Mutlu Pazarlar😊
İyi okumalar dilerim.💚
***
Tzuyu ona gülümsemişti. Sana bir başkasına gülümsemesi yüzünden somurtmaya başladı. Tzuyu'nin onun sözlerine de gülümsemesini istiyordu ancak Tzuyu ona karşı her zaman sertti. Yine de şansını denemekten vazgeçmeyecekti.
***
Atlar ve İnsanlar 2
Sana heyecanla ancak ses tonunu kontrol etmeye çalışarak söze girdi.
"Bende hariç tabi, bende sadece seni izlemeye geldim. Malum kalbimden vuruldum, o yüzden seni izlemekten başka bir şey yapamayacağım."
Herkes Sana'nın cümlesinden sonra öğürme sesleri çıkarırken Mina ve Nayeon kıkırdıyordu. Tzuyu ise Sana'yı görmezden gelmeyi tercih etti ve Jihyo'ya döndü.
"Unni eğer çalışacaksanız girişte ki malzeme odasından ekipmanları almalısınız. Ahırın dışındaki el arabalarından da almanız gerekiyor sonra geri gelin ve size ne yapacağınızı anlatayım."
Jihyo onu onaylarken Sana, Tzuyu'nin temizlemek için durduğu odanın dışında duvara tutunarak dikilmeye başladı ancak sağ ayağı havadaydı, yere basmıyordu. Tzuyu ona bakmadan kürekle talaşları el arabasına doldurmaya devam etti. Chaeyoung bir an kaybolup birkaç dakika sonra elinde plastik bir sandalye ile geri geldi.
"Unni, buna otur."
Sana ona içten bir gülümsemeyle bakıp teşekkür etti ve Chaeyoung'un uzattığı sandalyeyi ilk odanın(Tzuyu'nin olduğu odanın) kapısının tam önüne koyarak oturdu. Chaeyoung biraz sonra kendisi içinde bir sandalye getirip Sana'nın yan tarafına ahırın geri kalanını da görebilecek şekilde yan oturmuştu. Az sonra kızlar ellerinde malzemeler ile geldiklerinde Tzuyu onlara döndü, Nayeon ve Momo'nun ağızlarında maske olduğunu görünce istemsizce onlara bakıp gülümsemişti ancak çabuk toparlanıp söze girdi.
"Ellerinize eldiven almanız iyi olmuş kürek bir süre sonra elinizi acıtıyor. Şimdi yapmanız gereken önce küreklerle talaşları el arabalarınıza doldurmak. Sonra..."
"Tzuyu bunların ne işe yaradığını da anlatır mısın bize? Ahırlar konusunda ya da atlar konusunda hiçbir fikrimiz yok diğerlerini bilmem ama ben merak ediyorum." diyerek Tzuyu'nin sözünü kesti Mina.
Tzuyu başını salladı ve anlatmaya devam etti.
"At ahırları gece boyunca ve günün belli kısa saatlerinde atlara ait odalardır bunu bilmeyeniniz yoktur herhalde. Burada atlar erken saatlerde Padok dediğimiz çitlerle çevirili gezinti alanına bırakılır, bu sabah gördüğünüz olay yani. Orada serbestçe öğlen 12'ye kadar havalandırılırlar. Öğle saatinde ise normal atlar ahırlara geri alınır ancak gösteri atı olan daha özel atlar Maneje, yani gelirken hemen sağda kalan üzeri kapalı eğitim alanına alınır. Öğleden sonra 14:30'a kadar eğitim alırlar ve sonra onlarda ahırlara gelir. Saat 16:00 da ise tüm atlar çiftliğin dışındaki bir araziye bırakılır. Orada ise atların dilediği gibi dolaşması ve koşması sağlanıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stupid Trouble 📚📖🖊✅️(SaTzu) (gxg)
FanficKız, Tzuyu'nin gömleğinin yakasını havaya kaldırdı. Sonra çözülmüş kravatı alıp Tzuyu'nin ensesinden önüne doğru sarkıtarak ayarladı ve kravat şeklini alması için uçları oradan oraya atıp durdu. Tzuyu, nasıl yapıldığını hiçbir zaman öğrenemediği içi...