Okuma sayısına en son baktığımda 900 lü bir sayıydı ama bölümü attıktan sonraki gün bir baktım ki 1k okunma olmuş!!!!
Bu bölümde 1k şerefine olabildiğince uzun yazmaya çalışıyorum ama sıkmakda istemiyorum.
Sizi seviyorum canlarım💙
İyi okumalar ❤️
Sabah aşağıdan gelen kapı yumruklanmasının sesiyle uyandım.
~Bir kuş sesiyle uyanamadık be.
Acaba kan davası mı var, yakışıklı bir Mardin ağası beni mi isteyecek.
Üstümü değiştirmeden aşağıya indiğimde benim büyümüş halimin içeride bağırdığını gördüm.
Acaba gelecekte zaman makinasını buldum da buraya mı geldim. Ama bu kadın daha olsa olsa 27 sinde olur, 10 sene içerisinde zaman makinası mı bulucam.
İçeriye girdiğimde kızıl saçlı kadının beni görmesiyle üstüme atlaması bir oldu.
Bana sıkı sıkıya sarılmış kadını yavaşça ittiğimde bana gülümseyerek konuşmaya başladı.
" Selam bebeğim ben senin teyzenim adım Efsun, oyy benim yiğenim benim kopyam mıymış yerim ya ben seni. Artık en best yiğenim sensin. Bu arada eğer birini hapiste göndermek istiyorsan direk söyle hemen onu hapse atayım. Senin halan bir Savcı güzelim."
Bende gülümseyip ona ayak uydurdum.
"Selam kızıl bebek ben senin yiğeninim, sende benim büyük kopyam olmalısın. Eğer sende birini öbür dünyaya göndermek istiyorsan direk bana söyle. Ben bir sporcuyum kızıl bebek."
Kahkaha atarak biyo annemin yanına gidip "Abla senin bu kızın benim kopyam ya resmen. Baksana yanı ben senin o çirkin kocana da benzemiyor."
Biyo annemde yalancı bir kızgınlıkla Teyzemin kafasına vurup "Benim kocam çok yakışıklı bir kere."
Teyzem burnunu kaldırıp"Birinin ona gerçekleri söylemesi gerek." dedi.
Telefonunun çalmasıyla açıp konuşmaya başladı.
Teyzemi dikkatlice incelemeye başladım. Kızıl
saçlı ve yüzü de benim ki gibi çillerle kaplıydı gözleri kahverengiydi ama ben göz rengimi biyo annemde almış olmalıyım ki benim gözlerim yeşildi. Benim boyum 1,68 di onun ki ise 1,70 falan olmalıydı fiziği ise gerçekten de çok güzeldi.Telefonu kapatınca bana dönüp göz kırptı ve " Bu kızıl bebek bugün seni almaya gelicek. Okuldan sonra seninle biraz eğlenelim." dedi.
Biyo aileme veda ettikten sonra yanıma geldi ve bana sarılırken "Merak etme seninle alışveriş yapıp film izlemeyeceğiz. Daha iyi planlarım var." dedi.
Veda ettikten sonra siyah Range Rover arabasına atlayıp gitmişti.
Teyzem diye demiyorum ama çok cool.
Odama çıkıp elimi yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladım ve okul kıyafetlerimi giydim.
Çantamı alıp yemek odasına indim ve yemek masasına oturdum.
Annemin konuşması ile ona bakmıştım, evet bundan sonra ona içimden de olsa anne demeye karar vermiştim ama ona bunu ne zaman sesli söyleyeceğimi zaman belirleyecekti.
"Çocuklar bizim babanızla Amerika'ya gitmemiz gerek. Anlaşmada bir sıkıntı çıkmış, bu süreçte abinizin sözünü dinleyin."
.
.
.
.
.
Okul sonunda bitmişti ben ise okulun önünde Teyzemi bekliyordum.
Tam o sırada gelen araba sesiyle kafamı kaldırdım Teyzem gözleriyle arabaya binmemi işaret ediyordu.
Ön kapıyı açtığımda teyzem arka tarafa geçmemi ve orada poşettekileri giymemi istedi.
Arabaya binip kapıyı kapattım ve poşete baktım, poşetin içinde benim bedenime uygun gri bir eşofman takımı vardı.
Hızlıca giydim ve teyzeme döndüm "Eee kızıl bebek nereye gidiyoruz?"
"İlk önce askeriyeye gideceğiz vermem gereken bir kaç belge var daha sonrada askerlerin eğitim gördüğü alana gidip seninle biraz eğleneceğiz." deyip göz kırptı.
Askeriyeye girmeden önce teyzem kapının önündeki iki askere savcı kartını göstermişti.
İçeriye girdiğimizde bazı askerler şınav çekiyor bazıları parkurları geçmeye çalışıyor bazıları ise koşu yapıyordu.
Teyzemle birlikte parkurların olduğu tarafa geldiğimizde teyzem yaklaşık 1,90 boylarında esmer ve komutan olduğu belli olan birinin yanına gitti.
O adamla bir şeyler konuştuktan sonra yanıma gelip " Bak güzelim gördüğün o adam yüzbaşı Yavuz Karaca benim eşim şimdilik seni ona emanet ediyorum. Benim albayla kısa bir işim var. Merak etme ama kesinlikle sıkılmayacaksın ve eğer ben geldiğimde hiçbir yerinde kırık yoksa sana istediğin bir şeyi alırım ve alacağım şey için bir limit yok." dedi ve ne oluyor dememe kalmadan arkasına dönüp gitti.
Yüzbaşı Yavuz abinin yanına gittiğimde bana bakıp "Sanırım yaramaz liseli sensin, o zaman parkura başla." dedi.
Halamın ne yapmaya çalıştığını anlamıştım şuan bu işi burada bitirebilirdim ama bunun sonucunda benim istediğim bir şey alınacaktı bu yüzden de itraz etmeden askerlerin peşine takıldım.
.
.
.
.
.
.
.
🐰
{Karşınızda Efsun Karaca}
Selamün aleyküm ne yazık ki size üzücü bir haberim var artık sınav tarihlerim belirlendi ve benim it gibi çalışmam lazım malum yeni kurallardan sonra...
Yani demem o ki yaklaşık 3 haftalık bir ara veriyorum belki arada bir bölüm atabilirimm ama bunuda pek mümkün olacağını düşünmüyorum.
Sizi seviyorum canlarım, kendinize iyi bakın ve sınavlara çalışın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarıhanlar | Yeni Ailem
Literatura FemininaKlasik bir yeni ailem kitabıdır. Gençkızkurgu 1. (29/01/2024) ~Petunya~