Merhaba. Belki bir gün demiştim. Dediğim gün aynı günmüş... 😅
Umarım yine hoşunuza giden bir kurgu olur. Bu hikayenin 2. bir hikayesi daha olacak. Kapağı hazır bir kısmını yazdım devam ediyorum yazmaya. Şimdi bu hikayeyi öncekiler gibi çok hızlı yayınlamayacağım diyeceğim ama biliyorsunuz benim duygu geçişlerim çok fazla oluyor özellikle bu aralar daha da fazla o yüzden net bir şey diyemeyeceğim. Eğer 2.hikeyenin yazımını hızlandırabilir ve bitirirsem bunu hızlı yayınlarım ya da aniden fikir değiştirebilirim. Neden böleyim bende bilmiyorum şu anda bunları yazarken bile bir durup kendimi sorguladım, neyse...
O zaman, yeniden herkese merhaba. Tekrar görüşebildiğimize sevindim.😊
İyi okumalar dilerim.💚
23.07.2023⬇️
***
Bayan Dracula-🧛♀️
Geçen yıl bu koleje gelmek onun isteği değildi. Ve bazı insanların aksine istemediği bir şeyi yapmaktan nefret ederdi. Bazı insanlar söylenene boyun eğer ve yaparlardı ama o bundan nefret ederdi. Hayatında nefret etmediği çok az şey vardı. Dahyun ve Chaeyoung'dan asla nefret edemezdi mesela. Onlarla geçen yıl tanışmıştı ama sanki yıllardır tanışıyorlarmış gibi hissediyordu.
Geçen yılsonu olanlardan sonra bu okuldan alınacağını ummuştu ama annesi yine onun aksini düşünüyordu. Bu ikisi, hayatları boyunca her zaman zıt olmuşlardı, geçen yılki olaydan sonra da onu şaşırtmadı annesi ve okulunu değiştirmedi.
Şimdi olayın üzerinden 3 ay geçmişti. Okulun ilk günüydü. Yaz boyunca Dahyun ve Chaeyoung ile bile görüşememiş ve tatilde olduklarını söylemişlerdi ama Tzuyu, ailelerinin onunla görüşmesini yasakladıklarına emindi.
Onun için sorun değildi, 3 ay boyunca yalnız da kalabilirdi ama ne yazık ki annesi "tatil" kisvesi altında onu ceza olarak büyükannesine yollamıştı. Bu Tzuyu için bir ceza sayılırdı çünkü büyükannesine gidip onun çiftliğinde at pisliği temizlemektense odasında 3 ay boyunca kapalı kalmayı tercih ederdi. Atlara binmek farklıydı tabi, ondan zevk alıyordu ancak her gün ahır temizlemek berbattı.
Tüm yaz, toplasan 3 hafta evde kalmıştı sadece Tzuyu, geri kalan yaz tatili boyunca evinden 3 saat uzaklıktaki çiftlikte kalmıştı ve çiftliğe gidip gelen bir otobüs ya da taksi bile yoktu, sadece kasabaya gidilen büyükannesinin araçları vardı ancak ona da haftada 1 kez izin vardı. Kısaca oradan istese de kaçamazdı bu yüzden yaz boyu at pisliği ve at temizledi.
Çantasının omzundaki kulplarından sıkıca tutan ellerini iki yana indirdi. Kulaklığında çalan müziğe odaklanarak okulun giriş kapısından içeri adımını attı. Okul çok büyük bir okuldu, dışarıdan bakıldığında küçük bir üniversiteyi andırıyordu. Okul binasına kadar uzunca bir yol vardı. Sol tarafı çimlerle kaplı sağ tarafı ise okul içi araç yolu ve otoparktan oluşuyordu. Ehliyetini almış zengin çocukları genelde sağ tarafta, arabalarının yanında olurlardı. Sol tarafta ise henüz arabası olmayan ama mutlaka okula kadar özel araçlarla bırakılanlardı, çimlerin biraz gerisindeki banklarda otururlardı. Çimlerde oturanlar ise ya burslu olanlar ya da kimseyi umursamayan, dilediği gibi takılan daha özgüvenli ancak havalı olmayan kesim olurdu.
Tzuyu genelde bunların hiçbiri olmazdı. O, bu okulda çoğu yönden nadir biriydi. Okula girer girmez sınıfına giden, pek konuşmayan, çok nadir gülen, derslere katılmayan ama okul birincisi olan, öğretmen soru sorduğunda canı istemiyorsa asla cevap vermeyen, buna rağmen öğretmenlerin beğenisini kazanan biriydi. Geçen okul yılı balosuna kadarda okulun erkek-kız ayırt etmeksizin herkesin hayranlık duyduğu biriydi Tzuyu. Erkekler ve kızlar onun güzelliğine hayrandı. Tzuyu 1 yıl içerisinde belki de okulun yarısından çıkma teklifi almıştı ama hiçbir teklifi kabul etmemişti. Bir süre sonra herkes onun egolu biri olduğunu düşünmeye başlamıştı özellikle de son olaydan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stupid Trouble 📚📖🖊✅️(SaTzu) (gxg)
FanficKız, Tzuyu'nin gömleğinin yakasını havaya kaldırdı. Sonra çözülmüş kravatı alıp Tzuyu'nin ensesinden önüne doğru sarkıtarak ayarladı ve kravat şeklini alması için uçları oradan oraya atıp durdu. Tzuyu, nasıl yapıldığını hiçbir zaman öğrenemediği içi...