part7

86 10 5
                                    

❄RED EYES❄

🔒උපුටා ගැනිම තහනම්❄

#7ep

නෙතුශ් හිටියේ මේ දැන් ඔලුව උඩට හෙනයක් ගැහුවා වගේ ....

අර විඩියෝ එකේ නොතෙරේන අවුල ඔනවටවත් වඩා හොදට දැන් නෙතුශ්ට තෙරැනා..

ඩෙමන් බර පෙට්ටි දෙකත් උස්සගෙන පඩිපෙල ගාව හිටිය වෙලාවෙයි පිට්ටනිය කෙලවර තිබ්බ වෙලාවෙයි තිබ්බේ තප්පර ගානක වෙනසක් ....

ඔ්යි තමුසේ දැන්නම් මගෙන් ගුටි කනවා මොකක්ද මේ සැරින් සැරේ  ඔය මූන දෙක කරන් කරන නාඩගම ...
මෙතන නෙමේ මතිශ...

නෙතුශ් කිව්වේවට පිට බල බල කටහඩත් බාල කරලා.

නේතුශ් කතා කරනවටවත් වඩා කෙදිරැවා..
හෙට තියෙන සේරම අටමගල් ඉවර වෙලා අාර්ට් ඩේ එකත් ඉවර වෙලා විහස්වත් අැදගෙන  උන්ගේ ගෙදර යමන් ..මොකෙක්වත් නැ එහේ ...එ අැරෙන්න වචනයක් කතා කරන්න එපා..

නේතුශ් කවදාවත් නැතුව ෆුල් සීරියස් මූඩ් එකේ හිටපු නිසාම මතිශ වුනත් එතනින් එහෙට කියන්න ගියේ නැ..

ඔනි මගුලක් බන් ...වරෙන් පැය දෙක තුනක් හරි නිදාගන්න
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

කාලා අංශයේ ඩෙස් පුටු අයින්කරලා මෙට්ට පේලියට දාලා තිබ්බ මෙට්ටේ කෙලවරේ බිත්තිය අයිනේ හොද නින්දක හිටියේ විහස්..

විහස්ගේ එපා පැත්තටට මොහොතකට කලින් ශාලාවට අාපු නෙතුශ් , මතිශ දෙන්නත් දිගා වෙලා හිටියා..

මතිශටනම් වැටුනු ගමන් නින්ද ගියත් නෙතුශ් සිවිලම දිහා බලාගෙන වේගෙන් කැරකෙන ෆැන් එක දිහාම අැස් දෙක අලවගෙන හිටියේ හරියට ලෝක විනාසේ සිද්ද වෙන්න ඔන්න මෙන්න වගේ ....

අාහ්....
මන්
නැ ......

හීන් කෙදිරිමක් විහස්ගෙන් අැහෙද්දි මනෝ ලොකෙන් බිදුන නේතුශ් විහස්ගේ උරහිසට අත තිබ්බේ විහස් අැහැරිලා කියලා හිතාගෙන..

එත් නැ විහස් තවමත් හිටියේ සුව නින්දේ ..

විහස්ව හෙලෙව්වත් විහස් නැගිට්ටේ නැති නිසා නෙතුශ් අාපහු සුපුරැදු මනෝ ලොකේම තනි වෙන්න හද්ද්දි එකපාරට දැක්ක දෙයින් නෙතුශ් එකපාරටම හිටගත්තා ..

THE DARKNESS  ( Arrival of the Queen of Darkness  )Where stories live. Discover now