Musmutlu Pazarlar.
Size kısa bir giriş atayım dedim. Belki tahminimden daha da erken yayına geçerim. Biliyorsunuz hayran kurgu yazmaya başladığımdan beri duygu geçişlerim çok daha farklı. Aylar sonra yayınlamayı düşündüğüm oluyor sonra aynı gün karar değiştiriyorum yayına geçiyorum. Son zamanlarda çok değişik geçişler yaşıyorum zaten.
Umarım giriş bile hikayemi okumaya karar vermeniz için yeterli olur. 😊💚
***
Tzuyu, geçen yılsonu olanlardan sonra bu okuldan alınacağını ummuştu ama annesi yine onun aksini düşünüyordu. Bu ikisi her zaman zıt olmuşlardı, geçen yılki olaydan sonra da onu şaşırtmadı annesi ve okulunu değiştirmedi. Şehirdeki en ünlü kolejde okuyor olması umurunda değildi. Onun umurunda olan pek bir şey de yoktu açıkçası.
O, bazı insanların aksine istemediği bir şeyi yapmaktan, emir almaktan nefret ederdi. Çoğu insan ailesinin sözünü dinler ve onlara boyun eğerdi ama Tzuyu bundan nefret ederdi. Hayatında nefret etmediği çok az şey vardı. Dahyun ve Chaeyoung ile geçen yıl tanışmasına rağmen onlardan asla nefret edemezdi mesela.
Henüz 17 yaşında olmasına rağmen hayatında birçok şey olmuştu. Onu üzen ya da canını sıkan, onu zor durumda bırakan birçok olayın içindeydi.
Bazen kendisinde bir problem olduğunu düşünürdü. Gözden uzakta olmak isterdi hep ama bu asla olmuyordu. Bir şekilde istemediği şeylerin merkezinde kalıyordu.
Merkezinde kaldığı ciddi bir olayın üzerinden 3 ay geçmişti. Şimdi okula geri dönme vaktiydi. Çok sevdiği iki arkadaşı bile yaz boyu onunla görüşmemişti. Ne olursa olsun duygularını gizleyecek ve o okulun kapısından kimseye aldırmadan girecekti. Hakkında yapılan yorumlara kulaklarını kapatacaktı.
İçinde bulunduğu durumun tek sevindirici tarafı artık ne erkeklerden ne de kızlardan çıkma teklifi almayacak olmasıydı. O olaydan sonra kimsenin ona çıkma teklifi edeceğini düşünmüyordu.
***
Yakın bir zamanda görüşürüz, umarım. 💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stupid Trouble 📚📖🖊✅️(SaTzu) (gxg)
FanficKız, Tzuyu'nin gömleğinin yakasını havaya kaldırdı. Sonra çözülmüş kravatı alıp Tzuyu'nin ensesinden önüne doğru sarkıtarak ayarladı ve kravat şeklini alması için uçları oradan oraya atıp durdu. Tzuyu, nasıl yapıldığını hiçbir zaman öğrenemediği içi...