Hey Hey Ne oluyor!?

65 10 22
                                    

Sonunda bitmişti. Artık eve gidecektim! Huh ne yorucu gündü be!

Ah bekle eve tek gidemem ki? Sara nerde! Unutmuşum ben onu! Koskoca kadın kaybolmaz sanırım. Bence onu çağırmadan önce dışarda bir sigara içebilirim. Sonuçta uzun süredir içmiyorum.

Dışarı çıkacakken bakın bakalım dışarda kimi gördüm. Tabi ki de Kaedehara! Bu adam her zaman karşıma çıkmak zorunda mı cidden?

"Ah Kuni! Tekrar karşılaştık!"

Kazuha'ya karşılık olarak ona el salladım.

"Gel yanıma isterse- KUNİ"

3. Kişi ağızdan anlatım

Kazuha tam yanına Scara'yı çağırırken bir anda belirsiz bir silüet Scara'nın ağzına bir bez dayadı ve ardından kucağına alıp kaçmaya başladı. Kazuha gördüğü an silüete doğru koşmaya başlasa da adam bir sokağa girip kaybolduğundan yakalamayı başaramadı.

Bir süre sonra Koruması Noelle'in yanına gitmeye karar verdi ki Noelle bağırışmaları duyup Kazuha'nın yanına gelmişti bile.
Kazuha korkuyla konuşmaya başladı.

"N-noelle! Kuni, Kuni!"

"Kazuha bey? İyi misiniz ne oldu!?"

"Kuni'yi kaçırdılar Noelle! Cabuk herkese haber ver!"
Kazuha uğradığı şoku atlatmış olmalı ki doğru konuşmaya başlamıştı.

Noelle ise hiç ikiletmeden bütün salona duyuru yaptı.
Bayan Nahida duymuş olmalı ki hemen Kazuha'nın yanına geldi.

"Kazuha! Scara, Scara'yı kaçıran adamı gördün mü!"
Nahida hem korkuyla hemde bilgece konuşuyordu. Ama dehşet düsmüş gibiydi adeta.

"Bilmiyorum! Herkesi simsiyahtı! Yüzünde maske vardı! Karanlıkta burnu ve gözleri seçilmiyordu! Yakalamaya çalıştım ama olmadı!"

"Tamam Kazuha sen elinden geleni yapmışsın. Tanıdığım bir Emniyet müdürü var. Ona haber verdim bile."

"Tamam Nahida hanım. Teşekkürler."

Çok sıra geçmeden Nahida'nın aradığı arkadaşı gelmişti ve Nahida onlar ile konuşuyordu.

"Hoşgeldiniz Cyno."

"Hoşbulduk Bayan Nahida."

"Telefonda biraz panikliydiniz şimdi bana ve arkadaşım başkomisere olup biteni anlatır mısınız?"

"Tabi ...*Nahida Kazuha'nın anlattığı herşeyi teker teker Cyno'ya anlatır."

"Tamamdır Nahida hanım bu işle ilgilenmesi için Başkomiser Tighnari'yi görevlendirdim. O sizle ilgilenecek."

"Tamam çok teşekkürler Cyno"

"Ne demek Bayan Nahida, sizin için herşeyi yaparım ben"

"Tekrardan teşekkürler Cyno"

Cyno gitti.
Nahida ise biraz dinlenmek için salına gitti. Kafasını biraz dağıtması lazımdı. Zaten bütün misafirler gitmişti.

"Collei arama ekibine söyle bu tarafları kolaçan etsinler suçlu birşey düşürmüş veya iz bırakmış mı diye!"

"Tamamdır komiserim çağırıyorum hepsini."

Collei olay yeri inceleme yani kısaca "Arataki Ekibini" çağırmıştı.

Bu durumda Arataki Ekibinin başkanı olan İtto Kuki Shinobu'ya uyar o ne diyorsa tıpatıp aynısını yapardır. Normalde çok beceriksiz dur aslında İtto ama Shinobu sayesinde işinde daha iyi olmuştur.

İlk Görüşte Aşk ♡ *Kazuscara*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin