Aleydis nu știe ce a făcut pentru a câștiga respectul elfului de munte. O parte din ea vrea să creadă că este faptul că face parte din familia regală a elfilor din Larsenia, dar modul în care războinicul a vorbit de Siryilia o face să se îndoiască.
Elfii de munte îi conduc în palat și, apoi, într-o încăpere. Singurele piese de mobilier sunt două tronuri, iar cel din dreapta este ocupat de un bărbat.
Regele este înalt, cu pielea palidă și părul alb, iar constituția lui îl face clar un războinic. Lângă tronul lui se odihnește un topor.
Odată ce îi observă, regele Radek își ridică privirea din hârtiile pe care le citea, părând foarte plictisit de venirea lor.
— Majestatea Voastră, războinicul spune. Ambasadorii din Larsenia și Feleris.
— Mulțumesc, Zarvik.
După un semn din cap al regelui, războinicul, Zarvik, și celălalt elf se duc în spatele tronului regelui, de parcă regele Radek ar avea nevoie de gărzi. Nu. Aleydis poate recunoaște un războinic când îl vede, iar regele Radek nu pare a fi nimic altceva.
— Azikra.
Elfa încuvințează și părăsește încăperea în doar câteva secunde. Aleydis se întreabă de ce a plecat, dar știe că nu are timp de așa ceva acum.
— Rege Radek, spre oroarea lui Aleydis, Ballard începe să vorbească. Ne bucurăm că ați decis că un război cu Feleris ar fi inutil, iar o alianță, mai folositoare. Din câte pare, elfii de aici nu sunt într-o condiție prea bună.
Pentru a face lucrurile mai rele, Ballard a spus elfii de parcă doar rostirea cuvântului îi face greață.
Aleydis face un schimb de priviri cu Hendrik și știe că amândoi se gândesc cum pot remedia situația. Ballard va fi responsabil pentru un război pe care nu îl pot câștiga.
— Nu am decis că un război cu Feleris ar fi inutil. Adevărul fiind spus, armata mea poate, cu ușurință, să vă învingă. Larsenia s-ar putea dovedi puțin mai greu de învins, dar poporul meu este mult mai numeros.
Tonul regelui este rece, dar Aleydis poate vedea puțină furie în ochii lui. Nu este indiferent la cuvintele lui Ballard, dar nici nu pare să aibă de gând să reacționeze violent.
— De asemenea, o alianță cu Feleris pare ceea ce este inutil. Ce aveți? Câteva arme mai performante? Grâne otrăvite de la vecinii voștri?
Așadar, regele Radek știe mai multe decât Aleydis ar fi preferat. Are informații recente, iar asta înseamnă că le poate cunoaște slăbiciunile mai bine decât regele unui regat de pe un alt continent ar trebui.
În acel moment, Aleydis își dă seama că regele a spus că o alianță cu Feleris ar fi inutilă, nu una cu Larsenia. Regatul ei este cunoscut pentru resursele lor, iar Karik ar avea mai mare nevoie de grâne și mâncare decât Feleris a avut vreodată.
CITEȘTI
Prințesa Trandafirilor
FantasyAl doilea volum al seriei Trădările inimii A trecut un an și jumătate de când Aleydis, sora bastardă a regelui elfilor, a ales că nu are nevoie de aprobarea nobilimii și a decis să-și continue relația cu Prințul Hendrik din Feleris. Dar, acum...