11. Bölüm

305 35 41
                                    

Mutlu Pazarlar...

İyi okumalar. 💚

***

Sırlar Döküldüğünde...🤐

Sally ve Vian'in olması gereken masa da fazlalık olarak, Sana, Momo ve Mina 40'ların da bir kadın daha vardı.

Tzuyu yutkunup masanın başköşesinde oturan Sally'ye baktı, hemen sonrasında Sally'nin solunda oturan Vian'e çevirdi gözlerini. Kalbinde oluşan ani ağrı 7 yıldır olduğu gibi aynı şiddetteydi. Ama şimdilik buna katlanmak zorunda olduğunu hisseti. Yavaş adımlarla basamakları inerek masanın başında durdu.

"Merhaba Tzuyu!" dedi Sana heyecanla. Tzuyu ona kısa bir bakış attı. Sally'nin sağında 40'lı yaşlardaki kadın ve Sana oturuyordu. Vian'in yanında ise Momo ve Mina vardı.

"Tzuyu, arkadaşlarına hoş geldin demeyecek misin? Bayan Minatozaki ve kızları yemeğe davet ettik. Vian bana dün olanları anlattı."

Sally bunu söylerken oldukça üzgün duruyordu. Gözlerini Tzuyu'nin gözlerine sabitleyip zorlukla yutkundu. Vian onun koluna dokununca Sally boğazını temizleyip gözlerini kaçırmış ve cümlesine devam etmişti.

"Onlardan özür dilemek için yemeğe davet ettik. Chaeyoung ve Dahyun'un ailesini de davet edeceğim, hepsinden özür dilemeliyiz."

"Artık özür dinlemenize gerek yok Sally, zaten yeterince özür dilediniz. Kızların hepsi iyi, Böyle her mesaja kanıp bir yerlere gitmemeyi öğrenmeliler. Değil mi Sana?"

Minatozaki Yasu, Sana'nın annesiydi ve neler olduğunu öğrendiğinde çok korkmuştu ancak Sana'nın bir mesajla okula gidecek kadar aptal olmadığını da biliyordu bir sebebi olduğunu düşünüyordu. Az önce fark ettiği bir şey vardı, o sebebi buldu Yasu. Kızındaki bu farklılığa içten içe gülümsedi. Videoyu görmediği için olayın ciddiyetinin farkında değildi, kızların bahsettiği kadar biliyordu ve eksik biliyordu.

Sana annesine baktı ve başını öne eğdi.

"Evet anne, daha dikkatli olacağım."

Yasu gözlerini hala masanın başında bekleyen Tzuyu'ye çevirdi ve ona gülümseyerek elini uzattı masanın üzerinden.

"Merhaba Tzuyu, tanıştığıma memnun oldum."

Tzuyu donukça durmayı bırakıp kadının eline uzandı ve sıktı.

"Merhaba Bayan Minatozaki. Bende memnun oldum."

Ellerini bırakırken Tzuyu boğazını temizledi ve Sana'nın yanındaki tek boş sandalyeye oturdu.

Masa da Tzuyu hariç herkes konuşuyordu. Yasu, Japonya'dan ve oradaki şirketlerinden, Momo ve Mina ise nerede yaşadıklarından ve nasıl buraya geldiklerinden bahsediyordu. Tzuyu konunun kendilerine geleceğinden korkuyordu bu yüzden Sally ya da Vian konuşurken dikkatini onlara veriyordu.

"Okul kapalı diye kızları 1 haftalığına Japonya'ya göndermeyi düşündüm bu sabah ancak Momo ve Mina'nın aileleri bu aralar biraz meşguller, orada tek başlarına olmalarını istemiyorum açıkçası. Sanırım ara tatile kadar sabretmek zorunda kalacaklar."

Vian ve Sally birbirlerine bakarken Momo ve Mina somurtuyordu. Tatil fikri güzel gelmişti ancak gidemeyeceklerini biliyorlardı. Bu olanlar onlarla bağlantılı olmasa da Yasu onları tek başlarına kalacakları için eve gönderemezdi.

Sana halinden memnundu çünkü Japonya'dansa Tzuyu ile Kore de olmayı tercih ederdi.

"Aslında biz de Tzuyu'yi anneme göndermeyi düşünüyorduk. Annemin buraya 3 saat uzaklıkta bir çiftliği var. Eğer isterseniz kızlar da Tzuyu ile gidebilirler?" dedi Sally.

My Stupid Trouble 📚📖🖊✅️(SaTzu) (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin