Prietena mamei Indirei s-a dovedit de ajutor. Datorită ei, au reușit să afle locația unui elf care părea a fi cel despre care a vorbit Lilura, blestemat să trăiască până în ziua în care adevărul va ieși la iveală.
— Vom trimite un grup de soldați după el, spune Kiernan.
Toți sunt adunați în camera Consiliului, discutând despre ceea ce pot face. Despre modul în care pot afla adevărul cât mai rapid. Odată ce reușesc să o facă, pot pleca spre Karik pentru a opri războiul.
— Nu cred că este o idee bună, intervine Aleydis. L-am putea speria.
De lângă ea, Hendrik încuvințează.
— Mai bine nu riscăm, adaugă el.
Aleydis știe că încearcă să facă lucrurile într-un mod pentru a evita să fie răniți elfi sau oameni. Dar Aleydis și Hendrik au fost cei care s-au dus în Karik. Tot ei ar trebui să fie cei care îl găsesc pe acest elf. Mathias și tatăl său plecaseră în Feleris pentru a-i spune lui Edgar de cele întâmplate. Aleydis ar fi preferat să-l aibă pe Mathias acolo, dar știe că Edgar trebuie să afle adevărul, nu orice versiune a lui pe care ar inventa-o Ballard.
— Eu și cu Hendrik ne vom duce, spune Aleydis. Este cel mai bine. Suntem în Larsenia. Suntem în siguranță.
Elful pe care trebuie să-l găsească pare să trăiască în pădurea de lângă granița cu ceea ce a fost cândva regatul elfilor de munte, acum sub stăpânirea oamenilor. Deși apropriere de granița regatului Drevar face totul mai periculos, mai ales cum regina lor este cunoscută pentru ura ei față de elfi.
— Foarte bine, spune Kiernan, surprinzând-o pe Aleydis. Știu că nu te pot opri, nievina. Așadar, nu voi încerca să o fac.
— Când plănuiți să plecați? Întreabă Conan.
— Cât mai curând posibil, spune Aleydis, sigură pe ea însăși. Cu cât mai rapid rezolvăm asta, cu atât mai bine.
De lângă ea, Hendrik încuvințează. Au discutat asta înainte de a se întâlni cu familia ei. Cel mai bine este să afle adevărul rapid și apoi să pornească spre Karik pentru a se asigura că nu va începe un război. Din ceea ce Lilura a spus, Aleydis a ajuns la concluzia că familiile războinice puneau presiune asupra regelui.
— În regulă, spune Kiernan. Trebuie să fiți atenți. Acest elf ar putea să nu dorească să ne spună ce s-a întâmplat. Luați toate precauțiile necesare.
Aleydis încuvințează. Privirea fratelui ei se mută asupra lui Aleydis înainte de a vorbi:
— Nievina, aș vrea să vorbesc despre ceva cu tine.
Aleydis încuvințează și îl urmează pe Kiernan într-un colț al încăperii. Are o bănuială despre ce vrea fratele ei să vorbească. Lilura. Știindu-l pe Kiernan, este surprinsă că nu a spus ceva mai repede.
CITEȘTI
Prințesa Trandafirilor
FantasyAl doilea volum al seriei Trădările inimii A trecut un an și jumătate de când Aleydis, sora bastardă a regelui elfilor, a ales că nu are nevoie de aprobarea nobilimii și a decis să-și continue relația cu Prințul Hendrik din Feleris. Dar, acum...