Upravo smo sleteli u Italiju.Jedva sam spakovala samo osnovne stvari,posto cemo se vracati po jos stvari,kao i stvari za naseg malisana.Izlazimo iz aviona i Dusan je aktivirao svoj airport dad mood i nosi i moj i njegov pasos gura sve kofere,sve u svemu presmesan je.Napokon izlazimo i ispred aerodroma nas ceka BMW M4 CS moram priznati siroko.Ubaili smo stvari unutra i seli na svoja mesta.Znam put do Dusanove kuce,ali mi se ovo cini dosta drugaciji i vozimo se duze.
-Gde idemo Dusane?
-Videces iznenadjenje
-Jos koliko nam treba
-Brzo smo tu molim te stavi ovo|rekao je pruzajuci mi belu masku za spavanje
-Zasto?
-Jaoj Gabi molim te samo stavi
-Dobro dobroStavila sam masku i nakon par minuta osetila kako se auto gasi.Dusan prvi izlazi i otvara mi vrata,kao i pomaze da izadjem.Od pozadi me sa rukama oko mog struk vodi.Nakon dva tri minuta napokon cujem to.
-Skini masku
Skinula sam je i ono sto sam videla je bilo neverovatno.To je bila nova kuca.Odisala je neutralnim bojama,ispred nje se nalazio beli Range Rover.Pravi porodicni auto ima zatamnjene prozore,ali kroz providnu sofersajnu vidim vec umontirano sediste za bebe.Samo sam pocela da placem i zabila mu se u zagrljaj.Tolika kolicina srece.Vidim polako kako mi zivot postaje onakav kakav sam zamisljaja od momenta kada sam sa Dusanom stupila u kontakt.Samo me poljubio u teme i poceo da se smeje.
-Ti si lud
-Za tobom ljubaviUsli smo u kucu i poceli da razgledamo.Ocigledno su jedinje njegove obaveze ovih dva meseca bila ova viletina.Toliko je lepa sa ful opremom.Svaka prostorija je bila prica za sebe sa najskuoljim namjestajem.Ali soba koja je meni najvise oduzela dah jeste soba malisana.Bila je potpuno sredjena isto beskaste boje sa tonovima bebi plave.Suze su mi potekle,okretala sam se po sobi i otvarala police vec planirajuci u glavi koju cu cima da sipunim.Onda sam se samo zabila glavu u Dusanovu majcu i pocela da placem.
-Ej ej ej polako,pa zasto places
-Dusane ja ja ne znam kako da ti se zahvalim ovo je prelijepo|polako mi je podigao glavu da ga gledam i nastavio da je drzi
-Ljubavi dovoljno je to sto nosis moje dete i sto si ljubav mog zivota ovo je najmanje sto sam ja mogao da ucinim da se zahvalim tebi|rekao je i podigao mi glavu jos vise u poljubac.Samo smo se zagrlili i stajali tako dok moje oko sokolovo nije uocilo prazan prostor na zidu iznad kreveta.
-A sta je ovaj prazan prostor?
-Tu ce biti njegovo ime
-Aaaa,a kako ce mo ga nazvati ipak sam 7mesec bilo bi lepo da znam
-Pa ne znam ja sam mislio da ti izaberes posto je decak
-Sta mislis Mihailo pa ga mozemo zvati Miki
-Da svidja mi se,samo zasto Mihailo
-Pa razmisljam vec duze vreme i spalo je na Mihailo i Danilo,ali mi nekako vise ide Mihailo Vlahovic
-Ja tebe obozavamVratili smo se u nasu sobu koja je bila ugromna.U sredini se nalazio veliki bracni krevet sa obe strane sa nocnim stolcicem.Sa leve strane su bili ogromni prozori u kupatilo,a sa desne garderober.Poceli smo oboje da se raspakujemo i nakon dobrih dva sata osecali smo se bas ono kao kod kuce.On se dogovorio sa Blekijem da izadju u neki klub pozvao je i mene,ali ja stvarno nisam imala snage.Legla sam u krevet narucila mek i pustila Gossip girl dok je on u nekon bejsik autfitu sa poljupcem izlazio iz kuce.
Sati su prolazili,a njega idalje nije bilo poslala sam mu dosta poruka i par propustenih poziva.Nisam htela da budem napadna samo se zabavlja.
Zavrsila sam vec i seriju,a kada sam krenula da uzmem telefon i zovnem Dusana sacekala me Filipova poruka.Sta li ce on ovako budan zapitala sam se.Otvaram i standardno neki blic clanak.DUSAN VLAVOVIC VIDJEN U PRISUSTVU NOVE DEVOJKE U NAJBOLJEM KLUBU U ITALIJI.DELE VEOMA ROMANTICAN TRENUTAK.FOTO+VIDEO
Ruke mi se tresu,oci mi suze dok klikcem na foto+video.To je to.Tu stoji on covek koji mi je danas izjavljivao ljubav.Ko je kupio celu kucu,auto opremio sve za rodjenje naseg sina.Stoji on i ljubi drugu devojku dok je drzi za zadnjicu.U naletu besa i tuge sam samo bacila.Nisam htela da razmisljam uopste.Digla sam se pokupila osnovne stvari i uputila se na aerodrom.Vracam se za Srbiju,a on od mene nece cuti ni traga ni glasa.Eto mu kuca,eto mu kola eto mu soba za dete.Nek se tera sa svim tim u tri lepe.
Sletela sam u Srbiju i uputila se u svoju kucu.Otkljucala sam je i zakoracila unutra.Prvi duboki udah kao da je znacio vreme za novi pocetak da sve iz proslosti izbrisem i nastavil da guram po svom jer mi je tako bilo najlepse.Bacila sam se u krevet i odmah zaspala.
Dusan pov:
U klubu smo vec par sati.Zurka stvarno kida bomba je.Cak sam se i napio ne pamtim kad zadnji put,ali eto Bleki je reko da je prilika i da on nece da pije da bi nas vratio kuci.Plesem nemareci za nicim drugim dok do mene prilazi jedna devojka.Prelepa je ima dugu plavu kosu i svetle oci.Mrsava je i stvarno oduzima dah.Pocela je da plese samnom i nakon par minuta ne znam kako mi je zavrsila u krilu i u poljupcu.Ljubili smo se sve dok Bleki nije doso i blago receno je bacio sa mene.-Koji problem imas?
-Koji problem ja imam koji problem TI imas.Kuci te ceka devojka sa tvojim detetom kojoj si ako se ne secas kupio i auto i kucu i sve uredio samo za vas dvoje.Tada su pocele da mi se sklapaju kockice u donekle treznoj glavi.Dok sam prevrcao kkub ocima nadajuci se da nas neko nije slikao sve nade su pale.U uglu je stajao paparaco i smejao mi se u lice.Odmah sam ustao i uputio se ka kuci.Usao sam u auto i nisam gledao na semafore niti zakone.Do kuce sam stigao u rekordnom roku.Usao sam unutra i video ogromnu prazninu.Nje nije bilo.Uzimam telefon i vidim ogroman broj propustenih poziva i poruka od nje.Kao i da je vec 4ipo ujutro.Poruke su mi samo dovele suze u oci.Brinula je gde sam,zasto se ne javljam,a ja sta sam ja radio.Usao sam u sobu i legao na onu stranu na koju je ona vidno lezala.Jastuk je idalje mirisao na nju.Zabio sam glavu u njega i samo poceo da placem.Nisam imao nista drugo.Znao sam da je posla za Srbiju i da cu je moci potrazit tek za dva tri meseca.
_________________________________________
Ovo je trebalo da bude objavljeno na vece utakmice,ali rekoh bolje da vas pustim da se malo ohladite nego da mi postavite bombu.😅🫶
BINABASA MO ANG
Ugovor sa Ðavolom
Teen Fiction-Ti nisi normalna devojka ti si djavo djavo u formi devojke -Onda to znaci da potpisujes ugovor sa djavolom -Sa djavolom -Sa djavolom