Capitolul Nouă

12 4 0
                                    

     Hendrik nu se aștepta să fie luat de războinici odată ce s-au întors

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Hendrik nu se aștepta să fie luat de războinici odată ce s-au întors. A fost o surpriză și nu una plăcută.

     Memorând drumul pe care îl iau, Hendrik menține un chip inexpresiv când războinicii îl duc în ceea ce pare a fi biroul regelui Radek. Observă că majoritatea celor care îl păzesc pe rege sunt aceiași tot timpul, doar sapte războinici.

     Regele îi face semn să se așeze pe unul dintre scaune, privirea lui încă pe ceea ce pare a fi o scrisoare. Hendrik se așează și întreabă:

     — Unde este Aleydis? Ce ați făcut cu ea?

     Radek își ridică privirea spre unul dintre războinici care răspunde în limba lor. Hendrik poate auzi numele Lilurei în răspuns. Știa că este cu sora ei, dar în Lilura nu are încredere.

     — Cu Lilura, aparent. Și nimeni nu i-a făcut nimic. Nimeni nu vrea să fie ucis.

     — Ai ucide dacă cineva i-ar face rău? 

     — Lilura. Ea ar ucide dacă cineva îi rănește familia. Chiar și pe mine m-ar ucide dacă i se întâmplă ceva surorii sale.

     Regele zâmbește și le spune ceva războinicilor săi, care râd. Hendrik nici nu vrea să știe despre ce este vorba.

     — Avem o problemă, Înălțimea Ta. Poporul meu nu are iubire pentru elfii de pădure. Iar acum, un nobil uman îmi insultă soția, o elfă a pădurii. Cred că este clar de ce nu pot accepta așa ceva.

     Henrik nu încearcă să-l contrazică. Înțelege foarte bine situația. Ballard a făcut-o de oaie și toți vor plăti pentru asta. Totuși, poate o conversație cu regele poate minimaliza daunele.

     — Lordul Ballard își va exprima cele mai profunde scuze.

     Regele pufnește, dar Hendrik continuă:

     — Desigur, ne vom asigura că așa ceva nu se mai întâmplă.

     Aruncând o privire prin birou, Hendrik observa că totul este făcut din piatră cu excepția ferestrelor de sticlă. Se întreabă cum reușesc să încălzească un astfel de loc. I se pare imposibil.

     — Și după? Ce garanție am eu că elfii nu se vor întoarce împotriva poporului meu?

     — Lilura, chiar și în exil, rămâne sora regelui Kiernan, indiferent de crimele ei.

     Ceva pare să-l nemulțumească pe rege la cuvintele lui Hendrik, dar prințul nu își poate da seama ce.

     — M-am gândit, spune regele. Și am ajuns la o decizie. Este ceva ce trebuie să faceți pentru pace.

     Hendrik așteaptă. În mintea sa, deja are câteva posibilități. Mâncarea le-ar fi de folos, așadar comerțul ar putea fi cerut. Sprijin militar. Poate chiar și deschiderea granițelor. În cel mai rău caz, viața lui Ballard ar putea fi revendicată de rege. Hendrik nu crede că altcineva în afara mamei lui Mathias ar fi trist la moartea lordului Ballard.

Prințesa Trandafirilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum