"ah! Selam Kazuha! Seni burada görmek ne hoş?"
"...Afedersiniz, çıkaramadım?"
"Ah doğru ya kendimi, tanıtmayı unuttum. Ben Kamisato Ayaka. Ayato'nun kardeşiyim"
"Oh, tanıştığımıza menmun oldum bende Kaedehara Kazuha."
"Ahaha ben sizi tanıyorum zaten, şu zamanlarda şirkette pek bir konuşuluyorsunuz."
"Bilmiyordum, afedersiniz"
"Sana Kazuha diyebilir miyim? Sende bana Ayaka de lütfen."
"Tabi.. Ayaka."
Kazuha daha bu Ayaka denilen kızı tanımasa bile Ayaka Kazuha'yi baya tanıyor gibi görünüyordu.Ayaka'nın telefonuna bir mesaj geldi.
Mesaja baktıktan sonra cebinden bir kağıt çıkardı ve Kazuha'ya verdi.
"Al, bu benim numaram. Şimdi gitmem gerekiyor."
Ayaka koşarak uzaklaşmaya başladı.
"Daha sonra beni ara!!"
...
Kazuha şuan sadece Ayaka'nın koşarak uzaklaşmasını izliyordu. Çünkü şuan istememesine rağmen bir kızın telefonunu almıştı. Ve birine aşık olmasına rağmen!? Eğer bu Kazuha'nın düşündügü gibi birşey ise Ayaka'dan uzaklaşmalıydı..
.
.Kazuha'nın bugün Childe ile bir görüşmesi vardı. Bu yüzden erkenden şirkete gelmişti.
Bu görüşme bir iş görüşmesi olarak da geçse Kazuha Childe'ın amacını az çok anlayabiliyordu.
Büyük ihtimal Scara hakkında konuşmak istiyordu.Childe ilk başta Kazuha'nın yüzünü süzdü. Göz altları belirgin bir şekilde şişikti. Büyük ihtimal uzun zamandır uyumamış olmasıydı.
Childe, Kazuha'nın günlerdir çalıştığını biliyordu. Bu yüzden Kazuha'yı çok sorgulamadı.
Childe daha sonra ise Kazuha'nın yüzünü süzmeye başladı.
Üzerindeki kıyafetleri bir kaç gündür çıkartmamış gibi buruşuk buruşuk ve düzensiz duruyordu. Daha sabah olmasına rağmen kravatı işten sonra eve gelmiş gibi duruyordu. Belli ki Scara'yı düşündüğünden daha fazla önemsiyordu.
Ardından ellerine baktı Childe. Yüzük parmaklarında kırmızı şişikler orta parmağında ise kalem yarası vardı. Buradan bile gece gündüz Scara'yı aradığını anlayabiliyordu Childe.Kazuha akıllıydı. Ortaokul, Lise ve Üniversitesini birincilikle bitirmişti. Bölüm olarak ise en zor bölümlerden birini seçmişti. Childe Kazuha'yı araştırmış olacak ki ona güvenmiş ve Scara hakkında ki gelişmeleri sormaya gelmişti.
"Söyle bakalım Childe ne hakkında konuşmak istiyorsun?"
"Sence de çok belli değil mi Kazuha?"
"Evet.. ama, daha yeni tanıştığın birinden neden bilgi almak istersin ki?"
"Bu da belli değil mi Kazuha? Bence ikimizde birbirimizi yeterince araştırdık? Bu benim sana 'Neden benimle konuşuyorsun?' Sorusunu sormam gibi oldu."
"Ahaha haklısın"
"Evet, resmiyeti bıraktığımıza göre soru sorabilirim öyle değil mi?"
"Evet bekliyorum"
.
.
."Nahida hanım, lütfen kusuruma bakmayın."
"Ah, hoşgeldin Ayato? Lütfen benimle resmiyeti bir kenara at. Ne için gelmiştin?"
"Aslında onayınızı almaya gelmiştim."
"Tabii devam et."
"Dediğiniz gibi bugün görevi başlatacağız öyle değil mi?"
"Evet, evet"
"Peki Bay Kaedehara da gelecek mi acaba?"
"Hmm.. Eğer istiyorsa gelebilir. Scara'yı çok özlemiştir şimdi o, yerinde durmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte Aşk ♡ *Kazuscara*
Randomİş adamı Scara ve Kazuha?! Kazuha hem bir iş adamı hem bir model?! Scara'nın başına kötü olaylar geliyor??!! (Hayır xiaother kitabımı okumayın.)