3.bolum

131 8 0
                                    

Calismaya devam aynisi gibi ciktim kafeden bugun bir degisiklik yapip otobusle gidicegim otobusu beklerken omrumden kac yil gitti bilmiyorum yagmur yagmaya basladi ceketimi kafama gecirdim bekliyorum hala otobusu birden bir motor sesi geldi kafami o yone dogru cevirdim omer karsimda bana bakiyor atla dedi bende hayir olmaz dedim otobusle gitmek istiyorum hemde seni tanimiyorum omer dediki dun tanismistik hatirlarsan bende biliyorum tanistik ama sana neden guveniyim ki dedim oda bana anlamayan gozlerle bakti bin yada seni zorla bindiririm dedi ben sok oldum hic birsey demeden oradan ayrildim otobusude unuttum yuruyerek gitmeye karar verdim yagmurlu havada yurumeye birden biri karsima gecti baktim yine omer git basimdan dedim yuremeye devam ettim kolum tuttu ne var dedim kolum kesin morarmistik senin kolumla ne zorun var durmadan kolumu tutuyosun kolumu bir hisimla cektim o bir cumle bile demeden omzuna atti beni ben bagirmaya basladim birak beni cabuk diye yurumeye devam etti motorun yanina getirdi indirdi beni motorun arkasina bindirdi oda one oturdu ve calistirdi motoru direk sarildim dusmemek icin yagmurda yagmaya devam ediyor bende bu cocugu dusunmeye basladim tanidigim birimi diye cikaramadim ve benim evimin onunde durdu in dedi bende hemen inip kosarak eve girdim yagmur yagdigi icin direk giysilerimi cikardim pjamalarimi giydim yataga direk yattim bugunu dusundum ne kara olay oldu diye yeni bir gune kaltim neler olacagini bilmeden.

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin