Evin onunde durdu araba indim posetleri gine ben tasimak zorunda kaldim odun ne olacak eve girdim direk odama girdim giysilerimi yerlestiriyodum ki birden kapi acildi arkama dondum ki o ne istemistin dedim oda aksama isimiz var aldigimiz elbiseyi giyin dedi ben birsey soylememi beklemeden odadan cikti aksama kadar yatakta oyalandim aksam oldugunda aciktigimi hissedip assagiya indim mutfaga girdigimde omer bir seyler atistiriyodu yanindan gecip buzdolabini acip ne var diye bakinmaya basladim sandivic varmis onu cikardim yemeye basladim hazirlanmadin mi sen hala dedi bende hayir gordugun gibi birazdan giyinirim dedim cabuk uste cikip giyiniyosun siz kizlar bir saata hazir olmassiniz dedi bende tamam demek zorunda kaldim odama ciktim dus aldim omerin aldigi giysiyi giydim bir degisiklik yapip sacimi masa yaptim makjaz yaptim abartmadan hazirdim hicte saatlerimide almadi assagi indigimde omer kiravatla ugrasiyordu beni farketmedi yanina gidip kiravatini yaptim tesekkur etti beni suzdu guzel olmussun dedi farkindayim diyerek kapiya yoneldim arkamdan geldi arabaya bindik nereye gidecegimizi cok merak ediyorum sorsam soylermi acaba omer dedim efendim dedi nereye gidiyoruz dedim partiye dedi kimin partisi bu dedim arkadasimin dogum gunu partisi kafan dagilsin diye senide goturmek istedim dedi ben fazla utangac oldugum icin orada rahat edemem ama beni dusundugu icin tesekkur ettim sadece bir yerde arabayi durdurdu etrafa bakmaya basladim kapiyi acip disariya attim kendimi biraz sogukmus hava titrettim omer arkama gecip bir yelek orttu ustume yola devam ettik disaridan bile ses geliyor iceriyi dusunemiyorum iceriye girdigimiz an butun gozler bize bakti ben kafami yere egdim utandigim icin kafani kaldir dedi hayir utaniyorum dedim birden bir el kafami kaldirdi boyle yuruyeceksin utanacak birsey yok dedi bende birsey demeden yola devam ettim arkadaslariyla tanistirdi beni pasta kesildi dans etmeye basladilar omer elini uzatti bu dansi bana lutvedermisiniz dedi olur dedim elimden tutup piste goturdu dans etmeye basladik ben dans etmesini bilmem dedim ban ayak uydur dedi tamam diyip devam ettim yoruldugum icin oturalim dedim olur dedi ne icersin dedi portakal suyu dedim bekle geliyorum dedi gitti yanimdan ben tek basima otururken biri yanima oturdu dans edelim mi dedi hayir diyip omerin gittigi tarafa gittim kolumdan tutup beni durdurdu ben istedigimi alirim dedi dans edecegiz diyosam dans edecegiz anladin mi dedi hayir istemiyorum hayirdandami anlamiyosun dedim birden omer geldi elindikleri birakip bu seni rahatsizmi ediyordu diye sordu hayir dedim kavga cikmamasi icin kolumdaki elini gordu adama bir kafa atti adam yere dustu dudagi patlamis benim kolumdan tutup cikisa yurumeye basladik bir daha yanimdan ayrilmiyosun dedi araba bindik evine dogru surmeye basladi.