4

9 0 0
                                    

Zrovna jsem usínala na hodině přeměňování, když mi na lavici přistál papírek. Jak v nějaké mudlovské škole. Protočila jsem nad tím oči a papír otevřela. Byl tam obrázek mě, kolem mé postavy byli lidi, kteří se mi smály, jak jsem divná.

Papír jsem za pomocí hůlky spálila a dál se věnovala nudění se.,, Můžete jít." Řekla ta strašně nudná čarodějka a ředitelka Nebelvíru, dvě slova na které jsem celou hodinu čekala. Jako první jsem odešla ze třídy.

>>>

,, Profesore Snape." Pozdravila jsem našeho ředitele na chodbě.,, Slečno Dean." Taky pozdravil.

Vyměnila jsem si učebnice a odešla na hodinu lektvarů. Sedla jsem si dopředu a sledovala jak se moji spolužáci loudají. Miluju lektvary, rodiče mě naučili, že to jsou také kouzla. Svým způsobem. Zpaměti jsem se musela učit, jak se dělají určité lektvary už ve velice utlém věku. Ostatní děti běhali po venku, já se učila. Dříve jsem to nenáviděla, teď jsem za to vděčná.

,, Výborně slečno Deanová, deset bodů pro Slyterin." Uznale kývl Snape hlavou, když se mě zeptal na postup přípravy lektvaru.,, Nepůjdete nám ho rovnou připravit?" Uhl stranou od kotlíku.,, S radostí, profesore." Zvedla jsem se. Před sebe jsem dostala potřebné přísady a pustila se do práce. Během přípravy jsem vysvětlovala proč se to tak dělá, co by se stalo, kdyby se to udělalo jinak. Když se tak zamyslím, zním jako moji rodiče.

,, A vysloužila jste si dalších deset bodů slečno. Hodina skončila." Pyšně jsem se pousmála a odešla ze třídy.,, Chtělo by to abys nám nesebrala tolik bodů a možná bych tě i pochválil." Šel vedle mě blonďák. Jestli se mě ptáte na jméno, sama nevím, ani vědět nepotřebuju.,, Tvoji pochvalu tak potřebuju. Úplně po ní žadoním." Odpověděla jsem stejně povýšeně jako se mnou mluví on.,, A ty body jsem nám nestrhla já, ale profesoři." Vešli jsme do společenské místnosti.,, Mužeš za to ty. Teď máme nejmíň bodů.",, Ty se o ty body jako fakt staráš?" Rozesmála jsem se a odešla do ložnice.,, Ne všem je to jedno!" Zařval za mnou ještě.

,, Už jenom sto bodů a máme zpátky, co jsme měli." Pustila se do mě Zoe, která se mnou bydlí na pokoji.,, S tím nepočítejte." Vzala jsem si knížku a odešla zase pryč.,, Kam jako jdeš? Ještě jsem nedomluvila.",, Ale já jsem domluvila." Nechala jsem za sebou zuřící spolubydlící.

,, Co ty tady tak sama?" Podívala jsem se na zrzky před sebe a opět si začala číst. Nehodlám se teď s nikým bavit.,, Snaha byla." Rozešel se jeden zpět do hradu.,, Kdybys něco potřebovala, stačí si říct." Pošeptal mi druhý a odešel za svým bratrem.

,, Ty se teď jako bavíš s Weaslovými?" Objevil se za mnou blonďák.,, Přišlo ti, že jsem se s nimi bavila?",, Podívala ses na ně." Hodila jsem po něm knížku.,, Dospěj." Kniha mi přiletěla zpět a já odešla pryč. V tomhle sakra velkém hradu se není kde schovat před ostatníma, tomu nevěřím. Já to místo najdu.

hate everyone, hated by everyoneKde žijí příběhy. Začni objevovat