Fölém került és nagyon közel volt az arcomhoz. Éreztem a forró lehelletét az arcomon. Tudtam hogy amit most csinálunk az nem helyes. Nem tudtam másra gondolni mint arra milyen lesz Hanna ha kiderül ez. De ami a fontos az az hogy mi a franc van köztünk?? A fejét a nyakam ívébe tette és megcsókolta. Kedvem lett volna belerúgni egyet. De nem tettem. Újra rácuppant a számra. Nagyokba faltuk egymást mikor kopogtak. Azt hittem Tom elenged de nem. Csak csókolt és le sem szarta hogy éppen valaki az ajtó mögött áll. Legszívesebben én se vettem volna róla tudomást de az ofő is lehetett őt meg nem érdemes megváratni.
-Tom-nyögtem.
Aztán még csinálta. Utána elengedett. Óvatosan leszállt rólam. Az ajtóhoz siettem. Kinyitottam és.......Viki állt előttem.
-Timi hallod...-kezdte izgatottan de rápillantott a számra-mi van a szádon?-vonta fel a szemöldökét.
Hátranéztem az ágyon fekvő Tomra aki önelégültem mosolygott. Bezártam az ajtót és csak én meg Viki voltunk a folyosón.
-Semmi-vágtam rá és letöröltem Tom nyálát.
-Ti mit csináltatok?-kérdezte Viki.
-Mi? Semmit-mondtam.
-Nem vagyok hülye. Mi történt??
-Mondom hogy semmi.
Azzal felvonta a szemöldökét és azzal a "tudom hogy történt valami mond csak el szepen" nézéssel méregetett.
-Jó elmondom de ha bárkinek elmondod nagyon megbánod-mondtam. Azzal bólintott. Így hát elmeséltem mindent. Viki arca a nyugodtból a sokkoltba ment át.
-Mi...ez...most.. az..előbb??-akadozott.
-Igen...de nem mond el senkinek. Főleg nem Hannának.
-Nem mondom de akkor ki most....együtt vagytok??
-Nem tudom. Ez az a kérdés amire még én sem tudom a választ. Na de mit akartál elmondani??
-Ja igen. Hanna teljesen begőzölt.
-Miért?
-Mért Lili felvágott neki hogy ő együtt van Tommal.
-És ő ezt kajakra beveszi?
-Hát nagyon úgy tűnik. Tiszta idegbeteg. Engem nyaggatt hogy most mit csináljon.
-Hagyd rá szerintem. Majd megemészti.
-Jó de nem tudom hogy fogja azt megemészteni hogy a legjobb barátnője kavar a crush-ával.
-Ezt ő nem fogja megtudni.
-Hát jó. De mivan ha Tom elmondja mindenkinek??
-Nem fogja.
-Te bízol benne?
-Nem csak erősen remélem.
-Jó de ezalatt a kis románc alatt el ne felejsd ki ő.
-Nem fogom.
Ezután ebúcsúzott és visszament. Nagyon remélem tartja a száját és nem mond el semmit Hannának./Viki szemszöge/
Amit Timi mondott valósággal sokkolt. Hanna tényleg megmondta. Ellenségből szerelem. Kavargó gondolatokkal mentem vissza a szobába ahol Hanna még dühöngött. Leültem az ágyra és néztem magam elé. Majdnem sikítottam. Hanna meg csak beszélt és beszélt és beszélt és beszélt és nem hagyta abba. Semmit sem hallottam.
-Most igazam van vagy nem???-nézett rám. Gyorsan visszatértem és válaszoltam.
-Ja tökre.
-Figyelsz te rám??
-Igen igen csak.....elgondolkodtam hogy ez a Lili milyen tapló-mondtam.
Viszont jött az ofő menni kell ebédelni.
ESTÁS LEYENDO
Sweet nightmare
RomanceSuli kirándulás. Távol a szülőktől...ki nem várná? Főleg ha ottalvós. Én is így voltam vele míg meg nem érkeztünk. Ennél nagyobb katasztrófát nem tudtam volna elképzelni. Mint egy rémálom. De talán nem is olyan rossz. Sziasztok! Ez egy olyan történe...