8

3 1 0
                                    

,, Co?" Zeptala jsem se nějakýho bruneta když na mě čuměl.,, Nic." Dosnídala jsem a šla se převléknout. Dnes mám první zápas famfrpálu, hrajeme proti Nebelvíru.

,, Tohle máme vyhraný." Usmál se náš kapitán.,, Naprosto." Otevřeli se dveře a my se rozmístili do vduchu.,, Očekávám od vás férovou hru." Protočila jsem oči. Zapískala a vyhodila do vzduchu camrál. Hned jsem ho chytla a rychlostí blesku mířila k obručím. Všimla jsem si jak mě chtějí obklíčit tak jsem ho hodila kapitánovi. Mrkl na mě a já se rychle přesunula před obruče. Camrál mi hodil a já ho hned trefila do jedné z obručí. Pousmála jsem se a připravila se.

Někdo trefil Nebelvírského brankáře do hlavy, ten se hned sesunul k zemi. Naházeli jsme pár dalších gólů než Potter chytil zlatonku. Spíš jí teda málem spolknul.

Co nejrychleji jsem opustila hřiště a odešla do svého pokoje. Hned jsem si dala sprchu. Dlouhou, horkou a uvolňující.

,, Barbaro." Vešla Zoe.,, Co jsem zase provedla?",, Nic, jen máš jít na astronomickou věž." Podezřívavě jsem se na ni podívala.,, Myslím to vážně." Zvedla jsem se, přehodila přes sebe hábit a odešla.

>>>

,, Ahoj." Usmál se asi dvacetiletý kluk.,, Známe se?" Vzala jsem si do ruky hůlku.,, Tolik jsi vyrostla Barb.",, Park?" S úsměvem přikývl.,, Víš jak Catherine nemá ráda zkratky jmen, vyjadřuje to city." Stoupla jsem si vedle něj a dívala se na noční bradavice.

,, Mrzí mě, že jsem odešel a tebe tam nechal.",, To mě ze začátku taky, ale rodiče mě potrestali dostatečně na to aby mi to bylo jedno. Navíc jsi nás zradil.",, Nezradil, nikoho jsem nezradil." Šokovaně jsem se na něj podívala.,, Zamiloval ses." Taky se na mě podíval.,, Láska by se neměla brát jako zrada, nemůžu tomu zabránit.",, Láska je cit, my, jakožto Deanovi, si nemůžeme dovolit city. Copak tě o tom Malvin neinformoval? O tom pochybuju, do mě to cpal jen cos odešel."

,, Opravdu je mi to líto.",, Co to s tebou je, býval jsi víc bezcitný." Opovrhovačně jsem se na něj podívala.,, Ona mi do života vrátila barvy, nic nemusí být černobílí."

,, Za chvilku máme večerku, měla bych se vrátit." Otočila jsem se.,, Doufám, že mě jednou pochopíš.",, A já zase doufám že ne."

hate everyone, hated by everyoneKde žijí příběhy. Začni objevovat