2. bölüm

72 10 19
                                    

Balo çoktan başlamıştı.
Ama ortalıkta ne Kael ne de Ashie vardı...

Ne zaman gelecekler, gerçekten sıkıntıdan patlayacağım.

Bir kadeh içki eşliğinde annem ve arkadaşlarıyla beraber sohbet ediyorduk.

İçlerinden, sarışın dudağının üstünde bir ben olan kadın konuştu...

-Amanın bu balo olduğuna göre sizin kızınızın da evlenme yaşı gelmiş olmuyor mu Bayan Rosa?

Bu kadın niye benim evliliğim hakkında konuşuyor amk?

-Kızımı imparatorluk yasasına göre evlendirmek istemiyorum, ne zaman canı isterse o zaman evlenecek kontes Marilyn.

-Hohoho şaka yapmakta üstünüze yok...

Hesi'nin annesi şaka yapmıyordu.
Hesi'nin bu kadar şımarık olmasının bir sebebide ailesinin "canın ne isterse" kelimeleriydi. Bu yüzden Kael'i takıntı yapıp, ona sahip olmaya çalışmıştı.

Ama ben bu bedendeyken kesinlikle bunlar olmayacak.

Başka bir kadında konuşmaya atılmıştı...

-Duydunuz mu bayanlar, Grandük Kael kendine yakın zamanda eş bakacakmış.
Miras için kendine eş arıyormuş.

-Bunu diğer imparatorluklar duyarsa eminim hepsi buraya akın edecektir.
Aman ağzınızdan bir şey kaçırmayın yoksa kızlarınız evde kalacak hohoho.

Bu sarı kadını hiç sevmedim, sürekli laf atma peşinde neyse ki onu sadece bu seferlik göreceğim.

-BALONUN ANAKARAKTERİ GRANDÜK KAEL LA VIDE VE PARTNERİ BARONES ASHIE RONIA BALO SALONUNA TEŞRİF EDİYORLAR!

Gerçekten hiç olmadığım kadar heyecanlıyım...
Novelde anlatıldığı kadar yakışıklı bir adam beklemiyorum ama yine de bir gideri olma-

ŞAKA MİDUR!????

Bu adam dünyada gördüğüm her şeyden daha güzel!!!

Geniş omuzları ve keskin bakan gözleriyle kapıdan içeriye adımını attı. Sağ koluna tıpkı bir aksesuar gibi astığı Aishe yanında küçücük kalıyordu. Siyah kulak hizasında biten ve sağa doğru taradığı saçlarından, alnına düşen bir iki tutamın altından dümdüz ileriye bakan mavi gözleriyle baştan aşağıya muhteşem görünüyordu.

Hesi'nin neden Kael'e aşık olduğunu şimdi daha net anlıyorum...

Kael'in hemen yanında kahverengi saçları ve soluk mavi gözlere sahip kısa boylu bir kadın vardı.
Bu Ashie'ydi.

Ashie novelde anlatıldığı kadar vardı.
O imparatorluktaki en güzel kadındı.

Bir süre sonra balo tam olarak başlamıştı.
Ama ben Kael ve Ashie'yle hiçbir şekilde konuşamıyorum bile...
Bir kez de olsa onlarla konuşabilmeyi gerçekten isterdim.Başka sefere artık.

Annemin arkadaşları sadece dedikodu yapıyordu, çok bunaldığım için balkona çıkma kararı aldım.

Büyük balkon kapısından içeri adımımı attığımda, karşımda Ashie ve Kael'i bulmayı asla beklemiyordum. Şokla gözlerimi açtım ve lanet olsun ki Kael beni gördü.

Gözlerimiz birbirine çarpıştığı anda kendimi geri çekip kapının dibine saklandım.

Bunlar daha yeni gelmemiş miydi? Ne işleri vardı balkonda???

Eğer hâlâ burada olduğum fark edilirse yine o takıntılı Hestia muamelesi göreceğimi biliyordum fakat ne konuştuklarını çok merak ediyordum.

Kaderinin ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin