Eh, Hyunsuk ve Jihoon sevgili olalı yirmi dört saat anca olmuştu. Birbirlerine çok da bağlanmamaları gereken zamanda daha çok bağlanmışlardı ve kısa zamanda ayrılmaları gerekecekti.
Tabii Hyunsuk bu gerçeği sindiremiyordu. Bir yandan Jihoon'un iyi olmasını, güvende olmasını istiyordu, bir yandan da gitmesini istemiyordu... Her şey Bayan Yoon denen şeytan kadının suçuydu.
Kısa süre önce de okulda Jaehyuk, Hyunsuk'un sınıfını bir şekilde bulup ona telefon numarasını vermişti. O günden beridir mesajlaşıyorlardı. Hyunsuk, ona Paralel Aynasından söz etmek zorunda kalmıştı. Aslında biraz da şaşırmıştı. Paralel Aynalarla dolu bir evde Paralel Aynaların varlığından habersiz birinin varlığı tuhaf geliyordu ona.
Jaehyuk, annesinin nasıl biri olduğunu öğrendiği zaman ilk olarak bu gerçeğe inanmakta baya güçlük çekmişti. Kim annesinin böyle cani biri olduğuna inanmak isterdi ki zaten? Ama sonra Hyunsuk, Jaehyuk'a evdeki bazı Aynaları incelemesini söylediği zaman biraz ikna olmuş gibiydi.
Sonuç olarak, Jaehyuk zaman zaman ona annesinin neler yaptığıyla ilgili rapor veriyordu. Kadının başka Aynalara zarar vermesine engel olmak ve de en önemlisi onu Jihoon'dan uzak tutmak için eylemlerini bilmek önemliydi.
"Baba... Jihoon bu evrende kalamaz mı?.."
Bir sabah kahvaltı sofrasında baba oğul başbaşa oturmuşlarken direkt sordu bunu Hyunsuk. Sevgilisinden uzak kalmak istemiyordu ve babasının ne cevap vereceğinden neredeyse emindi.
"Onun için güvenli değil bu, Hyunsuk."
"Başka bir yolu yok mu cidden?"
"Şu anlık yok gibi..."
"Ama sen her zaman şey dersin 'Ölüm dışında her şeyin bir çözümü vardır' bunun çözümü bu olamaz bence..."
"Bilemiyorum, daha iyi bir çözüm önerin varsa dinlerim seni oğlum."
Bay Choi gülümsedi ve yemeğine devam etti. Hyunsuk uzun uzun düşündü, Jihoon ile ayrılmamaları için ne yapabilirlerdi?
"Bayan Yoon'u hapse tıkamaz mıyız?"
"O baya zor oğlum... Kadın profesyonel demiştim."
"Zor ama imkansız değil."
Bu sefer gülümseme sırası Hyunsuk'taydı. Babasıyla bir süre bakıştılar öylece. Bay Choi içini çekti ve elindeki çubukları bıraktı kibarca.
"Bak Suk... Casandra çok tehlikeli biri. Paralel Boyutlar arası aranan bir suçlu ve ihbar edebilmemiz için bizim de Paralel Evrenler arası bir yolculuk yapmamız gerek, ki bu imkansız. Jihoon sana anlatmış olmalı, Ametistland'e gidersen bir daha dünyaya dönemezsin. Jihoon için de geçerli bu. Bazı evrenlere girişi yasak aileler var. İhbar merkezine sadece çok özel kişiler girebilir. Maalesef ki Park ailesi bu sayılı özel kişiler ile kavgalılar. Böyle bir tehlikeyi şikayet edemiyoruz, elimiz kolumuz bağlı."
"Bayan Yoon'u alıkoysak? Yani, bir odaya kapatsak?"
"Kadın kaçmayı başarırsa ne olacak peki? Bizi ihbar etmeye gider doğruca polise."
"Kötü biri yüzünden sevdiğimiz insanlardan uzak kalamayız..."
"Keşke sana böyle bir hediye vermeseydim... O zaman acı çekmek zorunda kalmayacaktın Hyunsuk."
"Ben memnunum halimden, Jihoon'dan ayrı düşmek istemiyorum sadece."
Hyunsuk sofradan kalktı ve odasına çıkmaya başladı. Gerçekten bu kadar umutsuzlar mıydı? Yapılabilecek bir şeyler olmalıydı mutlaka. İçinde hâlâ Jihoon ile görüşebileceğine dair bir umut vardı çünkü.
Odasının kapısını açtı ve içeri girdi. Girdiği an karşılaştığı manzara onu şoke etti.
Bayan Yoon, elinde Paralel Ayna ile camdan atlamak üzereydi!
"Hey, HEY! BIRAK ONU BIRAK DEDİM SANA ŞEYTAN KADIN!"
"Seni pislik hırsız!" dedi Bayan Yoon. Jihoon'un ağzı bantlanmıştı, sesini çıkaramıyordu.
"BIRAK AYNAMI MANYAK KADIN!"
Hyunsuk, hiç düşünmeden kadının üstüne atladı ve boğuşmaya başladılar. Ayna zemine çarpmıştı ancak kırılmamıştı.
Hyunsuk vurabildiği kadar her yerine vuruyordu kadının, Bayan Yoon da onu üstünden atmaya çalışıyordu. Tam bir yumruk daha geçirecekti ki kadının yüzüne birden nefesi kesildi.
Hyunsuk başını eğip karnına baktığı zaman, Bayan Yoon'un bir bıçak sapladığını fark etti... Bir an öylece bakakaldı, sonra da kadın onu üstünden itti.
"Demek aynamı evimden çalarsın... Bunun bedeli ağır olur Choi Hyunsuk!"
Hyunsuk kalkmaya çalıştı ama Bayan Yoon onun tam da yarasının üstüne bastı. Acıyla feryat etmeye başladı.
"Hoşçakal velet."
Aynayı aldı ve camdan atlayıp gözden kayboldu...
Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkür ederim ♡
Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın, Teu-byee!! 💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Ayna | Hoonsuk | TREASURE
Fanfic"Elimi tuttuğun an bir daha bu evrene ait olmayacaksın. Seni tanıyan herkes seni unutacak. Benim evrenimde sen ve ben sonsuza kadar beraber olacağız, mutlu olacağız." ✉⏤͟͟͞͞☆ 𝑯𝒂𝒓𝒖𝒔𝒅𝒊𝒂𝒓𝒚