Scara'nın kaçırılmasından bu yana 2 hafta geçmişti
Peki ya ne olmuştu?
Scara 1 hafta boyunca acı çekmişti ve o kadar fazla kanına tanrı kanı enjekte edilmişti ki bir tanrının gücüne yaklaşnasına çok az kalmıştı. Fakat Scara bunu istemiyordu. İsteği ne tanrı olmak ne de tanrı kadar güçlü olmaktı. Onun tek isteği eski hayatına geri dönüp mutlu mesut yaşamak. Hatta belki de Kazuha'ya olan aşkının olup olmadığını anlayabilmekti. Buradan çıkıp aşk iş güçleriyle uğraşmak istiyordu hatta. Ama şuan tek yapabildiği Heizou adlı olan sapıktan kaçmak ve Dottore'nin emirlerine uymaktı."Scara kalk, saat geldi."
Gelen Heizou'ydu büyük ihtimal Scara'yı tekrardan Dottore'nin yanına götürecek ve Dottore ona her zaman yaptığı deneylerden birini yapacaktı.Scara bu deneylerden nefret ediyordu. Çünkü canı o kadar acıyordu ki sanki canlı canlı ciğerini kesiyorlarmış gibi hissediyordu. Dottore'den de aynı deneylerden nefret ettiği kadar nefret ediyordu.
"..."
Scara hiç birşey demeden kalktı ve Heizou'nun onu götürmesini bekledi..
.
.Peki ya Kazuha ne yapıyordu? Bu 1 hafta boyunca gözünü ayırmadan Scara'yı bulmaya çalışmıştı.
"Kazuha peki ya bir şey desem?"
"Efendim Kokomi?"
"Bu Dottore denilen adam düşünülen gibi bulunması çok zor bir yerde değilse?"
"Nasıl yani?"
"Diyorum ki bu adam aslında gözümüzün önündeyse?"
"Bekle! Bu çok mantıklı! Neden bunu daha önce hiç düşünmedim?"
"Evet! Ama hangi bölgede?"
"Tabiki de şehirde en çok belli olan ve göz alıcı binada!"
Kazuha bunu dedikten sonra camı açıp Kokomi'ye bir yer gösterdi"Kokomi baksana şuradaki gökdelene! Ne kadar ışıklı ve gösterişli!"
"Aferim Kazuha! Çabuk Bayan Nahida'nın yanına gidiyorsun!"
"Tamam!!!"
.
.
."Ohoho Scara! Gelmişsin!"
"..."
"Ahh neden benimle konuşmuyorsun? Üzülüyorum"
Dottore yere bakan Scara'nın kafasını çenesinden tutarak kendisine bakmasını sağladı."Tch! Ne oldu yine? Ne var aklında?"
Scara tiksinircesine Dottore'ye bakıyordu. Dottore'ye onu ne kadar sevmediğini belli etmeye çalışıyordu adeta."Ahahhahaha! İşte böyle! Bana böyle cevap ver! En sevdiğim deneğim benim!"
Scara şuanda kesinlikle buradan kaçmak istiyordu. Dottore'den kesinlikle nefret ediyordu. Şuanda hiç acı çekmek istemiyordu. Fakat buna 2 hafta boyunca dayanmıştı. Ama her deney olduğunda kanına tanrı kanı her enjekte edildikten sonra aynı başta dediğim gibi sanki canlı canlı ciğerini kesiyorlarmış gibi hissetmesiydi. Peki ya en kötüsü neydi? Bu tanrılaşma denilen olay süreci bitmeden kendi bilinciyle hareket edemeyecekti. Kendi bilincinde olamayacaktı. Artık onu Dottore kontrol edecek olacaktı. Diğer tanrılara ise kafa tutacaktı. Çok korkuyordu.
"Saadete gel Dottore. Bana ne diyeceksin?"
"Ohohoh sakin ol Scara!"
"Tch"
"Herneyse herneyse, sana çok mükemmel bir sürprizim var! Eminim ki çok sevineceksin! Cevap versene!"
"Söylesene artık aptal Dottore!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte Aşk ♡ *Kazuscara*
Randomİş adamı Scara ve Kazuha?! Kazuha hem bir iş adamı hem bir model?! Scara'nın başına kötü olaylar geliyor??!! (Hayır xiaother kitabımı okumayın.)