𝑃𝑟𝑜𝑙𝑜𝑔

36 12 11
                                    

Kesiklerle süslenen eline aldığı dolma kalemi, saatlerdir mürekkebin içinde sallıyordu. Kalem tutmamışlığı ve yürek burkan düşünceleri, içeriye doluşan ipek sesle yerlebir oldu.

"Sorun nedir?"

Eşinin sorusuna karşılık güleryüzünü takındı. "Hiçbir şey." dedi eli titrerken. Hayatında hiç olmadığı kadar korkuyor, hiç yapmadığı kadar endişeleniyordu. Gözleri saman kağıdının boş yüzeyinde titriyordu ve zihni, yüzündeki gülümsemenin aksine büyük bir yangının ortasında kalmıştı.

"Anladım." Genç kadının sıcak ve yumuşak parmakları sertleşen saç tutamları arasında gezinirken, gözleri şaşkınca buldu onun şefkat dolu bakışlarını. "Rahat bir nefes ver. Sen doğru bir karar verdin ve her şey yolunda gidecek."

"..."

Kollarını açarak sarıldı boynuna. "Galip geleceğiz kılıcını düşürmediğin sürece. Gözlerim daima sana iyi geleni arayacak. Ellerim kalbinin tam üzerinde olacak ve nefesim, hemen nefesinin yanında olacak."

"Amber..." dedi kısık ve ağlamaklı tonuyla.

"Her şey bittiğinde.." Dolan gözlerini sıkıca kapattı boynuna sarıldığı adam kollarını beline sararken. "Elinden tutacağım ve kapılardan geçerek güneşe, aydınlığa çekeceğim seni. Oğlumuzda yanımızda olacak. Ben.. Sana ve seçtiğin varisine güveniyorum. Devam et Duncan, yanındayım."

Genç kadın yanağından süzülen yaşı silerken, Duncan nazikçe tuttu onun elini. Yavaşça bir nefes aldı ve zorlukla bıraktı dudakları arasından. Gözleri doğru olanı görebiliyor fakat kalbi bu durumdan rahatsız oluyordu. Ancak varis, en güçlü aday olmalıydı.

Gücünden şüphe etmeyeceği, güvenebileceği bir varis.

Kalemi eline alarak mürekkebe batırdı, ardından da vazgeçmeden aldığı kararı, saman kağıdının üzerine güçle kazıdı.

Ben, Solania'nın altın kuşaklı muhafızı, Ateş Elfi Kralı'nın hitabıyla Altın Muhafız, bu notumu saniyeler öncesine kadar şüphe ettiğim, ancak bunu yazarken bizzat güvendiğim varisime bırakıyorum.

Henüz küçüksün, ancak saraydaki asker yoldaşlarımdan daha büyük bir ateş yanıyor kalbinde. Çok uzun süre görüşmeyeceğiz. Bu yüzden benden ve söylediklerimden şüphe edeceksin. Ailenin seni bıraktığına seni inandıracaklar. Ama ben onları bulmamışken kaybedebileceğine inanmıyorum.

Savaş.

Sana ait olanı bul, varisim. Sana mirasım budur. Bu topraklar, akademi, bütün eğitmen ve profesörlerdir. Bütün öğretilerimi sana bırakıyorum eğer hayatta kalabilecek isen. Karşında olan rakiplerin sadece birer piyon, unutma.

Asıl savaşın, bilinmeyenlere karşı.

Duncan Gray

╚═☀︎︎ 𝑮𝑶𝑳𝑫𝑬𝑵 𝑮𝑼𝑨𝑹𝑫𝑰𝑨𝑵 ☀︎︎═╝ 𝐺𝑟𝑎𝑦'𝑠 𝑆𝑜𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin