21. Bölüm

206 34 46
                                    

Merhaba. İyi geceler ve sabah okuyacaklar için Günaydınlar.  Lütfen bölüm sonunda burada mı biter diye sövmeyin baştan söylüyorum. Bir sonraki bölüm muhtemelen Pazar günü gelecek. 1. kitap finali olacak 22. Bölüm.  Sonra 2. kitaptan devam edeceğiz. 

İyi okumalar dilerim.💚

***

Kimse Gelmiyor...

Tzuyu tam tamına 21 ceza puanı almıştı. Morali bozulsa da Sally ona endişelenmemesi için güvence vermişti.

Sana ertesi gün elinde kek paketiyle okula geldi ve Tzuyu görene kadar onu elinde tuttu. Tzuyu görüp ona gülümsediğinde ise açıp yemişti.

Okul yılının bitmesine çok az vardı. Kızların hepsi okulun ilk 10'undaydı ve Tzuyu'nin ceza puanı kotasını doldurmasına rağmen okul birincisi olacağı kesinleşmişti, notları çok yüksekti. Yine de yurt dışı sınavı hakkını kaybetmişti. Ancak annesi halledeceği için üzülmüyordu. Kızlar hem üzülüp hem sevinmişti bu duruma. Gitmesini istemedikleri için çok karmaşık duygular içindeydiler.

Tzuyu yılsonu balosuna ceza puanı kotasından dolayı gidemiyordu bu ceza puanının getirdiği bir cezalandırma yöntemiydi bu yüzden kızların hepsi gitmeyi reddetti ve kendilerine Tzuyu'lerin evinde bir pijama partisi düzenlediler. O gece o kadar eğlenmişlerdi ki hiçbiri baloya gitmediği için pişman değildi.

Nayeon ve Jeongyeon pijama partisi akşamı resmileşmişti çünkü Tzuyu onları üst katta, odasında öpüşürken yakalamıştı. Ve abartılı bir şekilde öğürürken aşağı koşturup bağırarak o ikisinin odasında yiyiştiğini ve gözlerinin kanadığını söyleyip durmuştu. 2yeon'un telaşla aşağıya inmesi ve rujlarının dağınık oluşu hepsini kahkahaya boğmuş ve onlarla dalga geçmeye itmişti.

2yeon mecburen tüm gece onların dalga geçmelerine boyun eğmek zorunda kalarak ve Tzuyu'ye öldürücü bakışlar atarak geçirmişti. Tzuyu ise sırıtarak Jihyo ve Dahyun'un arkasına saklanarak onlarla dalga geçmeye devam etti.

Okul balosundan sonraki gün okulun kapanacağı gündü yani yaz tatiliydi, ertesi gün okula gidecek olsalar bile erken kalkmanın ya da uyumanın bir önemi yoktu bu yüzden gece yarılarına kadar konuşup eğlendiler. Vian ve Sally hastanede nöbette oldukları için rahatça ses yapabiliyorlardı.

Momo, Dahyun ile çok iyi anlaşıyordu Dahyun da onunla iyiydi. Ancak ikisi de birbirlerine olan ilgilerinin farkında değillerdi. Kızlar da bunu kendilerinin anlamasını bekliyorlardı. Chaeyoung ve Mina içinde işler biraz karışıktı. Chaeyoung Nayeon, Jeongyeon ve Jihyo'ya mesajlaştığı kızla ilgili olan durumu anlattı. Onlar Chaeyoung'un görmediği bir kıza bu kadar bağlanmasını tuhaf bulsalar da kararına saygı duydular. Mina ise kızların gözünde gizemli bir kutuydu. Tzuyu ile gizlice konuşmaları hala devam ediyordu ancak kimseyle bu şekilde konuşmuyordu. Onlara sorsalar da bu konuda cevap alamıyorlardı.

Sana ve Momo, Mina'nın Chaeyoung'a karşı bir ilgisi olup olmadığını anlayamıyorlardı ancak Momo onun kesinlikle kalbinde biri olduğuna emindi ama bunun kim olduğu konusunda fikir yürütemiyordu. Mina'nın onlara bile anlatmadığı bir sırrı vardı bu küçük bir sır da olsa Momo da Sana da bunu bilmiyorlardı.

Sana ve Tzuyu. Dönemin geri kalanında araları iyiydi. Bazen gece pencere sohbetleri yapar, kızlarla birlikte takılırlardı. Yalnız takıldıkları tek yer pencere oluyordu. Orada da genelde sessiz olmayı tercih eder o gece çalan şarkılardan ya da yedikleri yiyeceklerden bahsederlerdi. Bazen Tzuyu bazen de Sana kendi ülkelerinin atıştırmalıklarından bulup birbirlerine denetirlerdi. Onların konuşmaları tamamen sıradan şeylerdi. Aralarında garip bir ilişki vardı. Ne Sana eskisi gibi Tzuyu'nin peşinde koşup onunla flörtleşiyor ne de Tzuyu onu sürekli itip hayatından defolmasını istiyordu. Sadece durmuşlardı. Her ne yapıyorlarsa bunu bırakmış, anı yaşıyorlardı. Birbirlerini hiçbir şeye zorlamıyorlardı. Bazen o kadar sessizlerdi ki birbirlerinin varlıklarını bilerek sadece geceye bakıp susuyorlardı. İkisi de birbirleriyleyken ne kadar huzurlu olduğunun farkına varmışlardı.

My Stupid Trouble 📚📖🖊✅️(SaTzu) (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin