Capitolul Patru

28 3 7
                                    

     Aleydis se bucură să fie acasă după atât de mult timp

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Aleydis se bucură să fie acasă după atât de mult timp. Se bucură să-și vadă nepoții și familia. Dar amenințarea războiului o neliniște. Doar gândul că vor porni la război împotriva unui inamic necunoscut este îngrozitor. Nu vrea să se gândească că i-ar putea pierde pe toți cei dragi ei.

     Ajungând în sala tronului, Aleydis se întreabă ce motiv are fratele ei pentru a o chema și pe ea și pe Hendrik.

     — Trebuie să pregătim orașele de pe coastă, Kiernan îi spune unuia dintre comandanții săi. Trebuie să fim cu ochii pe mare. Mă îndoiesc că intențiile lor sunt bune.

     Odată ce intra în încăpere, fratele ei se uită spre ei și le spune generalilor să plece.

     — Am primit un mesaj în această dimineață, Kiernan începe, ridicându-se de pe tron.

     Odată ce ajunge lângă ea, Kiernan îi înmânează o scrisoare lui Aleydis, iar ea o citește.

Regilor din Larsenia și Feleris,

     Sunt sigur că ați auzit multe zvonuri despre război și poporul meu. Prizonierul care a evadat trebuie să vă fi spus deja tot ce știe.
     Am observat modul în care a-ți făcut o alianță între voi și am observat că merge. Trimite-ți niște ambasadori în Karik, și vom discuta mai multe.

Regele Radek al VI-lea

     Aleydis recitește scrisoarea, ușor surprinsă. Se pare că elfii munților nu știu ce înseamnă o scrisoare diplomatică. Nici măcar nu încearcă să nege spusele prizonierului, nici măcar nu este adresată într-un mod corect pentru cineva cu pozițiile lui Kiernan și Edgar. Este mult mai directă decât Aleydis ar fi spus că ar trebui să fie.

     — Asta e o glumă sau o bătaie de joc, Aleydis spune.

     Trimite-ți niște ambasadori în Karik, și vom discuta mai multe.

     Elfii de munte trebuie să aibă o armată numeroasă. Altfel, nu ar încerca să dea ordine unui rege, darămite la doi regi.

     — Nu pare, Kiernan spune. Scrisoarea a călătorit pe o bucata de gheață fermecată cu magie vindecătoare pentru a rămâne așa.

     Deci au și vindecătorii. Lui Aleydis nu îi place acest lucru. Se pare că elfii din Karik au mai multe avantaje decât Aleydis a crezut la început.

     — Ai de gând să trimiți pe cineva?

     Cu siguranță nu. Era clar o capcană. Oricine ar fi acel rege, cu toții au auzit de ceea ce este în stare. Orice ambasador trimis acolo ar fi într-un pericol mai mare decât Aleydis a fost în Feleris și cineva a încercat să o ucidă. Ar fi surprinsă dacă ambasadorii nu ar fi închiși din momentul în care pun piciorul în Karik.

Prințesa Trandafirilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum