"Jay çıldıracağım!" Totem tutar gibi elimi sıktığında belli etmemeye çalışarak güldüm. Neredeyse iki hafta geçmişti ve hala beraberdik. Nasıl oldu da Tallets'e geri dönmedi ve yanımda kaldı?
İki haftadır, tamı tamına iki haftadır her gün ayrı bir maçtaydık ve şimdi kamyoneti bir kenara park etmiş Jungwon'un hararetle anlattığı Charlie ile olan anısını dinlerken radyoda hakkımızda bahsedildiğini fark ettik.
"Robot boksu uydu radyosu. İkinci hattaki neler söyleyeceksin bugün?"
"Şu yeni ortaya çıkan Atom denilen robotu duydun mu?"
"Evet duydum."
"Sana şunu söylemeliyim ki onu geçenlerde ringde gördüm. Kelimenin tam anlamıyla parçalıyor adamım! Biliyor musun, ekibi sadece iki kişiden oluşuyor. Ringdeyken ipler Jay diye bir çocuğun elinde. Onun üç sene önce Dünya Robot Lig'ine Noisy Boy'la çıkan Park'ın oğlu olduğunu biliyor muydun? Oğlu ondan beter! Ayrıca yanında reşit olmayan bir çocuk var ve ring aralarında robotu tamir ediyor. Henüz gençler. O ikili her geçen gün robotu daha da geliştirecek. Elimde Atom'un yendiği robotların listesi var! Kaos, Wall Street, Jack... Listede dandik robot da yok. Atom hepsiyle dövüşüp yenmiş."
"Sana diyorum Tommy, bu robot çok hızlı. Kendinden büyük robotların vuruşlarından kaçabiliyor, bu çılgınca bir şey."
"Bundan hiç şüphe yok. Size söylüyorum sevgili dinleyiciler, bu ismi sakın unutmayın: Atom, aynen öyle. A-T-O-M. Bu robot izlenmeye değer."
Elimi öylesine sıkıyordu ki parmak boğumlarımın beyazladığını gördüğünde elini çekti.
"Özür dilerim."
"Sorun değil."
Elimi tuttun Jungwon. Bu asla sorun değil.
"Bu gerçek mi? Koca yayında bizden bahsettiler sevinçten ağlayacağım!" Son zamanlarda bana daha yakın durmaya çalıştığını görüyordum, şu anda da aynısını yapıyordu. Aradaki koca boşluğa rağmen kolunu koluma yasladı ve parmakları elimde gezindi.
Yalvarırım daha çok yakınlaş.
"Adını duyurmaya başladı." Sanki hakaret etmişim gibi bir ifadeyle yüzüme baktı.
"Farkındaysan sende adını duyurmaya başladın." Kendine itiraf eder gibi "Park'ın oğlu. Bu çok havalı."
Onu taklit ettim. "Farkındaysan sende adını duyurmaya başladın." Yüzünde içten bir gülüşle camdan dışarı bakıyordu. Dokunuşlarını hissetmek için elimi çevirdim ve ona daha çok alan tanıdım.
"Bizden ikili diyerek bahsediyorlar."
"Değil miyiz?"
"Ring de öyleyiz."
Seninle daha fazlası olmak istiyorum.
"Bu sevinçle bir maç daha kazanmaya ne dersin?"
Bileğimi kavradı ve kendine doğru çekiştirdi. Bütün bunları bilinçli yapıp yapmadığını anlayamıyordum ama her bir dokunuşu kalp ritmimi bozmaya yetiyordu.
"Bana uyar."
***
Tanımadığım insanların tebrikleriyle koridordan geçmeye çalıştım. Son zamanlarda Atom'u kontrol etmede daha iyi hale gelmiştim ve bu Jungwon'a yüklenmememi sağlıyordu. Peşimde hayranlık dolu bakışlarla yürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real Steel [Jaywon]
FanfictionO adamın kendinden emin sesi kulaklarımda yankılanıyordu. "Zeus görür ve tabii ki öldürür." Yine de bunu, henüz Jungwon ve benim geliştirdiğim robotu ringdeyken görmediğinden söylemesi aptallıktı. *Çelik Yumruklar adlı filmden alıntıdır‼️‼️