{Makyajla Hallederiz}

5.9K 320 62
                                    

Selaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm:)))))))

Söz verdiğim gibi 2. bölüm.

Sınavlar bir yerlerime girmediği için çooooooooooook mutluyuuum(!)

İyi Okumalar ❣️



Kafamdan aşağıya dökülen suyla sıçrayarak kalkmaya çalıştım ama bağlı olduğum bu sandalye yüzünden bu girişimim başarısızlıkla sonuçlandı.

Karşımda angut gibi sırıtan 50'lerinin sonundaki adama baktım ve " Anladııım siz beni kaçırdınız, tamam o zaman bizimkiler gelince haber edin." deyip sandalyeye rastlanarak uyumaya çalıştım.

Yüzüme inen yumrukla aynen nevrim döndü,o nasıl güç aq.

Kafamı kaldırıp baktığımda angutun hâlâ sırıttığını gördüm.

"Amına kodumun angutu sen benim gibi narin ve güzel bir kıza el kaldırmaya utanmıyor musun?"

Angut pis pis bakıp" Karşımdaki kişinin Dünya Taekwondo Şampiyonu olduğunu bilmesem belki utanırdım... diyecektim ki yok nıch ben utanmaz mışım."

"Neyse ne bey amcacım uzun lafın kısası sen beni kaçırdın değil mi?"

"Eveeet?"

"Şimdi sen bir video falan çek ki beni kurtarmaya gelsinler işte sende para falan istiyorsan istersin."

"Tamam ama seni dövmek lazım inandırıcı olsun diye."

"Abi sen merak etme o iş bende, sen bir adamına söyle gidip bütün kozmetik ürünlerini alsın ben makyajla o işi hallederim."

Birkaç dakika düşündü ve "Mehmeeet!!!" diye bağırdı.

İçeriye giren adam ile konuştu.

"Mehmet hemen git alabildiğin kadar kozmetik ürünü al."

Mehmet denilen adamın gitmesi ile bey amcaya döndüm.

"Eee bey amcacım sen bu işlere nasıl düştün?"

"Bende herkes gibi parayı seviyorum ama çalışmayı da sevmiyorum. Eeee nasıl para kazanıcam diye düşündüm aklımada bu yol geldi genelde çocuk kaçırmam ama senin ailen çok zengin bu işte iyi para vardır deyip seni kaçırttım."

Aslında mantıklıydı eğer YKS'de kötü alırsam bende bir deniyeyim bu işi.

"Bey amcacım eğer ben YKS'de düşük alırsam seninle çalışabilir miyim?"

Kafasını sallayıp"Aslında olabilir güvenilir birinede benziyorsun, neden olmasın?"

Aradan geçen yarım saatle artık sıkılmıştım o yüzden telefonu ile uğraşan bey amcaya dönüp "Güzel amcacım senin bu Mehmet nerede kaldı yaw artık sıkıldım, biraz dedikodu mu yapsak seninle, ne dersin?"

"Tamam o zaman sen başla bakalım ne dedikodular varmış?"

"Bak şimdi bey amca benimle aynı sitede oturan annemin arkadaşı olduğu için benimde arada bir konuştuğum benden 6yaş büyük bir abla vardı adı Arzu.Bu kızın biraz burnu havadaydı. Neyse işte bizim sitede de gay bir çift vardı, şansa ki bu Arzu bu gay çiftinden adı Murat olan bir çocuğu seviyormuş önceden, sonra Murat Ahmetle sevgili oluncada bu Arzu çok sinirlendi. O kadar hırslandı nasıl bir erkekle olur ben ondan daha güzelim bilmem ne diye işte sonrada gitti işte çeşitli montajlı fotoğraflar, iftiralar falan derken bunları ayırdı. Derken aradan 3 yıl falan geçti bu abla biri ile nişanlanmış lakin erkek bununla pek samimi değilmiş ailelerinin isteği üzerine olan bir nişanmış. Tabi Arzu birazda paragöz bir insan o yüzden bu erkekle işte bir an önce evlenme derdindeymiş. Ardan bir kaç ay geçmiş derken bir gün Arzu abla bu erkeğin evine gitmiş bir de ne görsün bu adam başka bir erkekle öpüşüyormuş. Yani nişanlısıda gay çıkmış. Nişanlısının öpüştüğü erkekde meğerse Ahmetmiş"

Bey amca ilk önce bir durdu aradan geçen 10 saniye sonra bağırması ile yerimden zıplamıştım.

"Vay aq hiç beklemiyordum, dur bir dakika bu şoku atlatmam lazım."

Ben ona gülerken içeriye Mehmet gelmişti, ellerimi çözüp makyaj malzemeleri ile dolu olan poşeti verip bey amcayıda alıp gitti.

Yemin ederim bunlar mal ya ilk önce poşeti açtım bilerek makyaj malzemeleri değilde kozmetik ürünleri istemiştim.

Çünkü bu salak bunu büyük ihtimalle bir kadın çalışandan isteyecekti o da poşete usturada koyacaktı.

Tam da tahmin ettiğim gibi poşetin içindeki usturayı alıp cebime koydum.

Makyaj malzemeleri ile dayak yemiş gibi bir makyaj yaptıktan sonra içeriye o angut geldi.

"Eee bey amcacım nasıl olmuş?"

"Gerçekten de benzemiş, o zaman videoya başlayalım."

.

.

.

.

.

.

Videoyu çekerken gözlerimi kırparak mors alfabesi ile MAKYAJ demiştim.

Eğer videoyu Erinciğim de dinlerde olayı çakacaktı büyük ihtimal.

Odada tek başıma sıkılınca aklıma komik anılarım geldi.
Bir keresinde ben evden kaçıp Erin ile buluşmaya gitmiştim, yanına gittiğimde bir tane teyze bizi sarılırken görmüş ve ben eve gidene kadar takip etmiş daha sonrada gidip anneme söylemişti tabi ben bunun ardından iyi bir ceza almıştım neyse gel zaman git zaman derken ben buz teyzeyi parkta otururken gördüm bundan sonra da bir iki hafta her gün bunu takip ettim meğerse bu teyze cumartesi günleri evden birkaç saatliğine çıkıp oğlunun yanına gidiyormuş. Neyse işte bende bir pazar teyze evden çıkarken anahtarı yerini gördüm ve gittikten sonra eve girdim. Yatak odasında acaba teyzeyi rezil edeceğim bir şeyler ararken bir kutu gördüm içini açınca içinden +18 dergiler falan çıktı tabi ben durur muyum hemen gittim dergileri oturma odasına koridora falan attım ve yatak odasının penceresini açık bıraktı daha sonrada evin bahçesinden çıkıp "Komşular yetişiiin bu eve hırsız girdiii" diye bağırdım. Sonrası malum son işte bu teyzenin adı çıktı artık herkes ona gülüp yaş yetmiş iş bitmemiş diyordu. Ohh içimin yağları erimişti pis çirkef karı.

Bir kaç silah sesi ve bağırış sesleri ile bizimkilerin geldiğini anladım.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
🦍

Yarın son sınavlarıma giricem o yüzden son bölümüde yarın atarım.

Bölüm nasıldı bakalım bu aralar biraz daha ailesi ile ilgilenicek Balım ama bu Erin'i unuttuğu anlamına gelmez.

O bizim evimizin Drak'i nasıl unutabiliriz.

O zaman görüşürüüüüüz 🦋

Sarıhanlar | Yeni Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin