(ağa ben Wattpad diye birşeyi unutmuşum bunu en son yazmamdan 1 ay sonra yaziyom özür dilerim)
Scara bacağındaki iğnelerle birlikte bilinçsiz hâlde o rahatsız denek yatağında yatıyordu.
Saçları mavi, yüzünde siyah maskesi olan adam konuşmaya başladı."Kanı verin ona."
"Efendim"
"Ne oldu Heizou?"
"Bunu neden Scara'ya yapıyoruz? Yani yanlış anlamayın beni lütfen; Bu kanı neden Bay Raiden'e uygun gördünüz?"
"İlk olarak Heizou, bu Tanrı kanı. Ben bu kanı çok zor aldım. Ayrıca neden bunu Scara'ya veriyorum biliyor musun? Çünkü onun annesinin DNA"sında tanrı kanı var. Bu da demek ki aileleri bir tanrıdan geliyor. Söylentilere göre sonsuzluk tanrısı. Fakat Scara böyle birşey bilmiyor. Benimde yapmak istediğim. Zaten kanında tanrının kanı akan birine daha fazla kan vermek ve onu tanrılaştırmak. Bu olabilir birşey, biliyorsun ki geçen senelerde Nahida'yı zekasından dolayı tanrılaştırmaya çalıştı bilgeler, eğer gezgin olmasaydı bu doğru bir şekilde sonuçlanacaktı. Ayrıca Nahida'nın kanında oldukça tanrı kanı da vardı. İşte buyüzden bende kendime bir tanrı yaratacağım! Ahahahhahaggahahaha!!"
"Bu harika bir fikir efendim."
"Ahahah... Herneyse şimdi kanı getir."
.
.
.Tighnari, Nahida'yı güzel bir kır bahçesinin içlerine çağırmıştı. Burası yeşilliklerle dolu çok büyük bir alandı. Tighnari Nahida'yı olay ile ilgili gelişmelerden dolayı çağırmıştı.
"Bayan Nahida sizinle bir kaç gelişmeleri paylaşmak istiyorum"
"Tabi paylaşabilirsizin Tighnari Bey, bende size yardımcı olmak isterim"
"Teşekkürler sizin yardımınıza bu işi daha rahat çözeriz."
"Ben teşekkür ederim asıl"
"Herneyse çok geçmeden saadete gelelim. Biz Scara'yı kaçıran adamın kim olduğunu tespit ettik. Bu FBI tarafından aranan bir şahıs ismi Dottore. Bu adamın FBI tarafından arandığını duyunca FBI ile iş birliği yapmaya başladık. Dottore'nin arabasının plakasını ve DNA'sını ayrıca bundan önce görüldü bir kaç mekanı bulduk. Bu mekanların hepsi Dottore'ye ait ve çok iyi bir şekilde korunuyor. Birden fazla mekanı olduğu için daha Scara'nın yerini tespit edemedik. FBI ile çalışmalara devam ediyoruz."
"Tamam, ben bunları evde rahat kafayla düşüneyim bir. Sizinle iletişime geçerim."
"Bir çay daha ister misiniz?"
.
.
."Ne!? Kunikuzushi kaçırılmış mı!?!!?"
"Evet Ei... Ne yapacağız?!"
"Bu çocuğun bu zekayla başına birşey geleceği belliydi."
"Ei! Niye öyle diyorsun!"
"Ne Yae!? Yalan mı söylüyorum!"
"Evet Ei! Kunikuzushi'yi küçümsüyorsun! O sadece bir testti ve geride kaldı! Çocukları buna göre değerlendiremezsin Ei!"
"Hayır Yae o sadece bir test değildi! Bu onların hayatlarını belirleyecek düzeyde birşeydi ve belirledi!"
"Çok yanlış düşünüyorsun Ei! Bilinçsiz bir ebeveynsin!"
"Yae ne diyorsan de! Shogun ondan daha zeki ve daha fazla sevgiyi hak ediyor! Keşke Kunikuzushi'yi doğurmasaydım!"
"Sen, sen ne kadar bencil bir insansın Ei! Değişmen gerekiyor!"
"Ne yani, o çocuk ilk olduğunda onu aldırmak için yalvaran sen değil mıydın!?!?!!!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte Aşk ♡ *Kazuscara*
Randomİş adamı Scara ve Kazuha?! Kazuha hem bir iş adamı hem bir model?! Scara'nın başına kötü olaylar geliyor??!! (Hayır xiaother kitabımı okumayın.)