Od zabrania Laury minęły trzy dni. Nikt nic nie wiedział. Każdy robił wszytko by ją znaleźć. Gdy oni szukali dziewczyny, jej działa się krzywda. Jak nic nie chciała powiedzieć bili ją. Dawali jej małą ilość jedzenia jak i wody. Ona nic nie tkneła. Mało spała. Musiała być czujna. W każdej chwili mógł ktoś przyjść. Bała się lecz tego nie pokazywała. Nagle Wardęga dostał wiadomość od boxdela.
-Ej! Dostałem wiadomość od boxdela!-w chwilę konopski i przyjaciele wardęgi byli
-Czytaj-powiedział okularnik
Zaczął czytać wiadomość. Treść jej to:
Jeżeli chcecie dziewczynę żywa musicie cofnąć że mnie zarzuty. Wróci do was żywa. Macie na przemyślenie 30 minut.
Gdy skończył Wardęga czytać,zaczeli się naradzać. Postanowił że będą kłamać i grać na czas. Wysłali boxdelowi odpowiedź że się zgadzają. Spytał się też czy może lokalizację by wszystko dogadać. Dostali go. Umówili się na spotkanie. Miało się odbyć za dwa dni. Musieli opracować plan. Kiedy oni opracowywali plan, boxdel zg#ał#8ł dziewczynę. Mineły dwa dni. Mieli się spotkać u boxdela. Zrobili plan. Kiedy wardęga i konopski będą rozmawiać z boxdelem, oni wejdą i zbiorą dziewczynę. Wiedzieli wtedy też że jego ochroniarzy nie będzie. To im ułatwiło sprawę. Każdy się stresowałaś. Bali się ze nie uda im się zabrać dziewczyny. Byli już na miejscu. Podeszli pod drzwi i zapukali. Otworzył im drzwi boxdel. Weszli i zaczeli rozmawiać. Zaczeli plan. Weszli przez otwarte w łazience. Powoli wyszli z łazienki. Udało im się dojść do piwnicy. Widok jaki zastali bardzo ich zaskoczył. Laura leżącą na ziemi pobita. Dziewczyna na nich spojrzała i lekko się uśmiechneła. Chłopaki wzieli dziewczynę i zaczeli z nią iść. Udało im zabranie dziewczynę. Pojechali z nią do domu Wardęga. Po godzinie wrócili Wardęga I Konopski. Dwójka chłopaków weszła salony. Nie spodziewali się tego jak Laura wygląda. Mikołaj podszedł do siostry i ją przytulił. Dziewczyna oddała delikatnie przytulenia.
-Jak się czujesz?-spytał się Wardęga dziewczyny
-Źle. To był koszmar-odpowiedziała dziewczyna
-Co się stało?-spytał się Mikołaj
-Zgwałcił mnie
CZYTASZ
Pokochałem swojego wroga~wardęga×konopski
Fanfictytuł mówi sam za siebie a prolog tym bardziej