Usmívala se od ucha k uchu. Dívala se na něj tím jejím zákeřným ale dětsky nevinným pohledem. Není divu že se tak poťouchle radovala, vždyť ji napadl úplně skvělí nápad ! To přece nemůže umět, dostala ho.
Pomalu, téměř až tajemně se sklonil k té malé radostné duši, jakoby se ji snad snažil vystrašit. Ale né, ona se na něj pořád nevině culila. Pozvedl jedno obočí a nakrčil nos ale stále se na ni díval vážným pohledem.
Nastala chvíle ticha, chvíli tam na sebe takto civěli. Pro ostatní to mohlo vypadat poněkud komicky. Urostlí mladík krčící se u malé dívenky, propalující se navzájem rozdílnými pohledy. Dívka vypadala že má v momentální situaci značně navrch.
To by se ale mladík nesměl zvednout, a obdarovat holčičku tím nejvíce vítězným úsměvem, jako by snad vyhrál nemožné. Role se velice rychle vyměnily. Pro změnu, se teď totiž mračila dívka v červeně květovaných šatičkách.
„ Primitivně jednoduché.” Zhodnotil mladík návrh, tedy spíše výzvu od dívky jemu vysoké sotva po pas.
„ Ne to teda není jednoduché ! ” Nenechala se dívenka odbít. Ale přecejen začala o svém, tak dokonalém nápadu pochybovat. Ne, nesmí se nechat rozhodit. Určitě si z ní dělá jen dobrý den, dělá se lepším než je.
„ Pochybuješ. ” Podotkl, stále se vítězně usmívající mladík.
„ Ne to teda nepochybuji. Já o svých přeúžasných nápadech nepochybuji. ” Nedala se holčička. Už byla úplně rozhozená, začala vrtět hlavičkou ze strany na stranu. U toho se jí roztomile houpaly dva jednoduché copy.
„ Nikdy ! ” Vyhrkala ještě rychle, aby svým předchozím slovům dodala potřebný důraz.
„ Tak se pojď vsadit. ” Řekl ledabyle mladík. Věděl že ji zase dostal. Už od začátku to věděl, vždy to takhle začalo a pak úplně stejně i skončilo. Měl ji rád, a proto ji vždy takto provokoval. Měl rád když se na něj usmívala a vymýšlela všelijaké ty její takzvané "přeúžasné" nápady , prostě cokoliv, i když se na něj zlobila. Ale ona se přeci zlobila jen zřídka. Tedy...až na teď.
„ Ne to teda ne ! Ani náhodou. Vždyť zase prohraju ! ” Rozčilovala se ta malá dívka a založila si ruce na prsou. Snad pro důkaz že ji už znovu nepřemluví.
„ Takže si nevěříš. Nevěříš že to byl tak přeúžasný nápad, tak těžký abych ho nezvládl....hm ? ” Naklonil se a kývnul hlavou k pomalu rudnoucí dívce.
„ Tak co ?” Stále si hrál to své, a přitom se na ni poťouchle ušklíbl.
Nastala další chvíle ticha. V dívčině hlavě se odehrávalo snad luštění Tetiny křížovky z mudlovského časáku, jak se ji z té malinké hlavičky začalo kouřit. Musela zhodnotit úplně všechno. Nechtěla si vůbec připustit prohru. Musela mu to udělat těžší, když si tak věří. Přeci ho nenechá tak jednoduše vyhrát ! Zamyšleně se zahleděla kamsi do dáli. Právě v tu chvíli u Děravého kotle prokličkuje, poskočí a popoběhne zase o kus dál malá myška. Dívenka nasadí svůj dávno ztracený zákeřný výraz. Bez jediného slova chytne bratra za triko a táhne ho směrem kde zaběhla myška.
„ Sakra, co to děláš ? ” Optá se trochu rozhozený mladík, ale odpovědi se mu nedostanete. „ No tak, Mabel ! ” Opravdu nechápe co se tu děje. „ Nedořešili jsme naši debatu. To se nesluší takhle utíkat od tématu ! ” To už se ale nacházeli v zapadlém rohu Příčné ulice. Perfektní místo pro myšky, tady určitě bude. Radovala se dívka v duchu. Nehodlá to vzdát tak rychle. To ale netušila že tímto místem taky pomáhá mladíkovi uskutečnit její přeúžasnou výzvu, pomáhá mu vyhrát jejich ještě nestvrzenou sázku.
ČTEŠ
Naše Cesty / Draco Malfoy FF
FanfictionKaždý máme ve svém životě toho člověka, který nám mění pohled na svět. Nebo jsme alespoň měli... Co když měl mladý Malfoy přeci jen na vybranou? Co když se v jeho životě objevil člověk, co se pokusil otevřít mu oči? Tenhle příběh je o člověku, co se...