16. Bölüm

252 33 57
                                    

Battı balık yan gider arkadaşlar n'apalım. (Pek düzenleyemedim kusura bakmayın.) 🤣

İyi okumalar dilerim.💚

***

En Güzel Manzara 🦋

Tzuyu 1 gün boyunca odasından çıkmamış, yemek dahi yememişti. Kızlar onu ne kadar çağırsalar, kapısında bekleyeceklerini söyleseler de Tzuyu onlarla konuşmadı. Kalbindeki ağırlığı giderebilmenin yollarını arıyordu tek başına.

Öğrendikleri, onun için kolay değildi. 7 yıl boyunca ondan gizlenmiş şeyler hayatını değiştiren ve bakış açısını şoka uğratan şeyler olmuştu. Tzuyu bunu kolay kolay sindirebileceğini sanmıyordu. Ne yapabileceğini düşünüp durdu.

Ertesi gün öğleden sonra odasından çıktı ve aşağıya indi. Kızlar etrafta görünmüyordu ama mutfaktan sesler geliyordu, bu yüzden oraya gitti Tzuyu. Hepsini bir şeylerle uğraşırken görmüştü. O kadar gürültülüydüler ki Tzuyu ne konuştuklarını anlayamamıştı. Onları dikkatle incelediğinde birkaç çeşit yiyecek hazırladıklarını gördü. Tezgahın boş tarafında ayakta duran Sana'ya bir şeyler uzatıyorlar, Sana ise uzatılan malzemeleri sepetlerin içerisine yerleştiriyordu. Bazılarını ise buzdolabına koyuyorlardı.

Sana bir an için arkasını dönüp onu gördü ve heyecanla gülümseyip seslendi.

"Tzuyu! Sonunda buradasın! Bugün seni o odadan çıkarmaya kararlıydık, neyse ki kendiliğinden çıkmışsın."

Tzuyu ona cevap vermedi ama ayakta dikildiği için Sana'yı inceliyordu sonra kenarda tezgaha yaslanmış koltuk değneğini gördü.

"Evet dostum, eğer bugün de çıkmasaydın pencerene merdiven dayayıp bir hırsız gibi içeri girecektim." dedi Chaeyoung arkadaşına gülümserken. Tzuyu dikkatini bir an için Sana'dan Chaeyoung'a çevirmişti. Mina Chaeyoung'a bakıp,

"Süperman olamayacağını sonunda anladın demek. Aferin sana Çilekman..." diyerek onunla dalga geçti. Chaeyoung ise ona kaşlarını çattı. Dün akşam Süperman hakkında konuştuklarında Chaeyoung, vurulduğu için onun gibi karizmatik göründüğüne emin bir şekilde konuşunca Mina onunla fazlaca dalga geçmişti ve buna hala devam ediyordu. Annesinin kullandığı "Çilek" lakabını da kullanıyor olması Chaeyoung'u daha çok sinirlendiriyordu.

"Siz iki küçük kavgaya tutuşmadan önce ben araya gireyim... Tzuyu, geçen gün söylediğin pikniği yapmak için hazırlık yapıyorduk seni odadan çıkarmaya kararlıydık ama bizden önce davrandın. Birkaç saate atlar çıkacak değil mi? Pikniğe birlikte gidebilir miyiz?" dedi Nayeon sevimli bir gülümsemeyle uzun boylu kıza bakarak.

Tzuyu hazırladıkları yiyeceklere baktı ve etrafta birçok malzemenin daha olduğunu gördü. Derin bir nefes alıp,

"Pekala bu kadar çok hazırlanmışsanız gidelim o halde." dedi.

Kızlar sevinçle birbirlerine beşlik çaktıktan hemen sonra hazırlığa devam ettiler. Tzuyu, Sana'ya tekrar döndüğünde kızın onu izlediğini gördü ama Sana ile gözleri kesişir kesişmez sarı saçlı kızın hızlıca arkasını dönüp sepetin için düzeltiyormuş gibi yapmaya başladığını gördü.

Bu hareketi Tzuyu'yi istemsizce gülümsetmişti. Tezgaha yaklaşıp Sana'nın tam yanında durdu.

"Bana baktığını gördüm. Ne zamandan beri bakışlarını benden saklıyorsun?" diye fısıldadı Sana'ya.

Sana gözlerini büyüterek ona baktı ve hemen önüne döndü.

"Sana ba-bakmıyordum. İşimi yapıyorum."

My Stupid Trouble 📚📖🖊✅️(SaTzu) (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin