Taslaklarda önceden yazdığım bir iki bölüm olduğunu fark ettim yani yazmak için zamanım olmasada bölümleri atarım.
Yine iyisiniz ha 😉
İyi okumalar ❤️
Parkuru 3 en defa bitirmiş ardından da koşu yapmıştık. Tam askerlerle birlikte kendimizi yere atmış dinleniyorken Yüzbaşının sesiyle şınav pozisyonuna geçmiştik.
Belimin üstünde bir ayak hissetmemle Yüzbaşının ne yapacağını anlamıştım.
"Kaç şınav çektin?"
"1 komutanım."
Ayağını biraz daha bastırdı bu şerefsiz benim ne kadar sporcu olsamda bir asker olmadığımı unutuyordu.
"Kaç oldu?"
"1 komutanım."
En sonunda beni serbest bıraktı ve diğer askerlere işkence çektirmeye başladı.
Bu gece çok ağrı çekecektim.
"Dinlenebilirsiniz 15 dakika sonra eğitim arenasında toplanın."
Komutanın komutu üstüne bütün askerler kendini serbest bırakmıştı.
Sağ tarafımdaki yaklaşık 27 yaşında olan adam konuşmaya başladı.
"Bacım senin ne işin var buralarda, yaşında küçük gözüküyor?"
"Valla abi benim suçum yok bu yüzbaşının eşi benim teyzem, onunda albaya bir dosya vermesi gerekiyormuş o yüzden de beni buraya bıraktı. Eğer buradan sağ çıkarsam da benim istediğim bir şeyi alacakmış. Eee işin ucunda para var bende o yüzden çekiyorum bu çileyi."
"Bacım peki sen nasıl bu kadar dayandın ya?"
Bu sefer de diğer asker sorumuştu.
"Abi beni nasıl tanımadınız ya ben Dünya Taekwondo Şampiyonu Balım Sareyim. Yazıklar olsun, hiç yakıştıramadım nıch nıch!"
Kolumdaki saate baktım ve" Neyse hadi kalkalım 3 dakika kalmış." dedim.
.
.
.
.
"Herkes birbiriyle eşlensin Murat sen Balım ile eş olacaksın ilk siz geçin."
Adamsın be yüzbaşı! Bu adam bana geldiğimden beri bir tuhaf bakıyordu kırk yılın başı bir işe yaradın yüzbaşı.
Arenaya geçince yüzbaşı bağırdı " Hazır! BAŞLA!!!"
Sol yanağıma gelen yumrukla sağa eğildim, ilk başlarda savunma yapacaktım ne zaman ki zaafını bulursam o zaman saldırıya geçicektim.
Karnıma atılan karnıma atılan yumruk ile amacının kazanmak değil zarar vermek olduğunu anladım çünkü şuan ki pozisyonumda kolaylıkla ayağımı kaydırabilirdi ama o karnıma yumruk atmayı istemişti.
Bir yumruk daha attığında eğildim ve baaam zayıf noktasını bulmuştum. O yumruk atmadan önce hep adım atıyordu.
Adım atması ile hızlıca davranıp kolunu kavradım ve tüm gücümle karnına dirsek attım. Onu yere atmak istesem bile bu beni aşardı.
O iki büklüm olmuşken hızla saçını tuttum ve kafasına hızla dizimi geçirdim.
Geriye doğru savurmam pek işe yaramamıştı ama en azından dengesini sağlamakta zorlanmıştı ve hareketleri yavaşlamıştı.
Bu demek oluyordu ki yorulmaya ve güçsüz düşümeye başlamıştı.
Karnıma tekrar yumruk atmaya çalışması ile kolunu tutup kendime çektim ve ayağına vurarak onu yere düşürdüm.
Üstüne çıkıp hareket etmesini engelledim.
Düdük sesiyle ondan ayrıldım bu demek oluyor ki ben kazandım!!
Tam arkamı dönmüş yüzbaşıya ilerlerken o pezevengin sesini duydum.
"Oğlum kıza bakmaktan dikkatimi toplayamadım ama olsun en azından gözleri..."
Cümlesinin devamını getirmesine izin vermeden ona yumruk atmıştım, hem yumrukluyor hemde bağırıyordum.
"Seni ahlaksız pezevenk kendini ne sanıyorsun sen ha! Söylesene puşt konuşsana tekrar etsene lan dediklerini!!!
Amına koduğumun pezevenginin piçi! Altındaki fazlalık için mi bunu yapabileceğini sanıyorsun sen ha!!! Ama sen bekle ben onu kullanılmaz hale getirmez miyim ha!!"Ben kendimi kaptırmış bu sefer de cinsel bölgesine tekmelerimi savururken komutanın sesini duydum.
"Ayırmaya çalışan olursa yakarım, burada geberirse bile raporunda eğitim kazası diye geçicek. Anlaşıldı mı!!!"
"Anlaşıldı komutanım!!!"
Sinirimi attıktan - o piç kurusu acıya dayanamayıp bayıldıktan- sonra sakince arkamı döndüm ve elimi birbirine vurup silkeledim.
~ Elde var sıfir piç kurusu
Yüzbaşıya selam verdikten sonra ise askeriyeden çıkıp arabanın yanına geldim ve kaldırıma oturdum.
Bir kaç dakika sonra Teyzemin gelmesi ile ayağa kalktım.
"Özür dilerim özür dilerim gerçekten böyle olacağını bilmiyordum ben sadece biraz stres at istemiştim."
Ellerini tuttum ve " Sakin ol Kızılım bir şey yok, bu olanlar senin suçun değil böyle olacağını bilemezdin ve emin ol ben o piç kurusuna dersini verdim. Eee benim istediğimi alacaktın değil mi?"
Bana gülümseyerek bakıp" Evet, ne istiyorsun bakalım?"
"Bugün günlerden cuma olduğuna göre Pazar günü benimle saat 10 da otobüs durağında benimle buluş gerisi sürpriz."
..
.
.
.
.
🐻❄️Eğer 2k olursa diğer bölümde gelicek🌝
Bölümü oylaaaaaaaaayııııııııııııııınnnnnn!!!!!!!
Kendinize dikkat edin bay bay 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarıhanlar | Yeni Ailem
ChickLitKlasik bir yeni ailem kitabıdır. Gençkızkurgu 1. (29/01/2024) ~Petunya~