5. Bölüm

292 30 64
                                    

Sürpriizzeee! Bu sürprizin sebebi Ostwind Haspishanesi kurgumun toplam 300Bin görüntülenmeye ulaşmasından dolayıdır. Bir nevi kutlama gibi yani. Normalde bölüm atmayacaktım ama zar zor da olsa Ostwind için kutlama amaçlı atmak istedim. 😊🙏

İyi okumalar dilerim.💚

***

Çöpçüler de güzeldir🧚‍♀️

Tzuyu, Sana onu soyunma odasından önce dolaplara çekiştirirken sesini çıkarmadı. Sana kendi dolabından spor bir çanta çıkarmıştı. Sonra kızı başka bir yere sürükledi. Tzuyu bir süre sonra durmaya çalışsa da Sana onun bileğini asla bırakmadı. Soyunma odasına girdiklerinde Tzuyu şaşırmıştı. Sana onu bırakıp kapıyı kilitledi ve Tzuyu'ye döndü, daha sonra kızı kendine çevirip çantasının içinden beyaz bir tişört ve bordo renkte alt eşofmanı çıkardı.

"Al, bunları giy şimdilik."

"Gerek yok değiştirmeyeceğim."

Sana gözlerini devirdi ve elindekileri ısrarla uzattı.

"Al dedim, inat etmede değiştir üzerini bütün gün böyle durursan hasta olacaksın. Ayrıca sen giyene kadar başında dırdır etmeye devam edeceğim bunu ister misin?"

Tzuyu hemen kıyafetleri aldı.

"Hayır, hayır kesinlikle istemem."

Sana gözlerini kaçırıp mırıldandı.

"Bende öyle düşünmüştüm..."

Tzuyu ona kısa bir bakış attı ama uzun süre bakamamıştı. Eşofmanı üzerine tuttuktan sonra Sana ondan bir ses duydu ve bakışlarını kaldırdı. Tzuyu gülümsüyordu. Şaşkınca ona baktı.

"Sen, gülüyorsun? Neden gülüyorsun? Ve umarım hep gülersin wooaaa çok güzel..." Sana büyülenmiş gibiydi Tzuyu'nin eşofmana bakarken ki gülümsemesiyle. Tzuyu kızın cümleleri sonrasında yüzünü hemen ifadesizleştirdi ve eşofmanı ona uzattı.

"Benim boyum senden uzun, bu eşofman bana olmaz."

Sana eşofmanı aldı ve paçalarını hızlı hamlelerle açtı. Birkaç dikişi koparmak zorunda kalmıştı. Tzuyu şaşkınca ona bakıyordu.

"Ne- ne yapıyorsun?"

Sana omuz silkti.

"Mina bana uzun geliyor diye paçalarını dikmişti. Daha sonra tekrar dikmesini sağlarım şimdi sana olur mu ona bak bakalım."

Sana elindeki eşofmanı Tzuyu'ye uzattı. Tzuyu eşofmanı alıp üzerine tuttu. Şimdi daha iyiydi.

"Olur sanırım. Bu kadar kısa olmasaydın Mina unninin emekleri boşa gitmezdi. Neyse ondan bunun için özür dileyeceğim..."

Sana şaşkınca ona baktı ellerinden eşofman ve tişörtü alıp soyunma odasındaki banka koydu ve Tzuyu'nin süveterine uzanıp çıkarırken konuştu. Tzuyu bir an Sana'nın onun üzerini çıkarmaya başlamasına şaşırsa da kızın konuşması yüzünden buna odaklanamamıştı.

"Ne yani kısa olmak benim suçum mu? Sen manyak mısın? Kısa olduğum için Mina'dan özür mü dileyeceksin, Mina benden daha kısa!"

Tzuyu istemsizce kıkırdadı ve kravatını çıkarırken diğer eliyle Sana'nın alnına vurdu.

"Pabo(Aptal), dikişlerini yırtmak zorunda kaldığımız için özür dileyeceğim."

Sana doğrusunu anlayınca duraksadı. Sonra ona bakıp kaşlarını çattı ve uzanıp Tzuyu'nin alnına vurmaya çalıştı ama Tzuyu çoktan geri kaçmıştı.

My Stupid Trouble 📚📖🖊✅️(SaTzu) (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin