1

517 8 2
                                    

Wardęga dostał już pierwsze screeny,nagrania, dowody. Wiedział że sobie nie poradzi sam. Myśląc sprawdzał YouTube. Znalazł swojego wroga. Przejrzał jego konto. Patrząc po filmach wywnioskował że z nim będzie współpracować. Wyszukał jego profil na instagramie. Napisał do niego. Po 15 minutach dostał odpowiedź.

Konopski:Pomogę ci. Spotkajmy się jutro. Wtedy dasz mi trochę więcej informacji.

Przeczytał wiadomość dwa razy. Przez chwilę myślał na którą i gdzie się umówić. Po czym mu napisał na temat spotkania. Umówili się. O 16.30 Wardęga przyjedzie do Konopskiego. Z tą myślą że jutro jedzie do okularnika brunet poszedł się wykąpać i spać. Wstał o 8.30 i odziwo się wyspał.
Postanowił zjeść śniadanie i przyszykować potrzebne rzeczy do pojechania. O 15.30 pojechał do Wrocławia. U Konopskiego było o 16.25,więc zapukał. Otworzyła mu dziewczyna ,która przypominała bardzo Konopskiego. Szpeszył się trochę.
-Kim jesteś?-spytała dziewczyna
-Jestem Sylwester Wardęga i przyjechałem do Mikołaja Konopskiego. A ty kim niby jesteś?- odpowiedział chłopak z wkurzeniem na twarzy
-Jestem Laura Konopska. Siostra Mikołaja. Wchodź zaprowadzę cię do niego-powiedziała i przesuneła się dziewczyna by chłopak mógł przejść. Wardęga się zdziwił,ale wszedł. Zdają buty, a dziewczyna zamknęła drzwi na klucz. Poprowadziła Sylwestra do brat. Chłopaki postanowili że wtajemniczą w to Laurę. Do późna rozmawiali przez co byli niewyspani. Zrobili też w nocy grupkę na messengerze. O 9.30 zjedli śniadanie. Ok.12 Wardęga pojechał do siebie. Wykąpał się. Chciał się zdrzemnąć,ale myśli cały czas wracały do Konopskiego,jego siostry i pandory gate. Wkońcu udało mu się.

Pokochałem swojego wroga~wardęga×konopskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz