17.Bölüm

13 3 0
                                    

Sabah kalktım erkenden kahvaltıyı hazırlayım diye hemen üzerimi giyinip indim. Aşaga indim kahvaltı hazırlanmış masanın üzeri kahvaltılıklarla doluydu hemen mutfaga girdim . Ömer çayları koyuyordu, bende günaydın deyip masaya oturdum. Kahvaltımızı yaptık ben iş aramaya gidiyorum dedim ömere. Oda tamam bende  zaten evi toplayıp çıkarım dedi bende tamam dedim. Ve çıktım iş aramaya. Bir yere girdim restorana bir kadın işçi arıyorlarmış, içeri girdim patronla görüşebilir miyim dedim iş ilanı için geldim dedim. Tamam ben hemen çagırıyım dedi bir işçi ,bende tamam  bekliyorum dedim. Adam geldi bi baktim ki babamin eski arkadası Sami abiydi. Oda beni tanimiştı napıyosun sude kizim dedi. Gel odama geçelim dedi sami abi ben tamam dedim ve arkasından içeri girdim.Sonra Sami abi, babanın başına  gelenleri duydum başın saolsun kızım. Bende saol Sami abi dedim. Sen iş ilanı için mi geldin ? Ben evet Sami abi dedim. Sami abi CV'ni ver kizim dedi bende çantamdan çıkarıp verdim.Sami abi tamam işe başlayabilirsin  kızım dedi. Bende teşekkür ederim Sami abi  dedim ve ne zaman  geliyim dedim. Oda bugün de başlayabilirsin, ya da yarın gel dedi. Bende Sami abiye bugün başlayabilirim dedim  ve hemen bir önlük alip işe koyuldum . Ve müşterilerin  siparişlerini  alip götürdüm.  İş çıkışı  Sami abi gel kızım ilk yömiyeni  vereyim dedi. Bende tamam  abi deyip yömiyemi alıp çıktım. Durağa dogru yürüyodum bir araba kornasi bana çaliyor Sami abiymiş meger efendim Sami abi dedim. O gel seni evine birakayim kızım dedi. Ben yok birazdan otobüs gelir bekleyim sen git abi dedim. Sami abi gel işte bırakayım diye zorlayınca mecburen bindim. Neyse  eski evin önüne getirdi beni ben artık burda oturmuyorum Sami abi dedim. Sami abu nerede oturuyosun kizim dedi bende bir arkadaşımda kalıyorum zaten buraya yakın ben burada ineyim yürürüm dedim. Sami abi sen bilirsin kizim dedi. Ben arabadan indim  eve dogru yürümeye başladım. Sonra kapının ziline bastım ömer açmadı bende heralde duymadı dedim kendimce. Sonra anhtarla içeri girdim Ömer evde yokmuş. Bende kendi kendime heralde bir şeyler almaya gitmiştir diye düşündüm. Kapı çaldı birden kimo dedim Ömer benim elim dolu açarmısın dedi.Ben hemen kapıyı açtım. Elindeki poşetlerden bazılarını alıp mutfaga koydum. Sonra ben üzerimi degiştiriop aşaga inip yemekleri yaptım. Ömeri çagirdim yemk hazir diye  oda tamam geliyorum dedi. Geldi masaya oturdu  naptın bugün dedi, ben iş buldum babamin arkadaşının retorantında dedim oda sevindi. Oda bende alışveriş yapmaya çıktım dedi ve san küçük bir hediye aldım dedi. Ben sabırsızlıkla ne oldugunu merak ettim. Ömer söylemedi  ne olduğunu. Yemekten sonra vereceğim dedi. Yemek bitti sonunda ben oraları topladım, sonra Ömer gel yanıma hediyeni getirdim dedi. Ben sabırsızlanıyodum ne acaba diye düşünüyordum ki Ömer çıkardı elime bir kutu   verdi. Ben içini açıp baktım zarıf bir kolye almış bana cok begendim  ömere sarildim.Ve ona teşekkür ettim.

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin