Частина 14

133 10 3
                                    

М: ОЛІВІЯ!

знову крики. стоп. котра година? о божечки 8:30.

О: Ян!
Я: ммм.
О: та щоб ти сказився! показ в 15:00 а нам треба бути на 10 вже там і...
Я: гей, Лів не переживай все буде гаразд.
О: а те не лежи тут, швидко зібрався і іди додому.
Я: я не хочу(
О: мгм, а я як хочу

швидко взявши якісь джинси з світшотом я натягнула їх на себе, Ян теж не відставав і вже був готовий.

Я: все, кохаю тебе, удачі
О: і я тебе тюльпанчик)
Я: тюльпанчик)
О: тюльпанчик

Ян зник з моїх очей і я зразу відчула себе не в своїй тарілці. я відчула дискомфорт, я ненавиджу це почуття. та я просто взяла речі і спустилась до низу.

М: сирун тобі кланявся. ну нарешті. в тебе є 5 хвилин поснідати і ми їдемо.

я швидко випила чай і взяла яблуко після чого ми вирушили. ми їхали близько години, може більше. вже на місці я зустріла Майю і всіх інших моделей в тому числі Єву. ми знову тренувались та вже в приміщенні в якому буде проходити показ. година за годиною. доріжку почали готувати до початку, а нас до виходу. макіяж та зачіски були готові, а тепер вбрання. в мене як за правилом було найкраще через маму.

М: яка ти гарна, ну все, удачі тобі.

я просто промовчала і натягнула фальшиву посмішку. люди вже почали заходити, лишалось менше ніж 10 хвилин. кожен показ мама виходила на сцену і говорила якусь дуже чутливу промову, одним словом відкривала показ. всі моделі підійшли ближче до виходу на доріжку, я ще не спішила тому що мене бережуть як скарб через моє вбрання. і ось матір виходить і говорить як вдячна що всі прийшли. перша модель була Єва. вона завжди проситься бути першою, зараз дійшло до того що їй навіть просити не треба. вихід за виходом і все ближче мій вихід. я до останнього не одягала каблуки бо я страшенно ненавиджу їх, тому на кожному показі вдягаю за секунди до виходу як і цього разу. дівчина яка була перед мною вже пішла тому я одягала каблуки. я не могла зрозуміти чому каблуки до смерті колючі і чому від них так ноги болять, але думати про це часу вже не було бо це мій вихід. світло дразнило очі та я ігнорувала світло. я думала тільки про біль в ногах. вона була настільки смертельна що ноги підкошувались а я до останнього надіялась що ніхто в залі цього не помітить. роздивляючись людей які сиділи в залі я помітила маму, також були ті самі багатенькі дядьки і... Ян? та саме тут ноги відмовили і я впала прямо там, на доріжці.

М: Олівія!

я нарешті побачила світло, я була на тій самій доріжці, напевно я не довго лежу? наді мною висіла мама і дивилась на мене злим поглядом, вона навіть не думала про те що зі мною сталось і чи зі мною все гаразд. вона знала лише те, що я зіпсувала їй показ.

?: все добре? можеш встати?
О: ні.
?: що не так?

я подивилась на ноги і чоловік зняв каблуки. тоді вилилась червона кров, це була не погана така кількість. тоді чоловік подивився на мої ноги на яких були (я не знаю як пояснити ну такі штуки гострі шо ними на дошку папірці причіплюють).

М: О БОЖЕЧКИ!

матір відійшла від мене а чоловік взяв мене на руки. тоді я помітила Яна в якого можна було побачити біль і страх. я прошепотіла на вухо до того чоловіка щось по типу «бачите ось цього блондина кудрявого, він ще такий наляканий, можете його привести до мене». чоловік кивнув головою і поніс мене в медпункт. через пару хвилин Ян теж прийшов в медпункт.

Я: Лів! все добре сонце? я так переживаю, як так сталось?
О: пʼятки досі дуже болять, а як це сталось я поняття не маю.
Мед/Медсестра: я зараз буду обробляти і витягати (ці штуки) які ще тут лишилися. буде трохи боляче.
Я: давай руку.
О: ти такий милий тюльпанчику.
Мед: ви двоє дуже милі і гарні.
О: ай! зачекайте ви ж не розкажете нікому? моїй матері теж в ніякому випадку.
Мед: якщо ви проти тоді буду мовчати.
О: як ти взагалі дістав квитки на цей показ, він же дорогий!
Я: бо я готовий на все заради тебе, я просто хочу бути поруч, ось наприклад така ситуація станеться а ти так потребуєш підтримки. твоя матір ж на таке не здатна, так?
О: так... я така рада що вибрала тебе а не слухала маму.
Мед: так емоційно.
Я: що справді? ну так я такий. до речі там з квитком йде автоматично запрошення на вечірку де має бути твоя мати і моделі. ти ж не підеш?
О: думаю піду, мама не переживе такого.
Я: вона сказилась? ні я не дозволяю
О: бє бє бє
Ян: чшш

місяць сьогодні гарний, правда?Where stories live. Discover now