Merhaba, ne kadar kısa bir bölüm... 🙄
İyi okumalar dilerim. 💚
***
"Sana inanamıyorum Vi, o bir doktor olacak. Hayat kurtarması gereken birine gelip birinin gırtlağını nasıl çatlatacağını mı öğretiyorsun? İnanılmazsın, gerçekten!" dedi.
Sally'nin sitemleri devam ederken Vian sandalyesinden kalkıp onun arkasına geçti ve kollarını karısının omzuna doladı.
"Bebeğim sakin ol. Kızını tanımıyormuşsun gibi konuşuyorsun, daha az önce ona güvendiğini söyledin. Tzuyu bunu asla normal zamanda kullanmayacak. Başı belada olmadığı sürece kullanmayacak merak etme."
İkisi de Tzuyu'nin kapıda onları izlediğini bilmiyordu.
***
Anneler ve gerçeklerTzuyu'nin sesiyle şaşkınca ona döndüler.
"Merak etmeyin söz veriyorum başım çok kötü belaya girmediği sürece kullanmayacağım."
Vian onu görür görmez kollarını Sally'den çekerek doğrulsa da Tzuyu'nin kötü bir şekilde bakmadığını görünce rahatlamıştı.
Tzuyu kapıdan çıkarken iki kadın tekrar konuşmaya başladı, bazı konuşmaları hala duyabiliyordu.
"O doktor olacak biliyorsun hala ona böyle şeyler öğretmemenden yanayım."
"Biliyorum hayatım ama bunları da öğrenmesi gerek."
"Bir doktor olacak bir boksör değil o yüzden şu karate hareketlerini yapmayı keser misin? Ne yapıyorsun Vian. Hey, kes şunu bir yerine zarar vereceksin!"
Sally karate hareketleri yapmaya başlayan Vian'i uyararak masadan kalktı. Tzuyu merdivende olsa bile kapı aralığından onları az da olsa görebiliyordu.
"Dr. Chou Tzuyu ameliyathaneden bekleniyorsunuz!"
Vian bunu bağırarak söylediğinde Sally kıkırdayarak onun hafifçe tekme sallayan bacağını tutmaya çalıştı.
"Kes şunu Vi düşeceksin!"
Vian onu dinlemiyordu.
"Ona Dr. Bela diyelim mi? Bu isim nasıl? Bu hareketleri bilirse ona saldırmaya çalışanlara gününü gösterir."
Sally yorulup yemek masasına oturdu ve başını elleri arasına aldı.
"Tanrı aşkına o bir doktor ve hayat kurtaracak neden birilerine gününü gösteriyor, akşamları ek iş olarak boksörlük yapacağını mı sanıyorsun sence ikimizin de buna zamanı kalıyor mu?"
Vian nefes nefese sandalyeye oturdu.
"Bebeğim günümüzde hastaların ve hasta yakınlarının bize nasıl davrandığını çabuk unutuyorsun sanırım. Tzuyu'nin kendini her yönden geliştirmesinde fayda var. Ameliyathane de adeta bir Meredith Grey, hasta yakınlarının yanında ise bir Mike Tyson, bir Muhammed Ali olabilir."
Sally derin bir nefes aldı.
"Tanrım sanırım karım kafayı yemek üzere."
Tzuyu daha fazla dinlemeyip odasına çıktı. Yüzündeki gülümsemeyi silemiyordu bir türlü.
Çantasını odaya bırakıp duşa girdi ve üzerine eşofmanlarını giydi. Vakit geldiğinde iki kek alıp pencereyi açtı ve masasına oturdu. Sana'nın ışığının yanmadığını gördü ve bir süre bekledi. Ancak saat geçmesine rağmen Sana hala çıkmamıştı. Tzuyu onun ceza aldığını düşününce Mina'ya mesaj attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stupid Trouble 📚📖🖊✅️(SaTzu) (gxg)
FanfictionKız, Tzuyu'nin gömleğinin yakasını havaya kaldırdı. Sonra çözülmüş kravatı alıp Tzuyu'nin ensesinden önüne doğru sarkıtarak ayarladı ve kravat şeklini alması için uçları oradan oraya atıp durdu. Tzuyu, nasıl yapıldığını hiçbir zaman öğrenemediği içi...