,, Kdo to byl?" Ptali se hned holky na pokoji.,, Co je vám do toho?" Odhodila jsem hábit a lehla si do postele.,, Byl pěknej, chodíš s ním?",, Takovou možnost rovnou zavrhni, je to můj bratr." Všechny se na mě šokovaně podívali.,, Ty máš bratra?",, Už ne."
>>>
,, Co to bylo za jekot večer?" Ztěžovala si Zoey.,, To byl Malfoy. Řve jak holka, ale dá se poznat, že holka není." Odešla jsem do koupelny dřív než to stihli holky.
>>>
,, Věnuješ Dracovi nějak moc pozornosti." Odchytili si mě spolubydlící na chodbě.,, Jen to ne. Jen spolu sedíme. Rodiče by mě zabili." Odešla jsem na další hodinu.
>>>
Jako každý týden mi přišel dopis od rodičů.
Ahoj Barbaro
S Malvinem jsme se doslechli o famfrpálovém zápasu. Doufáme, že nezjistíme nic, co by nás mohlo zklamat. Také jsme se doslechli o bratrově pohybu u Bradavic. Doufám, že víš, že za jakékoliv neinformování tě čeká krutý trest. Také bychom ti chtěli oznámit, že na vánoce zůstaneš v Bradavicích, nás posledních zbylých máme radu. Nic nevyveď.
Malvin a Catherine.Napsala jsem odpověď a nechala ji poslat po sově. O bratrovi jsem se nezmínila. Vím, bude hodně bolet, až to rodiče zjistí, ale... Já vlastně ani nevím. Z nějakého důvodu mám pocit, že ho musím chránit. To není dobré znamení.
,, Kdo je to tentokrát?" Ptala se Chloe, další spolubydlící.,, Co je ti do toho?" Odešla jsem od stolu.
>>>
,, Neměla bych s tebou vůbec mluvit." Opět jsem přišla na astronomickou věž.,, Já vím.",, Nevíš, vůbec nic nevíš. Psali mi rodiče, nic jsem jim o tobě nenapsala." Vypadalo to, že se mu ulevilo.,, Doufám že si seš vědom, co vše pro tebe riskují, jestli se mi to nakonec nevyplatí, vyvraždím celou vaši rodinu. A to myslím vážně."
,, Neboj, myslím, že do budoucna bychom se ti mohli hodit.",, Tomu věřím. Teď mi řekni co po mě chceš?" Díval se na oblohu.,, Nebude se ti to líbit." Protočila jsem oči.,, S tím počítám, teď dělej.",, Potřeboval bych se někde s Penelope a Amelii schovat.",, Jestli se mi to nevyplatí...",, Já vím, věř mi, máme hodně co nabídnout.",, Za deset minut se všichni sejdeme tady." Odešla jsem.
>>>
,, Pottere." Zastavila jsem klučinu.,, Co?" Otočil se na mě.,, Ty jdeš do Nebelvírský společenky?",, Co potřebuješ?",, Zavolej mi Weaslovic dvojčata.",, Proč?",,Přestaň se pořád ptát, snažím se být milá." Chytla jsem ho za límec.,, Dobře, hned tady budou." Odešel a já se opřela o zeď.
,, Ahoj Deanová." Pozdravili současně.,, Potřebuju ten plánek." Přešla jsem rovnou k věci.,, Jaký?",, Nedělejte blbí, potřebuju ho, ráno vám ho zase vrátím." Podívali se na sebe a oba odešli.
,, Jsou divný." Ozvalo se za mnou.,, Co tady děláš?" Vykřikla jsem na bratra.,, Trvalo ti to.",, Vypadni ven, hned jsem u vás."
,, Ráno vám ho vrátím." Odešla jsem s pergamenem v ruce.,, Slečno Dean." Zarazil mě Snape.,, Ano profesore?" Schovala jsem pergamen do rukávu hábitu.,, Co se potulujete tak pozdě po chodbách školy?",, Pokud se nemýlím, jakože se nemýlím, ještě nemáme večerku, takže můžu chodit po chodbách." Jen si mě povýšeně změřil pohledem, což jsem mu oplatila, a odešel.
>>>
,, Ahoj, jsem-" Usmála se holka asi stejného věku jako je můj bratr.,, To mě popravdě vůbec nezajímá, jdeme, dokud mám před večerkou." Dívala jsem se do plánku abychom se všem vyhli.
,, Původně jsem chtěla aby to bylo mým tajemstvím, jestli tady něco provedete...",, Zabiješ nás, já vím." Usmál se bratr a roztáhl ruce do objetí. Couvla jsem a znechuceně se na něj podívala.,, Moc brzo, chápu.",, Pro to nikdy nebude tak akorát čas.",, Taky jsem si to myslel." Povýšeně jsem se na něj podívala.,, Ani nezkoušej nás srovnávat. Já jsem věrná své rodině. Tys jí zradil.",, Nezradil. Od narození jsem ji ctil." Nasupěně jsem přistoupila blíž.,, Zamiloval ses. To je zrada. Nemáš ani ponětí jak moc jsem kvůli tvému odchodu vytrpěla.",, To mě mrzí, ale já to opravdu nemohl ovlivnit.",, Nemrzí, nemusíš se tvářit že jo. Za chvíli mám večerku." Otočila jsem se a odešla.
>>>
,, Jestli na vás někdo přijde, nic o vás nevím." Zašeptala jsem, když jsem je potkala na chodbě. Měli kolem sebe kouzlo, ale já je stejně poznala.,, Neboj."
>>>
Přišla jsem k Nebelvírskému stolu a přistoupila k zrzkům.,, Jak jsem slíbila." Vrazila jsem jednomu z nich pod nos pergamen. Oba se usmáli a převzali si to, zatímco já jen protočila očima a šla se ke stolu nasnídat.
ČTEŠ
hate everyone, hated by everyone
FanfictionPozastaveno Jak si v bradavicích poradí dívka, vychovávána jinak než všichni ostatní? Myslí si, že je sama, ale najde někoho jí podobného? Čti a uvidíš