
-Postoji jos jedna|rekao je Filip
-Kuda
Nastavio sam da picim po gasu i brzo stigao do napustene bolnice.Polako se penjemo uz stepenice ka gornjem spratu.Oboje imamo po jedan pistolj.Sa drugog sprata cujemo Gabino siktanje,nasli smo je.Na trecem smo spatu i cujemo vrisak pocinjemo da trcimo uz stepenice i upadamo u sobu.U momentu kada smo usli culi smo ispaljen metak i jos jedan vrisak.Prizor ispred ociju ce mi zauvek biti zarezan u glavi.Gabi sedi polu gola na vezana na stolici,sva u modricama i krvi,sa metkom u stomaku dok se ovaj psihopat smeje.Poleteo sam prem njemu i ubio boga u nejga pesnicama.Tada sam sigurno izgovorio svasta nesto zbog cega cu goreti u paklu,ali za Gabi predelo je.Filip mu je presudio metkom u celo dok sam se ja okrenuo prema njoj.Sto brze sam je odvezao.Pala je u moje narucje drzeci se za mali krvavi stomacic.Pre nego sto se onesvestila samo je izustila slabasno izvini._________________________________________
Sada meni treba oruzje,ali eto popravila sam situaciju,makar su popricali zar ne🫨
STAI LEGGENDO
Ugovor sa Ðavolom
Teen Fiction-Ti nisi normalna devojka ti si djavo djavo u formi devojke -Onda to znaci da potpisujes ugovor sa djavolom -Sa djavolom -Sa djavolom