,, Dělej, chci si zabrat svoje kupé." Hnala jsem blonďáka před sebou, který naschvál ještě zpomalil.,, Idiote." Zašeptala jsem si pro sebe a prorvala se shlukem lidí.
,, Co tady chceš?" Zvedla jsem hlavu, když si naproti mě Malfoy sedl.
,, Všude jinde je narváno." Pokrčil rameny a v tu chvíli vešli jeho kámoši a posadili se k němu.
Celá cesta do Bradavic proběhla bez řečí. Občas si něco Malfoy šuškal se svými přáteli, ale mě do toho, naštěstí, nezasahovali. Já se tak mohla poklidné připravovat na další rok mezi lidmi. Další rok mezi upovídanýma dětma, další rok s Potterem. No to mě zabijte.
,, Vypadněte." Promluvila jsem najednou.,, No padejte, chci se převléct." Vysvětlila jsem, když se nechápavě podívali a zatáhla záclonky. Později jsem je vystřídala a oni se převlékli.
,, Arogantní idiot co nic neumí." Odpověděla jsem se zavřenýma očima. Bavili se totiž co si kdo myslí o našem novém učiteli obrany proti černé magii.,, Všude se vytahuje co všechno dokázal, ale ve skutečnosti to bude jen další kouzelník toužící po pozornosti." Pokračovala jsem.,, Což je vlastně důvod výběru knih na jeho hodiny." Dívala jsem se z okénka ven a všimla si letícího auta.
,, Potter to nestihl." Pronesla jsem škodolibě, zatímco kluci se nahrnuli k oknu.
,, Potter a Weasley, to je dvojka." Protočil Malfoy očima.
>>>
,, A zase musí být něčím velkolepý." Protočila jsem očima, když ti dva Nebelvírští přistáli na vrbě mlátičce. Jen jsem nad tím mávla rukou a dál jedla svou večeři.
,, Třeba je alespoň vyloučí." Pousmál se škodolibě Malfoy.
,, Nebyla bych proti. Pak bychom mohli prožít zbytek školního roku v poklidu, bez Pottera a toho jeho vychloubání se."
,, Radši Potter než tenhle šašek." Poukázal Goyle na Lokharta.
,, Vyjdou tak nějak na stejno. Nechápu. Co na něm vidí." Podívala jsem se na studentky, které na něj pořád civěli jak na svatej obrázek.
,, Třeba je přitahují namachtovani idioti." Pokrčil rameny Malfoy.
,, V tom případě by ses jim měl líbit taky." Pousmála jsem se nad jeho výrazem.
,, Zdá se mi to, nebo seš právě pousmála?" Zkoumal můj obličej.
,, Neprovokuj." Úšklebek mi hned spadl, nad čímž se pousmál on.
,, Když mě to baví."
Všichni jsme se najedli a zamířili do svých ložnic.
,, Hej." Zatáhla jsem Malfoye za roh. Vykoukli jsme zpoza rohu a tam byl Potter s Weaslym.
,, Ještě nás mohli vyloučit."
,, Kdyby mohl, Snape by nás určitě vyloučil." Prošli kolem nás a ani si nás nevšimli.
,, Takže je nakonec nevyloučili. Škoda." Mírně jsem si povzdychla a odešli jsme.
ČTEŠ
hate everyone, hated by everyone
FanfictionPozastaveno Jak si v bradavicích poradí dívka, vychovávána jinak než všichni ostatní? Myslí si, že je sama, ale najde někoho jí podobného? Čti a uvidíš