part5

93 15 3
                                    

❄RED EyEs❄

🔒උපුටා ගැනිම තහනම්🔒

#5ep

.අඩෝ විහස් නැගිටපන් ...

මතීශගේ කටහඩ අැහෙනකොට තමා විහස්ව පියවි ලොකේට අැදිලා අාවේ ....එතකන්ම විහස් හිටියේ මොන ලොකේද කියලා එයාටවත්  හරියට තේරැනේ නැ.

ඩේමන් මචං ..උබට අවුලක් නැනේ
විහස් නැගිටපන් බන්

විහස්ගේ උරහිස් වලින් අල්ලලා විහස්ව මතිශ උස්සනකන්ම විහස් හිටියේ බිම වැටිලා ඉන්න ඩෙමන්ගේ අැග උඩයි...

උබලට තුවාල නැනේ ..බලපන් මන් මුන්ට කිව්වා ඔය පෙට්ටි ඔහොම බිමට අතඅැරලා  දාන්න එපා කියලා..

මතිශ කතා කරේ පපුවටත් අතක් තියාගෙන හති අැර අැර ..

උබ පල්ලෙහා හිටන් ඉන්නවා දකිද්දි මාව සීතල වුනා යකෝ...

මතිශ කියවන කිසි දෙයක් විහස්ගේ ඔලුවට ගියේ නැ...විහස්ගේ අැස් දෙක තිබ්බේ අත් දෙක පිහ දදා නැගිටන ඩෙමන්ගේ කඩවසම් රැපේට අැලිලා..

මේ පෙට්ටි ටික මෙතනින් අයින් කරන්න වෙයි ..
ඩෙමන්ගේ සන්සුන් වශි කරන සුලු කටහඩ අැහෙද්දි විහස් මේ දැන් නින්දෙන් අැහැරැන ගානට වට පිට පලන්න ගත්තා..

පෙට්ටි මොන පෙට්ටිද ?

ඩෙමන් අැස් වලින් විහස්ට පෙන්නුවේ විහස් කලින් හිටගෙන හිටපු තැනට වැටිලා තියෙන යකඩ පෙට්ටි වගයක් ...කිව්වත් වගේ  එකක් හරි ඔලුවට වැටුනනම් විහස් එතනම ඉවරයි..

තමුසෙලට මේ  වගේ පොඩි වැඩක්වත් හරියට  කරගන්න බැරිද ඔයි ..
මෙතන මිනියක් මරාගන්නද ඔනි  ඔය ටික පහලට දාන්න කලින් ඔච්චර මූ මෙතන ඉන්නවා පෙනුනේ නැද් ද?

එ ගිරිය යටින් කැගහන්නේ වෙන කවුරැත් නෙමේ නෙතුශ්...ඉස්කොලේ DHP කෙනෙක් වුනත් නෙතුශ් හැම වෙලේම හිටියේ විහිලුවෙන්  සැහැල්ලුවෙන් ...එහෙම කෙනා මෙහෙම දෙවනත් වෙන්න කැගහනකොට උඩ හිටපු වැරැද්දට අදාල නැති කොල්ලෝ පවා වෙවුලුවා...

අතඅැරලා දාපන් බන් මගෙත් වැරද්ද?

නෙතුශ් ලගට දුවගෙන ගිය විහස් අවුලක් නැ කියන්න උඩ ඉන්න අයට අත වනලා නෙතුශ්වත් අැදන් මතිශයි ඩෙමනුයි ඉන්න තැනට ගියා...

THE DARKNESS  ( Arrival of the Queen of Darkness  )Where stories live. Discover now