{Kaçırılma}

5.8K 304 21
                                    

Wğaaağağaaaahğaağ kitap 10k olmuş. Teşekkür ederim size söz verdiğim gibi 3 bölüm atıcam.

Günaydın ve hayırlı günler yerine bundan sonra "Selamün aleyna ve ala ibadillahi salihin🤲" diyoruz xndnsjwnkjk.

Şaka maka bir yana çarpılmayız İnşallah.

Neyse daha fazla uzatmadan

İyi Okumalar 🧡


Ailemle tanıştığımdan beri 2 ay 23 gün geçti yani 1 hafta sonra doğum günüm var ve ben sanırım aileme alışmıştım.

Korku filmi olayından sonra Boraya abi demiştim.

Bora abim ise kısa bir şokun ardından elimden tutarak beni salona indirmiş ve tek tek tüm abilerimi aşağıya indirmişti.

Daha sonra ise "Hadi güzelim tekrar söyle, a-bi a-bi de bakalım." demişti ben ise gülmüş ve abi demiştim.

İşin komik yanı ise Karan, Kayra, Baran, Merih hepsi de bana abi, kardeşim ya da ikizim dedirtmeye çalışıyorlardı.

Şimdiki zamana dönücek olursak da Ulusal maçlar yaklaşıyordu ve tabiri caizse ben it gibi çalışıyordum, antrenör desen anamı ağlatıyordu.

Okuldan 15.20 'de çıkıyor 16.00 da antremana gidiyordum ve canım çıkarcasına çalışıyordum tek o da değil ki son zamanlarda antremanı önemsememiş ve çok yemek yemiştim.

Evet, kilo almıştım tam 60,3 kg olmuştum o yüzden bu hafta diyete başlamıştım.

Diyet dediğime bakmayın işkence bu aq, diyetin 3. günündeyim ve 3 kilo 200 gr verdim. Sabah bir yumurta birkaç dilim salata ve domates, ara öğünde sadece 1 adet meyve öğle yemeğinde sebze salatası ve haşlanmış tavuk akşam yemeği ise yoktu.

Normalde o kadar da zorlanacağım bir diyet değildi ama üstüne hayvan gibi spor yapınca gerçekten de çok zorlayıcı oluyordu.

Sadece pazar günleri boştum ondada antremanımı evdeki spor odasında yapıyordum.

Elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi de fırçalayıp aşağıya indim, kahvaltı masasına oturduğumda şunu fark ettim bunlar ben diyete girdiğimden beri benimle aynı şeyleri yiyordu.

Masaya oturdum, "Siz yoksa benim için mi kaç gündür doğru dürüst yemek yemiyorsunuz?"

Karan sağ eliyle sol kolunu tuttuğunda yalan söyleyeceğini anlamıştım, yalan söylediğinde ne kadar belli etmesede istemsiz olarak sağ eliyle sol kolunu tutuyordu.

"Mandalinam senin için değil ya biz biraz formdan düşmüşüz o yüzden."

İnanmamıştım ama irdelemeyecektim benim için yemedikleri belliydi arada bir annemle babamı yemek yerken görsemde abilerim, ikizim ve kardeşim ben ne yersem onu yiyor ve spor yapıyorlardı.

Yemek faslından sonra üstümüzü giyinip okula gittik.

Okula girdiğimizde Erin'i görememiştim belki sınıftadır diyerek sınıfa girdiğimde oradada göremedim.

Belki de geç kalmıştır kötü düşünmeliyim.

Teneffüs olduğunda hâlâ gelmemişti, mesaj atsam iyi olacaktı.

Annemin Müstakbel Damadı

Erin iyi misin?(08.50)

Okula niye gelmedin?(08.51)

Hasta mısın?(08.52)

Erin cevap versene artık, meraklandırma beni.(08.54)

Bak evini basarım, yapmadığım şey değil hadi cevap ver.(08.55)

Telefonu hızlıca cebime atıp Karan'ın yanına koştum.

"Karan benim bir yere gitmem gerekiyor da beni idare etsene."

"Nereye gideceksin deniz kızım?"

"Kızlara özel bir şey 1 saat içinde gidip gelirim, lütfen."

"Tamam ama 1 dakika bile gecikme."

Ona kafamı sallayıp koşarak arka bahçeye gittim arka bahçedeki kamera bozulmuştu müdürle müdür yardımcısı konuşurken duymuştum.

Bahçe duvarına tırmandığımda bugün beden dersimiz olduğu için şükretmiştim üzerimdeki eşofmanlar sayesinde duvara kolayca tırmanmış ve ve atlamıştım a!a birinin beni tutmaya çalışması ile hızlıca karnına dirseğimi geçirdim ve arkamı döndüm.

Gerizekalı adam beni mi kaçırmaya çalışıyordu. Adamın yüzüne yumruk atıp onun dengesini bozdum. Son olarak tekme ile yere düşmüştü.

Tam bacak arasına bir tekme atacakken kafamın arkasına gelen sert darbe ile önümün kararması ve yere düşmem bir oldu.

Hassiktir Kural 1 ASLA ARKANI SAVUNMASIZ BIRAKMA
ama ben bu kuralı unutarak sanırım bok yoluna gitmeye hak kazandım, afferim banaa.

.

.

.

.

.

Karan'dan

Deniz kızımın gitmesinin ardından 40 dakika geçmişti ki sınıf kapısı çalındı sanırım Deniz Kızım gelmişti.

Kapıdan giren kişi Balım değildi Erin gelmişti. Sınıfta Balımı göremeyince yanıma gelip oturdu.

"Sare nerede Karan, bugün niye gelmedi?"

Ona hayır anlamında kafa salladım "Geldi ama önemli bir işinin olduğunu söyleyip gitti yarım saate burada olur."

.

.

.

.

.

.

Aradan 3 saat geçmiş ve biz her yerde Deniz Kızımı arıyorduk.

Onu ilk gördüğümde ne kadar masum ve güzel olduğunu görüp hayran olmuştum.

O kadar güzeldi ki özellikle de çillerini gördüğümden beri çil sayısı kadar öpmek istiyordum, tam 247 kez...

Kendinden emin ama naif, şakacı ama kalbi kırık bir Deniz Kızıydı...

Babam ve Bora abim tüm adamlarına haber vermişti.

Teyzem ve eniştem ise tüm askeriyeyi ayağa kaldırmıştı sanırım Balımı korumak için asker görevlendirmişti ama şu hale bak ki Balım yine de ortada yoktu.

Korumalar 124, aşiret adamları 79, askerler 58 ve bizde dahil yaklaşık 300 kişi heryerde arıyorduk güzelimi ama ortada bir iz bile yoktu babamlar diğer şehirlerdeki adamlarını da harekete geçirmişti.

Havaalanları da dahil heryerde arıyorduk.

Ama hiçbir yerde yoktu.

Bize bir ses ver Deniz Kızım...

.

.

.

.

.

.

.

.
🕸️

Kestiiiiiiiiikkkk

Bu bir yeni ailem kitabı tabiki de kaçırılma olucak;)

O zaman görüşürüüüüüz🦋

Sarıhanlar | Yeni Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin