-CADININ BOYNUNU VURUN!!!
-BİZİ LANETLEYECEK ACELE EDİN!!
-ELLERİNİ BİLEKLERİNE KADAR DOĞRAYIN.
Bu da nedur...?
Hestia'yı ne kadar sevmesemde halkın bunları söylemesi çok canice!
Yine de hakediyor.Ben üniversite son sınıf öğrencisi Serena.
Romantik romanlar okuyan sıradan hayatı olan biriyim.Şimdiki okuduğum roman ise "Tutsak Aşk" adlı trajik bir Novel.
Baronun Gayrimeşru kızı Ashie ve Grandük Kael reşit olma balosunda tanışırlar.
Ashie düke karşı çok bir şey hissetmesede Kael Ashie'ye tamamen aşık olmuştur.
Sürekli Kael ve Ashie her zaman her ortamda karşılaşınca anlarlar.
Birbilerinin kaderi olduklarını.En sonunda sevgili olurlar ve her şey yolunda gider...
Ta ki kötü kadın Hestia, Ashie'yi lanetleyene kadar.
Hestia çok uzun zamandır Kael'den hoşlanıyodu ama Kael, Hestia'dan ölesiye nefret ediyordu.
Bunun sebebi Hestia'nın Kael'e olan takıntısı.Küçükken yedikleri içtikleri ayrı gitmezdi. Ergenlik döneminde Hestia Kael'den hoşlanmaya başlamıştı.
Fakat bu hoşlantı yavaş yavaş takıntıya dönüştü...Hestia, Ashie'yi kıskandığı için onu çirkinlikle lanetledi.
Bunu Kael öğrenir öğrenmez hemen Hestia'nın boynunu vurdu.
Laneti yapan kişi artık dünyada olmadığı için lanet hiçbir işe yaramadı.Kael ve Ashie sonsuza kadar mutlu oldular.
Çok klişe bir Novel olmasına rağmen gerçekten heyecan vericiydi.
Keşke bitmeseydi.
Of of şimdi novel okumanın sırası değil, sabah erkenden okula gitmem gerekiyor...
Şimdi bayilacam amk.
Çok geçmeden uyudum.
-L-leydim
-Mmhh~
5 dakika daha lütfen.-L-leydim bugün reşit olma balosu var, erken kalkmanız gerekiyor...
-Ne leydisi ne diyon amk susta uyuya-
HAAAHH..??
-S-sen de kimsin, neden böyle giyindin ve..
Bu oda neden parlıyor!??-B-ben ö-özür dilerim leydim ne dediğinizi anlayamadım.
-Dediğim gibi ne leydisi nedem bahsediyorsun se-
Yatağın hemen karşısında boy aynası duruyordu..
AAAHH ŞAKA MİDUR NEDEN AYNADA BAŞKA BİRİSİ VAR...????
Hizmetçi kıyafetleri giyen kadın koşar adımlarla dışarı çıktı.
Bu sırada ben de yataktan kalkıp aynaya doğru yaklaştım.
O an o kişinin Kötü kadın Hestia de Rosa olduğunu anlamıştım.
Uzun dalgalı gümüş saçları ve kan kırmızısı gözleri vardı.
Her açıdan mükemmel duruyordu ama kişiliği için aynı şeyi söyleyemem.Peki asıl konu Hestia'nın güzelliği değil buradan nasıl çıkacağım...
Selaamm bu hikayeyi 2 kişi yazmaya başladık her boş zamanımızda bölüm atmaya çalışacağız, umarım beğenirsinizz💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderinin Parçası
RomanceGöz açıp kapayıncaya kadar oluşan bir olayda Serena kendini son okuduğu novelin kötü kadını olarak bulur.