Oy sayısı 5 bile olmamasına rağmen bölüm atan enayi kim mi?
Tabikide benim bu da soru mu şimdi.
Bölümü okuyup oy vermeyenlere söylüyorum. "Şerefsiz insaan şerefsiz insaan herşeyi yapabilir."
&1 Hafta Sonra&
Bavulumu hazırlamış ve taksiye atlayıp hava alanına gelmiştim.
Normalde benimle birlikte Erin'de gelcekti ama sabahın bir vakti Asel Teyze aramış ve Aziz Amca' nın hastaneye kaldırıldığını söylemişti.
Ne kadar gitmek istemesem de mecburdum bu yüzden ben bugün gidecek ardından da birkaç güne Erin gelecekti.
Uçağın anonsu ile bavulumu aldım ve ilerlemeye başladım.
Bir anda karşıma çıkan siyah takım elbiseli adamalar ile olduğum yerde kaldım.
"Beyfendi önümden çekilir misiniz? Uçağıma yetişmem gerekiyor." dedim ama aldığım cevabı hiç beklemiyordum.
"Balım Hanım bizimle gelmeniz gerekiyor sizi Urfa'ya götürmek için geldik."
Ona mal mısın dercesine bakıp "Gelmeseydin kardeşim ben mi dedim gel diye." dedim uçağın anonsu tekrarlanırken geç kalacağım için korkuyordum.
Adamın kolumdan tutması ise benim için son damla olmuştu, kolumu tutan elini kolumdan çektim ve "Eğer bir daha bana dokunursan o elini müsait bir yerine sokarım." dedim.
Havaalanında olay çıkarmak istemiyordum çünkü bir video kaydı bile benim geleceğim için büyük bir engel olabilirdi.
Önümdeki adamı itip ilerlemeye devam ediyordumki boynumda hissettiğim sızı ile gözümün önü kararmaya başladı ve ellerim boşaldı.
Gözlerimi açtığımda kendimi beyaz bir yatağın üstünde buldum odanın içinde 3 kapı vardı birinci kapı balkon kapısıydı ikinci kapıyı açtım ve bir banyo olduğunu gördüm.
Banyoda oda gibi bembeyazdı.
Son kapıyı açtığımda kendimi bir koridorda bulmuştum.
~İnşallah bok yoluna gitmeyiz Balım.
~İnşallah Abdurrezzakcım şuan ki göt korkusunu şakasına gecenin bir vakti mezarlığa gittiğimde hissetmemiştim.
~Ooo durum o kadar mı ciddi?
~He valla o kadar ciddi.
Koridorun sonundaki merdivenlerden aşağı indiğimde beni bir salon karşılamıştı.
Salonda gördüğüm kadının yanına gittim.
"Selamün aleyküm abla beni kaçıranlara söylesene ya kaçırdıkları kişiyi odaya kapatacaklarsa kapıyı kilitlemeli unutmasınlar."
"Hanımım, ben Halil Ağama nasıl öyle diyeyim?"
Dur bir dakika beni kaçıran kişi Halil Bey miymiş, sinirlerimi iyice tavana çıktığında ablaya döndüm ve"Abla şuan nerdeler?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarıhanlar | Yeni Ailem
Chick-LitKlasik bir yeni ailem kitabıdır. Gençkızkurgu 1. (29/01/2024) ~Petunya~