Ömer sana birsey diyecegim sude dedi. Ben mereklandim ne diyeceksin ömer dedim. Ömer bana seni çok seviyorum benimle çikarmisin dedi. Ben şok oldum o anda ne diyecegimi bilmedigim icin düşüneyim biraz dedim. Bende onu seviyordum ama utaniyordum söylemeye. İki gün sonra ömer'e kararimin olumlu oldugunu söyledim. Ömer çok sevindi ve o heyecanla, sevinçle bana sarıldı. Bende ona söyledim onu sevdigimi tanistigimiz zamandan berli. O ben seni tanımadan önce sevdim dedi. Ben nasıl yani dedim. Ömer ben seni bir yerde gördüm ve o günden bugüne sevdim. Böyle olacagı aklımın ucundan bile geçmezdi. Biz artık sevgili olmuştuk ömerle. O beni işe birakiyor iş çıkışı gelip alıyor. Ben senin gelmene gerek yok desemde o geliyor. Sabah yine işe gidiyordun ki ömeri hasta görünce sami abiyi arayıp bugün için izin istedim. Sami abi de izini iyi ki verdi. Mutfaga gecip ömere bi çorba yapıyım dedim. Ama hangi çorbayı yapacagımı bilmiyordum. Sonra düşündüm ki domates çorbası yaptım iyi gelir diye. Çorbayı götürdüm ömerin yanına bu çorba içilecek tamam mı dedim. O hiç canim istemiyor dedi ben zorla içirdim iyileşsin diye. Akşam oldu ömerin ateşi çıktı ne yapacagımı bilmiyordum sonra ambulansı aradım. Ambulans ömerin havale geçirdigini söylediler ve onu hemen hastaneye götürdüler. Bende yanında gittim ömerin. Ömere bi serum taktılar sonra kendine geldi.BenBen nina girdim ve oturdum. Çok korktum sana bişey olacak diye dedim. O bana hiçbir şey olmaz korkma dedi, bende tamam dedim. O gece biz hastanede kaldık. Doktor sabah olu csa gidersiniz dedi. Tedbir amaçlı tuttuklarını da söyledi.