Rudy i femboj są aktualnie w ogromnym szoku. Chłopcy nie zdawali sobie sprawy jak bardzo najebali się piccolo poprzedniego dnia. Jedyna myśl ktora ucieszyła głównego bohatera był fakt, że na zadupiu nazwanym drugą Hiroshimą zbudowano pomnik jego idola i patrona.
Aby zobaczyć go na własne oczy femboj po raz drugi postanawia przejąć wielką inicjatywę tym razem w ucieczkę.
Femboj: Nie mam pojęcia dlaczego zostałem tu wciśnięty. Kupiłem mocny towar w biedronce, który jest dla mnie legalny, bo jestem dorosły. To wszystko wina pracowników. Skoro widzieli, że jestem napierdolony mogli nie sprzedawać więcej. Przy okazji nawet nie mam pojęcia skąd wytrzasnąłem armię nazistowską. To wina niemieckich turystów. A obejrzałam Dahmera tylko dlatego, bo szukałem gejowej rozrywki dla siebie, ponieważ jak każdy inny człowiek odczuwam pociąg seksualny. Dyskryminujecie tylko heterykow, którzy są mężczyznami i lubią siury.Rudy: Szczerze mówiąc nie przypominam sobie takich wydarzeń. Jestem przekonany jedynie, że poprzedniej nocy znów zobaczyłem czasowe bugatti. Jestem załamany. Uwierzę tylko gdy zobaczę nagrania lub zdjęcia.
Rudy był mocno przekonany co do jego słów. Lecz to co się zdarzyło później zdecydowanie zmiotło go z planszy. Na viralowym nagraniu ujrzał siebie na wojnie całującego się z językiem z manekinem ukradzionym ze sklepu. W tle widniał obraz walącego do zdjęć Carmana Femboja. Alkohol i używki uczynili ich złymi ludźmi. Zapraszam na odcinek serii programu "Największe katastrofy jakie zdarzają się ruchanym w dupę ćpunom"
Chłopcy czują wyrzyuty sumienia. Postanawiają przeprosić cały kraj za straty jakie sprawili po pijaku. Przeprosinowy koncert łyżek i garnków nie jest wystarczający dla młodszej oraz starszej widowni. Dwójka znów musi zrobić ogromną interwencję co do aktualnej sytuacji. Przenoszą się w czasie do okupowanej Warszawy u doświadczają tego co uczynili innym. Ich ciała stały się osobami, którymi byli w poprzednich życiach. Femboj spotyka tam swoją siostrę, która zna jego przerażający sekret o dymaniu kuzyna. Czy powie o tym Rudemu? Czy pojawią się pewne problemy w ich milosci? Dowiemy się w kolejnym rozdziale.
CZYTASZ
Gay Alabama adventures
Kurgu OlmayanPełna przygod, podróży w czasie, wątków historycznych, miłości i życia seksualnego powieść o szczerym uczuciu Rudego i Femboja, którzy niespodziewanie obudzili się w tym samym miejscu i czasie z reinkarnacji w roku 2023. Ta książka to jebane gówno i...